آیا هندوانه کتو دوستانه است؟


اگر از کتو استفاده می کنید، احتمالاً به این فکر می کنید که آیا باید میوه بخورید یا نه، به خصوص وقتی که به دلیل داشتن قندهای طبیعی معروف است. هندوانه باید یکی از محبوب ترین میوه هایی باشد که همه دوستش دارند. اگرچه هیچ برنامه رژیم غذایی کتو تاکنون گفته نشده است که مصرف میوه را به طور کامل متوقف کند، هنوز هم سردرگمی در بسیاری از اذهان وجود دارد. بنابراین، با ما همراه باشید تا امروز از سردرگمی خود در مورد اینکه آیا میوه مورد علاقه شما، هندوانه، کتوپسند است یا نه، خلاص شوید! بیا شروع کنیم.

هندوانه

آیا هندوانه برای کتو مناسب است؟

کاملا بله! هندوانه را می توان میوه ای کم کربوهیدرات و کاملاً سالم در نظر گرفت که در رژیم غذایی شما به درستی مصرف شود. به غیر از هندوانه، می توانید میوه های دیگری مانند هندوانه، توت، آووکادو و غیره را نیز مصرف کنید.

هندوانه در رژیم کتوژنیک شما چگونه است؟

اگرچه اشاره کردیم که هندوانه کتو پسند است، اما در این میان یک شکار وجود دارد. بیایید آن را بیشتر ساده کنیم.

رژیم کتوژنیک در مورد افزایش مصرف چربی و پروتئین و در عین حال کاهش مصرف کربوهیدرات است. مطمئناً، هندوانه منبع سالمی از کربوهیدرات و قند است، اما تنها زمانی کتو پسند است که به مقدار مناسب مصرف شود.

اگر در حال حاضر رژیم کتو دارید، رژیم غذایی شما باید فقط شامل 5 تا 10 درصد کربوهیدرات، 70 درصد چربی و 25 درصد پروتئین باشد. با فرض اینکه کالری مصرفی روزانه شما حدود 2000 کالری است، باید مصرف هندوانه خود را به 5 تا 10 درصد کربوهیدرات محدود کنید.

در یک فنجان هندوانه چند کربوهیدرات وجود دارد؟

یک فنجان هندوانه حاوی حدود 11.5 گرم کربوهیدرات است. بنابراین، اگر رژیم کتو دارید و کالری دریافتی روزانه شما 2000 کالری است، می توانید حدود 1-2 فنجان هندوانه را آزادانه مصرف کنید و در عین حال به محدودیت های کربوهیدرات خود پایبند باشید و در رژیم غذایی خود جا برای سایر منابع کربوهیدرات نیز ایجاد کنید. یا می توانید 3-4 فنجان هندوانه بخورید، اما پس از آن باید سایر منابع کربوهیدرات را برای بقیه روز کاهش دهید، که هرگز توصیه نمی شود. حفظ تنوع در رژیم غذایی با انواع مختلف غذا در نهایت سفر رژیم غذایی شما را پایدارتر و موثرتر می کند.

ایده های دستور پخت هندوانه کم کربوهیدرات

رژیم کتوژنیک شما را محدود به داشتن مکعب های هندوانه در رژیم غذایی خود نمی کند. می توانید از خواص هندوانه در غذاهای مختلف نیز استفاده کنید. در اینجا چند ایده عالی برای دستور العمل های هندوانه دوستدار کتو وجود دارد که می تواند به شما کمک کند در حالی که رژیم دارید بدون هیچ زحمتی از میوه لذت ببرید!

  • آب هندوانه
  • سالاد هندوانه
  • کوکتل هندوانه
  • آب نبات هندوانه

و خیلی بیشتر…

توجه: هنگام تهیه این غذاهای هندوانه، مطمئن شوید که مصرف کربوهیدرات خود را طبق دستورالعمل رژیم کتو در 11.5 گرم نگه دارید. می توانید اجزای سازنده را متناسب با تعداد تغییر دهید.

نتیجه

رژیم کتو هرگز خوردن نوع خاصی از غذا را ممنوع نمی کند. همه چیز در مورد این است که همه آن را در یک بخش خاص قرار دهید. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید یک غذای مشابه را تکرار کنید و فقط به خاطر اینکه رژیم کتو دارید از غذاهای خوشمزه لذت نبرید. رژیم کتو یک تغییر سبک زندگی است که باید در دراز مدت سالم و پایدار باشد. و بنابراین، اکنون که می دانید هندوانه کتو دوست است، منتظر چه چیزی هستید؟ بشقاب خود را اکنون دریافت کنید و از جشن لذت ببرید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر