آیا تو استرس داری؟ امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی را برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید غذا غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما ما می بینیم که همه اینها را انجام داده ایم اما نتیجه مطلوب نیست ما نفهمیدیم!

به طور خلاصه ، یک نظریه به نام مجموعه نقطه وجود دارد که در مورد میزان انرژی صحبت می کند الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی ، مانند استرس می تواند انرژی لازم را تأمین کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که استرس همین است اختلالات عصبی شبیه افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. به عنوان عوامل استرس زای جزئی (مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و شرایط استرس زا و)

بنابراین ، آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین یک فرد معمولاً به جای توجه به عوامل سبک زندگی ، در رژیم غذایی چه می کند؟، مصرف آن را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما از وزن او اطلاع نداشت کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس 9 برابر 10 از چه کاری انجام می دهید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما آزمایش می خواهید و ما چه می کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای ایجاد یک لیست شخصی از قبل بر اساس تجربه خود ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

خود را در دل طبیعت غرق کنید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (به ویژه کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *