برای ضرب و شتم خستگی اجتناب کرده اند این وعده های غذایی اجتناب کنید


معمولاً پیش بینی دارید وعده های غذایی ارائه می دهیم قدرت بدهد، با این حال آنچه می خورید ممکن است بر بافت ممکن است تأثیر زیادی بگذارد. اگر بعد اجتناب کرده اند وعده های غذایی مصرف کردن بافت خستگی می کنید، احتمالاً غذاهایی را محدوده می کنید کدام ممکن است باعث خستگی می شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، غذاهای شیرین می توانند کم قدرت باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای ادغام کردن غذاهایی شبیه شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی هایی شبیه نوشابه باشند. ماست یخ زده بیشتر اوقات عالی میان وعده مفید است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر اوقات تشکیل قند بالایی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است به مقیاس مصرف کردن بستنی باعث خستگی ممکن است شود.

وعده‌های غذایی منجمد نیز به دلایلی می‌توانند باعث خستگی شوند. اولاً، آنها بیشتر اوقات مقدار به سختی انرژی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی عالی میان وعده هستند به همان اندازه عالی وعده غذایی، به همین دلیل برای مدت زمان بسیار طولانی بافت سیری در ممکن است تحمیل نمی کنند. سرمازدگی معمولاً سرشار اجتناب کرده اند سدیم است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است علائم خستگی را بدتر کردن تنبل. در حالی کدام ممکن است مصرف کردن این وعده های غذایی متوسط اشکالی ندارد، رژیم عمومی ممکن است باید سرشار اجتناب کرده اند میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات، کربوهیدرات های پیچیده، چربی های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین با بیرون چربی باشد.

به منظور شما اجتناب کرده اند خستگی ناشی اجتناب کرده اند تنقلات ناسالم جلوگیری کنید، حیاتی است کدام ممکن است انتخاب های مفید را {در خانه} حفظ کنید به همان اندازه بتوانید به سادگی به سراغ غذاهای سیر کننده بروید. لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس پروتئین های پیچیده را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها را به وعده غذایی ممکن است اضافه می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدرت پایداری ارائه می دهیم می دهند. سایر غلات درست شبیه بلغور جو دوسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کینوآ نیز برتر هستند.

امیلی رایس، دکتر متخصص خورده شدن در وسط پزشکی وکسنر دانشکده ایالتی اوهایو، می‌گوید: «این مفهوم برتر است کدام ممکن است در جستجوی انتخاب‌های غلات درست هر دو گندم درست باشید، از فیبر بالایی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌توانند به بافت سیری در وعده‌های غذایی کمک کنند». سایر متنوع‌های ماکارونی کدام ممکن است همراه خود عدس هر دو لوبیا تهیه می‌شوند، تأمین برتر فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین هستند، به‌ویژه برای افرادی که اجتناب کرده اند رژیم‌های غذایی با بیرون گلوتن پیروی می‌کنند.

آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه ها قدرت تمدید شده مدتی را فراهم می کنند از سرشار اجتناب کرده اند چربی های مفید، پروتئین، فیبر، ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها معدنی هستند. علاوه بر این می توان اجتناب کرده اند آن برای تهیه کره آجیل استفاده کرد کدام ممکن است می توان آن را روی نان بررسی خورد هر دو همراه خود بلغور جو دوسر ترکیب کردن کرد. ممکن است می توانید کره های آجیل را اجتناب کرده اند مغازه ها خریداری کنید، با این حال اجتناب کرده اند محصولاتی کدام ممکن است شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن اضافه دارند اجتناب کنید.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر