آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی دور شده اید زیرا معتقد هستید که باید شدید باشد ، بگذارید ما بمب حقیقت را به شما هدیه دهیم – ورزش برای م beثر بودن لازم نیست که شدید باشد! وارد کنید: پیاده روی تناسب اندام. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه ورزشی مثر باشد.

این که آیا برای اولین بار سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا نمی توانید با تنفس ، تمرین قطره قطره اذیت شوید ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و کم هزینه برای رسیدن به اهداف تناسب اندام شما باشد.

به خواندن ادامه دهید تا از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام مطلع شوید و بدانید که چرا این تمرین جایگزینی موثر برای تمرینات شدید است!

مطالب مرتبط: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی دارای مزایای جدی برای سلامت جسمی و روانی شما است.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد از کاهش وزن حمایت کنید، عمر طولانی بهبود سلامت قلب بیایید ریسک شما را کاهش دهیم دیابت، و می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید.

راهپیمایی؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری داشته باشید به طور کلی! و خیلی بیشتر. این تمرین با شدت کم همچنین خطر فشار آوردن به مفاصل و مالیات بر شما را بعد از هر تمرین کاهش می دهد ، در حالی که ترک عضویت گران قیمت در باشگاه ، پول اضافی را برای شما ذخیره می کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای پیشرفت انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های ورزشی خود را بپوشید و از خانه خارج شوید! و ، هیچ راهی بهتر برای برداشتن قدم های خود وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد اگر شما آن را در داخل خانه انجام دهید لخارش فوران می کند مسابقات طولانی در طول روز یا یکباره. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر شما یک میز کار انجام می دهید ، به عنوان یک الهام برای ادامه کار عمل کنید! آن قدم ها را بردارید و از بیش از حد خودداری کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از حرکت ، برای سلامتی چه باید کرد؟

پیاده روی برای تناسب اندام فقط به منظور تقویت اهداف پیاده روی شما است. این یعنی برداشت شما اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDC، و هنگام تهیه برنامه پیاده روی تناسب اندام برنامه ریزی کنید.

به جای پرسه زدن راحت در محله خود ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به چند دقیقه پیاده روی روزانه و حفظ آن تمرکز کنید. شکل راه رفتن درست.

چگونه پیاده روی تناسب اندام را شروع کنیم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده هستید که یک برنامه تناسب اندام پیاده روی را شروع کنید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت تثبیت کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، بهترین نیت ها آسان است اما تمرکز خود را در این راه از دست می دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا در هنگام پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از رسیدن به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل این شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید ، برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در زمان های مختلف روز یا روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که هدف هفتگی خود را در 150 دقیقه به پایان می رسانید.

شماره 2 سفر خود را برنامه ریزی کنید

پیاده روی های خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید تا از رسیدن به اهداف هفتگی خود مطمئن شوید. گذشته از همه اینها، مطالعات عاداتی را که به شما پایبند است به طور منظم (و هر روز / هفته به طور همزمان) نشان دهید.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید ، یا می توانید آن را بشکنید. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا شاید سه پیاده روی 10 دقیقه ای داشته باشید! فقط مطمئن شوید که با برنامه خود سازگار شده اید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ جالب بود ، درست است؟ شما شروع به تصور نسخه سالم و سالم تری از خود کردید. احساس خوبی داشت و شما احساس الهام کردید. با این حال ، انگیزه موقتی است. شما می توانید برای چند روز احساس انگیزه کنید و دقیقاً برعکس دیگران را احساس کنید. به همین دلیل دانستن آن برای شما بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خودتان را به عنوان آن فرم آرامتر ، با انگیزه تر و الهام گرفته تصور کنید. چیزی که با روال پیاده روی او مرتبط است!

و به روزهایی که الهام در هیچ کجا وجود نداشت ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما بدانید که در راه رسیدن به اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمی تدریجی است ، اما مزایای روانی ورزش می تواند فوری باشد. با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، واقعاً این شادی را تشویق کنید. این به شما کمک می کند تا به طور ناخودآگاه عادت پیاده روی جدید خود را تقویت کنید ، که این امر را بسیار ساده تر می کند. همانطور که مغز شما متوجه می شود بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 برنامه پیاده روی خود را افزایش دهید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند ، و این باعث می شود که به مصرف آنها ادامه دهید. ما همچنین عاشق گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود ، گوش دادن به پادکست ها یا کتاب های صوتی یا دعوت از یک دوست برای پیاده روی با ما هستیم. هنگامی که شما در حال انفجار هستید زمان از سرعت سریع آن می گذرد شگفت زده خواهید شد!

این تمرین را برای تمرین در خانه تناسب اندام امتحان کنید

اگر نمی توانید برای پیاده روی بیرون بروید؟ بدون استرس! فقط روی بازی در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه ما کلیک کنید تناسب اندام پیاده روی معمول با مربی FitOn Brie Coggel. در نهایت یک مایل کامل به سمت موسیقی پر انرژی می روید که به معنای واقعی کلمه (پاپ) را در مراحل شما قرار می دهد.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانع را قبل از رسیدن پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای بد ، یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، خواهد شد) ، به برنامه تناسب اندام در برنامه بروید تا با انگیزه و تمرین به شما کمک کند. به به سمت اهداف خود حرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *