آیا در مورد این رژیم ترکیبی کم کربوهیدرات (صبح کم کربوهیدرات ، پر چرب ، پر پروتئین ؛ متوسط ​​تا زیاد کربوهیدرات ، کم چرب ، پر پروتئین بعد از ظهر) فکر می کنید؟ طراحی شده برای استادان ورزشی با نیازهای قدرت بالا. : غذا


جالب است که همه شما می توانید در مورد این رژیم فکر کنید. این دور خود را در جامعه کوهنوردی انجام داد. در اصل ، شما از کربوهیدرات ها در صبح اجتناب می کنید و غذاهای چرب سرشار از پروتئین را انتخاب می کنید. بعد از ناهار ، در حدود زمان تمرین ، می توانید کربوهیدرات مصرف کنید. برای شام کربوهیدرات متوسط ​​یا زیاد و چربی کم را در هر وعده انتخاب می کنید. هر وعده غذایی 25-30 گرم پروتئین دارد.

هدف این است که رسوبات چربی کاهش یابد. این شامل ورزش متوسط ​​(برای کوهنوردان) است. همچنین بدون شکر فرآوری شده ، مقدار زیادی سبزیجات و میوه ها در بعد از ظهر و معمولاً کمی غلات برای شام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *