بازگشت به مدرسه 2021: شش عادت سالم برای تشویق – وبلاگ Mission Health


دختر مدرسه ای خوشحال که یک کوله پشتی حمل می کند در حالی که روی خط عابر پیاده ایستاده است

وقتی بچه ها پاییز امسال به مدرسه باز می گردند، ممکن است نگرانی هایی داشته باشند. پس از بیش از یک سال در بحبوحه شیوع COVID-19، کارشناسان می گویند طبیعی است که بچه ها در مورد کلاس های حضوری احساس اضطراب کنند. به عنوان والدین، می‌توانید با یادآوری کارهای زیادی که می‌توانند برای حفظ امنیت خود و همکلاسی‌هایشان انجام دهند، به آنها کمک کنید. یادگیری و انجام برخی از عادات سالم راهی عالی برای آن ها برای احساس کنترل بیشتر است.

دکتر اریک گاراندی، مدیر بخش ویژه اطفال در بیمارستان Henrico Doctors در ریچموند، ویرجینیا، گفت: “این بیماری همه گیر نشان داده است که فرزندان ما در مواجهه با ناملایمات و عدم اطمینان چقدر سازگار و انعطاف پذیر هستند.” در حالی که در پاییز امسال برای بازگشت به مدرسه آماده می‌شویم، این فهرست از عادات سالم می‌تواند به فرزندان ما کمک کند تا خود و جوامعشان را تا حد امکان ایمن و سالم نگه دارند.»

برخی از عادت‌هایی که برای بزرگسالان طبیعت دوم هستند، مانند پوشیدن ماسک یا شستن دست‌ها، ممکن است برای کودکانی که در سال گذشته بیشتر در خانه مانده‌اند، بیگانه باشند. با دستورالعمل های زیر به کودک خود در مورد چگونگی ایمن و سالم ماندن در دنیای بیرون تجدید نظر کنید.

1. دست های خود را مرتب بشویید

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، شستن دست ها یکی از بهترین راه ها برای پیشگیری از بیماری است. در حالی که اکثر کودکان احتمالاً نحوه شستن دست های خود را بلدند، ممکن است ندانند که چگونه این کار را به درستی انجام دهند یا مدت زمان شستشو را ندانند.

با تشویق آنها به رفتن به سینک قبل از غذا و بعد از استراحت در حمام و زمان بازی و استراحت، به فرزندان خردسال خود کمک کنید تا یک روال شستن دستها را برای بازگشت به مدرسه ایجاد کنند. برای محافظت بهتر، اجازه دهید حدود 20 ثانیه به شدت با آب صابون بشویید. یک آهنگ ساده را دو بار با هم بخوانید، مانند آهنگ تولدت مبارک، تا به آنها کمک کنید تا مدت زمان شستشو را به خاطر بسپارند.

اگر سینک در نزدیکی شما نباشد، یک ضدعفونی کننده دست این کار را انجام می دهد. فقط مطمئن شوید که حاوی حداقل 60٪ الکل است و بچه های شما پس از قرار دادن آن روی دست، اجازه دهید کاملا خشک شود.

2. عطسه و سرفه را بپوشانید

در حالت ایده آل، همه کودکان هنگام عطسه یا سرفه باید دستمال کاغذی در دست داشته باشند. در صورت اجازه، بسته‌های دستمال کاغذی به اندازه سفر را با بچه‌هایتان بفرستید تا همیشه یک دستمال کاغذی در کوله پشتی یا کمدشان آماده داشته باشند. و نه استفاده مجدد – به آنها یادآوری کنید که بعد از هر بار پاک کردن دستمال کاغذی را دور بریزند.

اگر دستمال کاغذی در دست ندارند، عطسه یا سرفه در آرنج آنها قابل قبول است، اما تنها به عنوان آخرین راه حل. از بچه ها بخواهید این ویدیو را از CDC تماشا کنند تا بیشتر بیاموزند.

3. از اشتراک غذاها یا نوشیدنی ها خودداری کنید

اگرچه تجارت تنقلات در کافه تریا سرگرم کننده بود، اما اشتراک گذاری غذا یا نوشیدنی در شرایط فعلی ایده خوبی نیست. در عوض، اگر فرزندتان چیزی می‌خواهد که شخص دیگری به مدرسه بیاورد، از او بپرسید که چیست و سعی کنید چیزی شبیه به آن را بسته بندی کنید تا از دست ندهد.

4. دستورالعمل های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و ماسک را دنبال کنید

صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، CDC توصیه می‌کند که برای همه معلمان و دانش‌آموزان مدارس K-12 پوشش کامل داخل ساختمان را انجام دهند و حداقل 3 فوت فاصله بین دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حفظ شود. اقدامات احتیاطی ایمنی ممکن است بین مدارس یا مناطق مختلف متفاوت باشد، بنابراین مطمئن شوید که خانواده شما قوانین منطقه شما را قبل از شروع مدرسه درک کرده اند. اگر فرزندتان ماسک می‌زند، به او کمک کنید تا آن را روی ماسک بگذارد و آن را دربیاورد و تناسب مناسب را به او یادآوری کنید تا ماسک دهان و بینی او را بپوشاند.

اگر فاصله گذاری اجتماعی در کلاس درس کودک شما نقشی ایفا می کند، به او کمک کنید تا با انجام “دست در هواپیما” آگاهی موقعیتی پیدا کند، در حالی که بازوهایش را به طرفین باز کرده تا فضای شخصی او را نشان دهد. به لطف اقداماتی مانند این، 916 مرکز مراقبت از کودکان، طبق مطالعه سال گذشته روی بیش از 20000 کودک، نرخ عفونت تنها 0.16٪ را مشاهده کردند.

5. هنگام احساس بیماری در خانه بمانید

همه گیر باشد یا نباشد، اگر کودک شما احساس بیماری می کند، بهتر است در خانه بماند و والدین باید مراقبت بیشتری داشته باشند تا مطمئن شوند که فرزندانشان هر روز صبح قبل از مدرسه راحت هستند تا از شیوع COVID-19 جلوگیری کنند. کودکان می توانند نقش خود را با گفتن علائمی که به والدین دارند انجام دهند، به ویژه:

  • تب
  • گلو درد
  • مشکلات تنفسی
  • سرفه کردن
  • استفراغ
  • اسهال
  • سردرد

اگر کودک شما علائم آنفولانزا یا COVID-19 را دارد، CDC توصیه می کند در خانه بمانید و در مورد غربالگری و مراقبت با پزشک صحبت کنید. CDC اضافه می کند که باید به مدرسه اطلاع دهید تا تشخیص COVID-19 خود را به آنها اطلاع دهید.

6. هیدراته بمانید و سالم بخورید

افرادی که غذاهای مغذی می خورند و هیدراته می شوند، سیستم ایمنی قوی تری دارند که به مبارزه با عفونت هایی مانند آنفولانزا، COVID-19 و سایر بیماری ها کمک می کند. بنابراین جعبه‌های ناهار را با غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات و پروتئین بدون چربی بسته‌بندی کنید و بچه‌ها را تشویق کنید که عاقلانه میان‌وعده بخورند.

به کودکان خود یادآوری کنید که آب بنوشند، زیرا هیدراته ماندن می تواند به حرکت موثرتر مواد مغذی در بدن کمک کند. بگذارید یک بطری آب قابل استفاده مجدد را انتخاب کنند و آن را با برچسب های سرگرم کننده تزئین کنند و برای آنها هدف تعیین کنید که بسته به سنشان روزانه 4 تا 8 لیوان آب بنوشند.

آماده باش، اما صبور باش

همانطور که به فرزندتان کمک می کنید برای تغییرات پیش رو آماده شود، با آنها و با شرایط فعلی صبور باشید. آنها را تشویق کنید تا عادات کودکان سالم ذکر شده در بالا را تمرین کنند و هر گونه ترسی مانند ترس از میکروب ها را که ممکن است همراه با آنها باشد تصدیق کنید.

و مهمتر از همه، از فرزندان خود سوال بپرسید و با آنها گفتگوی آزاد داشته باشید. چه چیزی شما را برای بازگشت به مدرسه هیجان زده می کند؟ چه چیزی شما را عصبی می کند؟ چه کاری می توانید انجام دهید تا احساس بهتری داشته باشید؟ به هر حال، انتقال از یادگیری مجازی به کلاس‌های حضوری ممکن است مدت‌ها دیر شده باشد، اما برای برخی از کودکان و خانواده‌ها به طور بالقوه چالش برانگیز است. نشانه های خود را از احساسات و ترس های کوچولوی خود بگیرید و از آنها حمایت کنید تا احساس کنند برای روز بزرگ خود آماده هستند.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر