امتیاز دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری


شهری با خطوط امن دوچرخه سواری

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری کووید -19 می تواند تغییر سختی باشد. گذشته از گزینه های معمول بیرون رفتن از رستوران ها ، جشنواره ها یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید ما چالش هایی را به همراه دارد. وقتی من و شوهرم در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو از جراحت فرار کردیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری بسیار متصل در شهر راهی عالی برای کشف شهر جدید و اقامت در فاصله ایمن در اختیار ما قرار داد. ما خیلی زودتر از همیشه دوچرخه سواری کردیم و یکی از دلایل اصلی ما برای دوچرخه سواری این بود که “آسان” بود. ما فقط با تردد خودروها در خطوط دوچرخه مبارزه نمی کردیم. ما هرگز به مناطقی برخورد نکردیم که مسیرهای دوچرخه به طور ناگهانی پایان یافت ، بنابراین خوشبختانه هرگز مجبور نشدیم در ترافیک وسایل نقلیه ادغام شویم. من از دوچرخه سواری لذت نمی برم وقتی ماشینها در جاده با کمی توجه به دیگران عبور می کنند ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو نسبتاً ایمن هستند. بزرگترین شکایت من این بود که زمان هایی وجود داشت دوچرخه سواران زیادی (چگونه می توانم چنین چیزی بگویم)!

در دوران تحصیل پزشکی ، دوچرخه سواری را به کلاس می کردم و می رفتم ، اما فقط مجبور بودم یک مایل در جاده هایی که شلوغ نبود (هرچند مسیر دوچرخه وجود نداشت) حرکت کنم. از آن زمان بارها به دوچرخه سواری فکر کردم ، اما موانع زیادی وجود دارد ، از جمله عوامل اجتماعی مانند عدم اتصال اولیه (خطوط دوچرخه سواری که به یکدیگر متصل می شوند و نیازی نیست به طور تصادفی در ترافیک وسایل نقلیه ادغام شوید).) ، عدم وجود دوچرخه های ایمن خط و پیاده رو و نور ضعیف و همچنین عوامل شخصی مانند نرسیدن به دوش هنگام رفتن به محل کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از ساکنان با دوچرخه یا فقط برای ورزش سفر می کنند ، و اکنون دلیل آن را می فهمم: خارش اساسی شهر باعث می شود که آسان و سرگرم کننده باشد. این باعث شد بیشتر به این فکر کنم که مردم شهرهای دیگر باید چه کاری انجام دهند تا بتوانند از مزایای دوچرخه سواری در جوامع خود استفاده کنند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی ممکن است خطر بیماری های مزمن را کاهش دهد
    • کاهش ردپای کربن
    • از ترافیک خودداری کنید
    • کاهش خطر ابتلا به COVID-19 با وسایل نقلیه عمومی
    • روحیه و شناخت را بهبود می بخشد
    • به مردم کمک کنید 150 دقیقه توصیه های فعالیت بدنی در هفته را از کالج پزشکی ورزشی آمریکا دریافت کنند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید ، زیرا دوچرخه سواری هزینه کمتری نسبت به رانندگی و رانندگی دارد

علیرغم مزایا ، موانعی برای دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد ، از جمله عدم اتصال اولیه ، مسیرهای دوچرخه سواری یا پیاده روهای ایمن و روشنایی. اتصال اساسی اتصال یکی از مهمترین موانع دوچرخه سواری در شهرهای ایالات متحده است. سیاست های جامع جاده می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب فعال بودن هر روز آسان و ایمن باشد. راههای کاملی برای ایجاد ایمنی و راحتی به عابران پیاده و دوچرخه سواران طراحی شده است تا با اولویت بندی ایمنی و بهداشت عمومی به ایجاد یک جامعه قابل زندگی کمک کنند. غلبه بر موانع اضافی دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه سواری ، عدم جدا شدن از وسایل نقلیه موتوری ، چالش برانگیز تقاطع ها و خطوط پوشیده از برف راه هایی برای احساس راحتی بیشتر مردم در دوچرخه سواری است.

نقشه ایالات متحده امتیاز دوچرخه 2020در حالی که دوچرخه سواری انتخاب نهایی برای همه افراد فعال یا کار است ، دسترسی به مسیرهای دوچرخه سواری ایمن ، به هم پیوسته و با نور کافی باید از وظایف جامعه باشد و برنامه ریزی اصلی شهر برنامه ریزی شود. در حال حاضر سیاست های پایین سیاست های اجتماعی می تواند به اولویت بندی دوچرخه سواران کمک کند. ACSM American Fitness Index اتصال اتصال اصلی را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها نمره دوچرخه است.3به مینیاپولیس ، MN رتبه 1 در امتیازات دوچرخه را دارد3، به دنبال پورتلند ، یا شیکاگو ، IL ، دنور ، CO ، و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی این شهرها را در بالای لیست نگه داشته است؟ آنها دارای زیرساخت های متصل به هم هستند ، عمدتا دارای خطوط دوچرخه سواری خوب ، که اغلب با تردد وسایل نقلیه موتوری متفاوت است. مینیاپولیس در سال 2016 یک سیاست جامع جاده ای را اجرا کرد که اولویت را برای عابران پیاده و سپس دوچرخه و وسایل نقلیه و در نهایت وسایل نقلیه موتوری را در اولویت قرار می دهد. مینیاپولیس دارای شبکه دوچرخه سواری رو به رشدی است که افراد در هر سنی را تشویق می کند تا در طول سال ، چه در حین و چه بعد از ورزش ، دوچرخه سواری کنند. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت های مشابه دوچرخه سواری را اتخاذ کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از شهرها فاقد خطوط دوچرخه ایمن و متصل به یکدیگر هستند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD یک عضو پزشکی ورزشی در مینیاپولیس ، میدان کلینیک MN Mayo است. او از آگوست 2021 به عنوان هیئت علمی به دانشکده پزشکی و توانبخشی مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *