ایده هایی برای تغذیه سالم و میان وعده


تغذیه نوجوانان ممکن است دشوار باشد! در اینجا چند ایده برای میان وعده ها و وعده های غذایی برای نوجوانان ، و همچنین راهکارهایی برای خوب خوردن آنها ارائه شده است.

نوجوان من به تازگی در آشپزخانه پرسه می زند ، یخچال ، فریزر و در کمد را باز می کند ، وقتی چیزی می گوید که باعث احساس گرسنگی در نوجوان می شود: “آنچه اتفاق می افتد این است که من گرسنه هستم ، بنابراین چیزی می خورم و احساس سیری می کنم. 10 دقیقه بعد دوباره گرسنه شدم و به نظر نمی رسید چیزی بخورم. و این دائماً برای همیشه تکرار می شود. “

افزایش اشتهای نوجوانان شوخی نیست. و تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد. همیشه نمی توان اطمینان داد که نوجوان شما گرسنگی خود را (بیشتر) با غذاهای مغذی ارضا می کند.

شما همچنین می توانید: 100+ میان وعده سالم برای نوجوانانی که همیشه گرسنه هستند

نوجوانان واقعاً به مواد مغذی نیاز دارند

بر اساس آخرین داده ها ، کیفیت غذا در بین همه کودکان 14 تا 18 ساله پایین ترین است دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی هابه این یعنی آنها خطر دریافت نکردن مواد مغذی مورد نیاز خود را دارندبه در اینجا مواد مغذی مورد نیاز نوجوانان آمده است ، بر اساس گزارش علمی– به علاوه منابع غذایی برای پر کردن این فاصله:

  • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • سفید (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • اسید فولیک (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر خوراکی، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد

چرا کیفیت غذا در بین نوجوانان پایین است؟ اگرچه ممکن است اشتهای آنها زیاد باشد ، اما مواردی وجود دارد که به دست آوردن آنچه نیاز دارند را برای آنها دشوارتر می کند:

  • استقلال بیشتر: آنها تصمیمات غذایی بیشتری را به تنهایی و با هزینه خود می گیرند – و این انتخاب اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان است.
  • بازار یابی: فست فود ، نوشابه و شیرینی به طور گسترده به نوجوانان فروخته می شود ، از جمله بسترهای آنلاین که هر روز از آنها استفاده می کنند.
  • گرافیک بارگیری شده: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، نوجوانان تمایل کمتری دارند و قادر به نشستن برای خوردن و خوردن میان وعده هستند. این بدان معناست که محصولات مفیدتری “گرفتن و رفتن” وجود دارد.

7 ایده برای تغذیه نوجوانان

سال گذشته ، گام هایی برداشتم تا انتخاب نوجوان در خانه برای نوجوان آسان تر و راحت تر شود. من صداش کردم “عملیات: به یک نوجوان گرسنه غذا دهید“. در اینجا نتیجه این ایده ها است ، امیدوارم آنها به شما کمک کنند!

1. ساندویچ برای صبحانه در فریزر یا بوریتو

صبحانه برای صبحانه

یک دسته بزرگ تهیه کنید تا در فریزر بگذارید و برای یک صبحانه سبک ، دلچسب ، ناهار یا میان وعده دوباره گرم کنید. در اینجا طرز تهیه این ساندویچ ها برای صبحانه از قبل آمده است (پست حاوی دستورالعمل های نحوه گرم کردن مجدد آنها است). همین کار را می توان با بوریتو انجام داد. آنها را با تخم مرغ های کوبیده ، سوسیس ، پنیر و چند حبه فلفل پخته پر می کنند.

2. شیشه های مخلوط تریل

برای یک چیدمان گل مدرن ، یک لیوان مهمانی بزرگ پر کنید. آنها می توانند یک مشت مخلوط ژله ای را در هنگام گرسنگی تکان دهند.

3. ناهارهای پخته شده

غذای اضافی در هنگام شام درست کنید و آن را برای گرم کردن و سرو به ظروف تقسیم کنید (من ظروف خود را در Costco تهیه کردم ، اما این ظروف شیشه ای برای پخت و پز شبیه به هم) آیا به ایده های ناهار سالم تری برای نوجوانان نیاز دارید؟ بررسی 40 ایده شام ​​ساده برای بچه ها در خانه

4. میله های خانگی + میان وعده

تکه های جو دوسر بدون شکلات با آجیل

یکشنبه مهمانی داشته باشید تا نوجوان شما بتواند تمام هفته آنها را جشن بگیرد. این دستور العمل های ساده مورد تأیید کودکان را بررسی کنید:

5. چیدن بشقاب

گاهی اوقات فقط به کودک غذا می دهم ، با این فرض که گرسنه باشد (معمولاً اینطور است). من سال گذشته وقتی بچه هایم در حال یادگیری آنلاین بودند ، شروع به کار “انتخاب من کنید” کردم. بشقاب ها ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی هستند و شامل چیزهایی مانند کراکر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات است. در اصل این یک میان وعده کوچک و دلچسب در بشقاب است – با نامی سرگرم کننده.

6. بسته های راه راه

مواد راه راه را در یک بسته قابل استفاده مجدد قرار دهید

با بسته بندی کیسه ها (زیپ دار یا.) تهیه اسموتی را برای نوجوان خود آسان کنید چنین کیسه های قابل استفاده مجدد) با همه چیز به جز مایع. کودک شما می تواند محتویات مخلوط کن را خالی کرده و شیر (لبنی یا غیر لبنی) و یک قاشق چای خوری ماست به آن اضافه کند. یا مکعب های ماست را در کیسه های اسموتی فریز کنید (در اینجا یک سینی برای تکه های یخ درجه غذایی است که من دارم و دوست دارم) تلاش زیاد برای نوجوان خسته شما؟ نوارها را مخلوط کرده و بریزید چنین فرم هایی برای یخ یخ زدن.

7. بسته بندی غذای رضایت بخش

اگرچه ممکن است شنیده باشید ، خرید مواد غذایی بسته بندی شده اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوانانی در خانه داشته باشد و غذاهای بسته بندی شده ذخیره نکند! (من دوست دارم قفسه های قفسه را به یک پیشخوان بر روی پیشخوان ببرم تا بتوان آنها را به راحتی دید و در دست گرفت.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذای سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتو یخ زده
  • وافل منجمد
  • همبرگر و کوفته بدون گوشت (ما کیک های شیک Morningstar Farms را دوست داریم)
  • چوب پنیر
  • ماست
  • میله ها (ما Perfect و Clif را دوست داریم)
  • کراکر غلات کامل (ما بیسکویت و وسا را ​​دوست داریم)
  • گرانولا (برای تهیه مخلوط یا تهیه کفیر ماست)
  • گوشت گاو و بوقلمون به صورت خشک
  • میوه های خشک و تصعید شده
  • آجیل و دانه ها
  • غلات کامل (ما گندم خرد شده و Cheerios را دوست داریم)
  • بسته های بلغور جو دوسر
  • کیسه های یکبار مصرف آجیل و روغن دانه
  • فنجان میوه (بسته بندی شده در آب میوه)
  • حمام های هوموس و گواکامول
  • نخود سرخ شده
  • جعبه های مقاوم در برابر جعبه با شیر معمولی و طعم دار

من عضو برنامه Associates LLC Associates Program هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای کمک به کسب درآمد از طریق پیوندها به Amazon.com و سایتهای وابسته طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *