بر اساس آخرین گزارش شهر ، تعداد دوچرخه سواران همچنان در حال افزایش است


طبق آخرین گزارش سالانه دوچرخه سواری در شهر که توسط وزارت حمل و نقل منتشر شده است ، در بدترین اپیدمی در سال 2020 ، دوچرخه سواری در تعطیلات آخر هفته در نیویورک 33 درصد افزایش یافت.

اگرچه این گزارش فقط آمار دوچرخه سواری را از ماه مه تا دسامبر 2019 تا مه تا دسامبر 2020 مقایسه می کند ، اما حقیقتی را نشان می دهد که بسیاری از نیویورکی ها از تجربیات زمینی می دانند. کمبود دوچرخه در مغازه های محلی وجود داشت زیرا سواران جدید سعی می کردند خود را به جاده ها برسانند و ناراحتی و همچنین عدم نیاز به حمل و نقل دسته جمعی در بدترین بیماری همه گیر وجود داشت.

این شهر به دوچرخه سواران اجازه می دهد تا از پل های اختصاصی ، منهتن ، ویلیامسبورگ ، بروکلین ، کوئینزبورو و پل های پلسکی ، و همچنین مسیرهای دوچرخه سواری پارک غربی و خیابان کنت عبور کنند. یافته ها نشان می دهد که 1.8 میلیون دوچرخه سوار بیشتر در طول هفته و 900.000 نفر دیگر در آخر هفته وجود داشت.

این در شرایطی است که در شهر نیز شاهد افزایش رانندگی بی پروا هستیم.

با این حال ، هانک گاتمن ، کمیسر حمل و نقل گفت که با دوچرخه سواران بیشتر در جاده ، این باید به جاده های ایمن تر تبدیل شود.

گاتمن روز پنجشنبه گفت: “این واقعیت که دوچرخه سواران بیشتری در جاده ها وجود دارد و مواردی که ما سعی کرده ایم آنها را از نظر معماری ایمن تر کنیم ، نمی خواهم به آن اضافه کنم ، تأثیر داشته است.” “و قصد ما ادامه و بهبود آن است.”

امسال تا کنون 13 دوچرخه سوار کشته شده اند. این نیمی از تعداد دوچرخه سواران کشته شده در سال 2020 است که از زمان روی کار آمدن دی بلاسیو و راه اندازی Vision Zero رکورد بی سابقه ای است.

نمودار نشان می دهد که چگونه دوچرخه سواری در سال 2020 (برای ماه مه تا دسامبر) 33 درصد در سال 2019 افزایش یافته است

از گزارش دوچرخه سواری نقطه در شهر

پیکان

از گزارش دوچرخه سواری نقطه در شهر

وزارت راه و ترابری

گروه مدافع حمل و نقل جایگزین همچنین اظهار می کند که نیمی از دوچرخه سواران کشته شده در این سال در برانکس بودند.

هدف Vision Zero این است که همه مرگ و میرهای ناشی از ترافیک را تا سال 2024 ، تنها سه سال دیگر به صفر برساند.

و تعداد زیادی از کشته شدگان امسال کارگران تحویل هستند. بر اساس پروژه عدالت کارگری ، امسال حدود 10 کارگر تحویل دوچرخه های الکترونیکی ، دوچرخه های معمولی و اسکوتر جان خود را از دست داده اند.

DOT اصرار داشت که تا آنجا که ممکن است خطوط دوچرخه نصب می کند تا جاده ها برای دوچرخه سواران ایمن تر شود.

در سال 2020 ، حدود 30 مایل مسیرهای دوچرخه سواری ایمن و 10.4 مایل به اصطلاح “فضاهای اختصاصی دوچرخه سواری” در “مناطق دوچرخه سواری اولویت دار” یا مکانهایی با تعداد زیادی دوچرخه سوار ، مانند برانکس ایجاد کرد.

این شهر امسال 11 مایل مسیرهای دوچرخه سواری ایمن ایجاد کرده است و انتظار می رود تا پایان سال در مجموع 30 مایل را طی کند. این شهر انتظار دارد 50 مایل خطوط دوچرخه رنگ آمیزی شده را تا پایان سال 2021 اضافه کند ، اما نمی تواند بگوید که چند خط تا کنون تکمیل شده است.

این شهر انتظار دارد دوچرخه سواری همچنان در حال رشد باشد.

اگرچه این شهر اطلاعاتی در مورد تعداد افرادی که از خط دوچرخه پل بروکلین تازه تاسیس استفاده می کنند در اختیار ندارد ، اما اشاره کرد که از آن زمان گذرگاه های پل در پل های منهتن و ویلیامزبورگ کاهش نیافته است. این امر به مقامات شهری اطمینان می دهد که تعداد زیادی از سواران تازه کار هستند و سوارهایی هستند که قبلاً از روی پل دوچرخه سواری نکرده اند.

گاتمن گفت که اولویت بعدی وظیفه افزودن یک خط دوچرخه اختصاصی به پل کوئینزبورو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *