آووکادو به هر نام دیگری


خوش آمدی! ما می خواهیم در این ماه روی اولویت سلامت خود تمرکز کنید. گاهی اوقات شامل غذاهای سالم است که در عین سالم ماندن بدن شما را تقویت می کند. شما همچنین سزاوار چیزی هستید که بسیار خوشمزه است و حاوی چیزی است که به آن نیاز دارید. بیا ادامه بدیم!

نه آووکادو که نکردیم

روی یک تکه نان تست که با سبزیجات دیگر مخلوط شده یا به تنهایی مصرف می شود ، ما برای خوردن آووکادو به هیچ بهانه ای نیاز نداریم. آنها یکی از فوق العاده ترین غذاهای طبیعی هستند که دارای انواع ویتامین ها و مواد مغذی هستند – بدون ذکر طعم.

نمودار وبلاگ

آووکادو همچنین دارای مجموعه ای از پتاسیم است – یک الکترولیت کلیدی که به تنظیم مایعات در بدن و سلول های شما کمک می کند. همچنین یک رسانای عالی الکتریسیته است که به بدن شما کمک می کند تا سیگنال ها را به طور موثر ارسال کند. واقعیت جالب: آنها همچنین حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز هستند!

ذهن پرواز کرد

اما این همه ماجرا نیست!

یک آووکادو حاوی حدود 20 درصد از مقدار فولات روزانه شما است. که برای رشد و عملکرد سلول ها مورد نیاز است.

برچسب آووکادو

بطور خلاصه؟ آووکادو عالی است!

زیر وبلاگ

شما دنیای ما هستید

اگر شما هم مانند ما هستید ، به سبک #NationalGuacamoleDay جشن گرفتید. اگر شما مانند ما هستید ، تقریباً هیچ محتوایی در مورد ایجاد بهترین گوآکامول وجود ندارد. برخی از گزینه های سالم عبارتند از:

  • جالپنوس
  • فلفل سبز
  • لوبیا سیاه
  • ذرت
  • سیاه

برای یک ضربه اضافی دودی ، می توانید نیمی از آووکادو یا گوجه فرنگی را قبل از افزودن به کاسه کباب کنید! گزینه های گواکامول بی پایان است.

چه چیزی گوآکامول شما را خاص می کند؟ نحوه تهیه آووکادو را در شبکه اجتماعی به ما بگویید. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا آن را به منوی خود اضافه کنیم.

آووکادو بیرون بروید و آن را خرد کنید

هیچ زمان اشتباهی از سال برای پیوستن به فضیلت آووکادو وجود ندارد. همیشه زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد رژیم غذایی و ورزش وجود دارد تا مطمئن شوید که در مسیر درست موفقیت هستید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما در اولویت بندی سلامت خود کمک کنیم ، بنابراین با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *