با غذاهای فرآوری شده از کجا خط می کشید؟ : غذا


مردم می گویند که کنار گذاشتن تمام غذاهای فرآوری شده یا بسته بندی شده راهی برای سالم تر شدن و کاهش وزن است.

معمولاً ذهن به نوشیدنی هایی مانند نوشابه های گازدار ، غلات ، چیپس ، کافه ها ، موزه ها و غیره روی می آورد.

اما آیا می توانید مواردی را که معمولاً تا حدودی سالم تلقی می شوند ، شامل کنید:

  • بادهای تجاری را در یک کوزه (برای ماکارونی)

  • کنسرو تن

  • فتا (پیچیده در پلاستیک)

  • شیشه خمیر خوراک (برای کاری)

  • آب سبزیجات (برای ریزوتو)

  • نان ترش غلات کامل

برای هرکسی که از پرهیز از غذاهای فرآوری شده اجتناب می کند: آیا تمام انبار ، ماکارونی ، باد تجاری و غیره را از ابتدا تهیه می کنید و از غذاهای کنسروی و همه پنیرها به طور کامل اجتناب می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *