آیا فلفل بلغاری برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل بلغاری ترد ، ترد و کمی شیرین است.

آنها در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در خواربارفروشی محلی خود بیابید (اگرچه در فصل تابستان و پاییز بهترین طعم را دارند!). اما آیا فلفل بلغاری برای شما مفید است؟ بنابراین!

بیایید برخی از فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی و روش های طبخ آن با توجه به دستور العمل های خوشمزه با کربوهیدرات کم را بررسی کنیم.

فلفل بلغاری کالری کمی دارد و حاوی کربوهیدرات است

فلفل دلمه ای قرمز و زرد را روی یک ورقه پخت سرخ کنید

فلفل دلمه ای بزرگ حاوی 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات است که احتمالاً خبر خوبی برای کسانی است که می خواهند وزن خود را کاهش دهند.

بنابراین ، آیا فلفل دلمه ای باعث افزایش وزن می شود؟ به احتمال زیاد … نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال مقصرهای دیگر باشید.

هرگونه غذای اضافی می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما احتمال خوردن بیش از سه عدد فلفل دلمه ای در هر وعده نادر است (129 کیلو کالری) ، که مربوط به یک وعده معمولی چیپس سیب زمینی است.

در مورد میان وعده های شور مانند چیپس ، احتمالاً بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل بلغاری سرشار از مواد مغذی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و اسید فولیک و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین ، سالم ترین رنگ فلفل دلمه ای چیست؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD در Savor Nutrition ، “در مورد مواد مغذی ، رنگ فلفل دلمه ای شما اهمیت دارد.”

فلفل دلمه ای سبز قبل از رسیدن به قرمز برداشت می شود. فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد نیاز روزانه شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • میزان مجاز روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع فلفل دلمه ای بزرگ حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. بنابراین ، برای زنان 171 norm از مقدار توصیه شده و برای مردان – 142 is است.

کرامپ می گوید: فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی بیشتر از فلفل سبز نارس حاوی لیکوپن و کاروتنوئید است.

کاروتنوئیدها ترکیبات آنتی اکسیدانی گیاهی هستند که می توانند سلول های شما را از آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه ای قرمز تازه روی تخته چوبی

فلفل دلمه ای در مقایسه با میزان کالری که به رژیم غذایی شما اضافه می کند ، حاوی مقدار زیادی فیبر است.

خوردن فلفل دلمه ای بزرگ 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

دریافت فیبر کافی برای کاهش وزن و رفاه عمومی مهم است ، زیرا به شما کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنید و به طور منظم بمانید و از یبوست جلوگیری کنید.

فلفل بلغاری نرم است و استفاده از آن آسان است

چرا فلفل بلغاری را بر بقیه ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح می دهد: “اگر ترجیح می دهید از فلفل تند اجتناب کنید ، فلفل دلمه ای نرم است و گزینه خوبی است. برای کسانی که سوزش معده دارند ، فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی برای فلفل تند است که می تواند سوزش سر دل را بدتر کند.

برخلاف فلفل چیلی ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که فلفل را می سوزاند.

3 روش ساده برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای

حال ، س isال این است: “آیا فلفل بلغاری مفید هستید؟” جواب را گرفت ، بیایید در مورد نحوه پخت و پز با آنها بحث کنیم.

بدون شک شما می توانید از فلفل دلمه ای تازه و خرد شده به چوب میان وعده لذت ببرید ، اما چرا کمی خلاقیت در آشپزخانه نشان ندهید؟

1. فلفل دلمه ای پر یا پر شده

فلفل دلمه ای پر شده می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. حفره فلفل دلمه ای برای پر کردن گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته در نظر گرفته شده است.

البته ، شما همچنین می توانید همین مواد را روی فلفل دلمه ای خرد شده بریزید و بپزید.

خلاق باشید – همه چیز در مورد چگونگی برش فلفل دلمه ای است. چند دستور العمل برای الهام:

2. فلفل دلمه ای کبابی یا سرخ شده

شکر موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات دریافت کنید. می توانید این کار را در کوره (دودی) یا در فر (سوخته) به دست آورید.

  • برای سرخ کردن فلفل دلمه ای ، آنها را به چهار قسمت بریزید ، با یک اسپری آشپزی نچسب بپوشانید و به مدت 5-10 دقیقه مستقیماً روی قفسه گریل قرار دهید.
  • برای سرخ کردن فلفل دلمه ای ، آنها را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب روغن بزنید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

همانطور که هست لذت ببرید ، یا از فلفل دلمه ای آب پز به عنوان ماده اولیه در غذای دیگر استفاده کنید ، برای مثال:

3. فلفل دلمه ای بو داده ، مخلوط شده

بیایید با آن روبرو شویم – فلفل دلمه ای کلیدی است که باعث می شود هر غذای برشته شده با گوشت و سبزیجات خوب به نظر برسد و حتی خوشمزه تر شود.

آنها یک پاپ قرمز ، زرد یا نارنجی به دریای سبز و قهوه ای اضافه می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده یک نوع سبک و سالم برای شام است:

آیا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد متخصصان تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه صحیح غذا خوردن را با دو برنامه تغذیه ما یاد بگیرید: 2B Mindset و Portion Fix.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *