با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید


در این ماه تمرکز ما بر روی بهترین چیزهایی است که اعضای ما به موفقیت خود می رسانند و چگونه آنها به دیگران الهام می بخشند. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در میان وعده های خوشمزه شیرجه بزنید و همیشه چهره خود را به سمت خورشید نگه دارید.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. احتمالاً بهترین. خوشحال می شویم نظرات شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که باز هم درست خواهیم گفت. این غذا به طرز شگفت انگیزی همه کاره است ، همیشه خوشمزه است و می تواند به دلخواه غذای شخصی شما تنظیم شود. آیا ما نیز اشاره کرده ایم که هوموس می تواند برای شما مفید باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • سلامت استخوان ، عضلات و پوست را بهبود می بخشد (حاوی پروتئین است)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی کمتر (نخود و تهینی منابع عالی آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان را ارسال کرده ایم. این دوباره برای هر کسی است که آن را از دست داده است.

هوموس سفارشی شگفتی

محتوا:

1 جعبه نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به مزه

اسلاید هومز 2

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هومز 4

نکات: با خیال راحت مواد مختلف را اضافه کنید تا هموس شما خوشبو شود. جلپانوس ، فلفل سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی از دیگر مواردی است که می توانید برای طعم خوشمزه تر به آن اضافه کنید.

آن را بجوید

ما با هشدار مبنی بر اینکه می توانید فقط 3 عدد تا آخر عمر مصرف کنید ، از میان وعده خود استفاده کنید. اگر به مزایای آنها ادامه دهیم ، مطمئن نیستیم که فقط 3 مورد را انتخاب کنیم. به نظر می رسد ما باید قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه تنقلات را انتخاب کنیم.

هر نوع میان وعده سالم را انتخاب کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال می کنیم دارای فواید و ترکیباتی برای سلامتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، سالم ماندن و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانولا – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. گردو مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – به کاهش فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و افزایش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا دیگر تنقلات سالم را که بیشتر از آن لذت می برید کنار گذاشته ایم؟ با خیال راحت در شبکه های اجتماعی بر سر ما فریاد بکشید و به ما بگویید چه چیزی را از دست می دهیم.

اعضای انگیزشی ماه مه

کارلاکاریاگا

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین فقط می توانیم از یک مادر الهام بخش استفاده کنیم که او را در داخل و خارج از ورزشگاه کاملاً له می کند. کارلا یک #fitmom ازkarlacariaga در اینستاگرام است ، در حالی که کار سخت خود را نشان نمی دهد (آداب و رسوم قاتل!) ، او با کلمات الهام بخش از شوخ طبعی به ما روحیه می دهد.

“روی پله های جلوی خود تمرکز کنید نه روی کل پله ها” ، #fitcommam یکی از آرزوهای زیادی است که ما دریافت کرده ایم. این به ما می گوید که چه اهداف تناسب اندام داشته باشیم و چه مشکلات جدی زندگی ، می توانیم گام به گام بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات عالی او را بررسی کنید.

بهBrainlaw 15

برنا از breannalaw15 در اینستاگرام این ماه برای ما بسیار متمایز شد زیرا نمی ترسد کلمه “F” را از دست بدهد: ناموفق بود. برخی از مطالب الهام بخش از کسانی هستند که شکست خورده اند و ادامه می دهند. مادر سگ ، برنا ، می گوید: “هر چیزی که قابل درک باشد ، “و وقتی به نتیجه نرسد” ، تسلیم شدن صحیح نیست. “

ما از سخت کوشی و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر تناسب اندام مانعی برای سفر است ، اما وقتی ما سفر می کنیم ، آنچه ما را به اهدافمان می رساند تعیین می کند. برنا سقوط خود را به عزم و اراده ای تبدیل می کند که همچنان او را به جلو می برد. ما می خواهیم بر این جانباز نظامی که پایگاه ما را می سازد و همیشه ما را به جلو حرکت می دهد ، تست کنیم.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و پیروزی ها ، تمرینات و سگ دوست داشتنی او را ببینید.

بهajaxxfit

آیا به دنبال اتصال کوتاه هستید که متناسب با سطح تناسب اندام شخصی شما باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب سابق UNT ترکیبی از تمرینات آموخته شده در طول سالها است و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به تناسب اندام دیگران کمک کند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی کار بزرگی در ایجاد تمرینات HIIT پویا با تمام مراحل مختلف سفر تناسب اندام انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و ببینید او طناب های جنگ را پاره می کند در حالی که بقیه ما کار ساده تری داریم.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که ما می توانیم خلوص ورزش را از بین ببریم. قطعنامه های سال ناپدید شده اند و ما خود را متعجب می بینیم که آیا ارزش این همه کار را دارد یا خیر. خودشه! پایین آمدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه گفتیم ، تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما از شما پرسیدیم وقتی اوضاع را آنطور که معمول است عالی نمی کنید. ما به هر 10 دلیلی که ارسال کرده ایم نمی پردازیم ، اما می خواهیم برخی از دلایل عملکرد برخی انگیزه های شما را پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ رفاه کلی

وقتی ورزش می کنید ، مغز شما تعدادی مواد شیمیایی را در بدن شما آزاد می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که همگی به افزایش احساس شادی کمک می کنند! داستان کوتاه ، اگر ناامید هستید و به انگیزه نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا انگیزه و مثبت داشته باشید. بدون ذکر اعتماد.

6. استرس را کاهش دهید

ما تازه دریافتیم که ورزش لذت اندورفین را افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافه شده برای قلب و بدن شما نیز می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

ما فقط درباره فواید ورزش می شنویم. این می تواند متابولیسم شما را افزایش داده ، به شما در کاهش وزن ، کاهش استرس ، افزایش شادی و اعتماد به نفس و موارد دیگر کمک کند. یک سبک زندگی سالم همه جنبه های زندگی شما را شامل می شود ، از جمله خانواده ، دوستان و جامعه. جالب است فکر کنید که ورزش برای خودتان تأثیر مفیدی بر همه چیز در اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، خواسته ها و اهداف خود را دارد. مال تو چیه با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای ویژه ما باشید.

آه ، خورشید غروب کرده است

ما در تابستان و اواسط سال شتاب بیشتری می گیریم! برای یادآوری آنچه انجام می دهید و آنچه شما را در مسیر خود نگه می دارد وقت بگذارید. به یاد داشته باشید ، استراحت یا افتادن بعد از مدتی اشکالی ندارد ، اما تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار اعتقاد داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید نیاز به تقویت دارید. به دیدن ما بیایید و ما مطمئن خواهیم شد که زمان شما را در زیر نور خورشید قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *