بهترین زمان برای انتشار گزارش آگهی چه زمانی است؟


در این راستا برای تمامی شرکت هایی که قصد تبلیغ از این طریق را دارند مهم است که بدانند بیشترین تعداد کاربران چه زمانی حضور دارند تا بتوانند با برنامه ریزی از این زمان استفاده کرده و نتیجه بهتری بگیرند. در این مقاله به توضیح جزئیات این موضوع می پردازیم.

آیا زمان کافی برای یک گزارش موفق وجود دارد؟

کسب و کاری که قصد دارد خود را با پیام های تبلیغاتی معرفی کند باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرد. اگر با این روش تبلیغاتی آشنایی ندارید، مطالعه مقاله “رپورتاژ تبلیغات چیست؟در وب سایت تریبون بخوانید.

در دنیای امروزی که کاربران اطلاعات و داده های زیادی به دست می آورند، اگر خلاق نباشید و نتوانید توجه کاربران را به خود جلب کنید، احتمال موفقیت شما کمتر است. علاوه بر این، کاربران محتوایی را دوست دارند که بتوانند در کمترین زمان بهترین و کامل ترین پاسخ را به سوالات خود ارائه دهند. پس در کنار خلاقیت باید بتوانید مخاطب و نیازهای او را به وضوح درک کنید و پاسخ درست را در ذهن داشته باشید. اینها موارد مکملی هستند که در کنار زمان بندی مناسب می توانند شما را در تبلیغات موفق کنند.

بنابراین نمی توان با قاطعیت گفت که اگر گزارش در زمان مناسب منتشر شود، 100 درصد موفقیت آمیز خواهد بود و زمان تنها یک تکه از پازلی است که برای دستیابی به نتایج محتوای تبلیغاتی خود به آن نیاز دارید.

چگونه زمان مناسب را پیدا کنیم؟

به منظور انجام برخی از تبلیغات خود، ممکن است اطلاعاتی در مورد زمان استفاده توسط کاربران داشته باشید. به عنوان مثال، در پلتفرم اینستاگرام، هر صفحه زمان بازدید خود را می داند و می داند چه روزی از هفته، در چه ساعتی و تقریباً چند بازدید داشته است. اما در انواع دیگر تبلیغات مانند رپورتاژ تبلیغات، خیلی مشخص نیست که هر سایت چه زمانی بیشترین بازدید را دارد و بهترین زمان برای انتشار یک گزارش تبلیغاتی چه زمانی است.

مشکل دیگری که وجود دارد این است که در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، صفحه‌ای که می‌خواهید در آن تبلیغ کنید، مبلغ اضافی را می‌گیرد و در ساعاتی که سود بیشتری دارد برای شما رزرو می‌کند. اما در رسانه این امکان وجود ندارد و شما نمی توانید در زمان انتشار گزارش خود دخالت کنید، بلکه می توانید روز انتشار مطالب خود را انتخاب کنید.

بر اساس تحقیقات انجام شده، وب سایت های دارای تبلیغات در روزهای شنبه و سه شنبه ترافیک بیشتری نسبت به سایر روزهای هفته دارند. این آمار می تواند کمک بزرگی به کسب و کار شما در انتشار گزارش های تبلیغاتی کند. اگر گزارش خود را در این روزها منتشر کنید، احتمال دیده شدن آن توسط کاربران بیشتر افزایش می یابد.

چه زمانی شرکت ها گزارش های تبلیغاتی را منتشر می کنند؟

مستقر گزارش سالانه تریبون 1400در سال 1400، کاربران بیشتر از روزهای دیگر هفته یکشنبه و دوشنبه را برای انتشار گزارش خود انتخاب می کردند. می‌توانید تصور کنید که این آمار چقدر با روزهای پرترافیک رسانه‌ای متفاوت است و بیشتر شرکت‌ها در روز اشتباهی از گزارش آگهی ارسال کرده‌اند. اما با نگاه دقیق تر به این آمار متوجه می شویم که در انتشار رپورتاژ تبلیغات از یکشنبه تا چهارشنبه تفاوت چندانی وجود ندارد و یکشنبه و دوشنبه با اختلاف بسیار کمی از بقیه بالاتر هستند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر این آمار و سایر اطلاعات مفید در مورد انتشار رپورتاژ تبلیغات، می توانید به گزارش تریبون 1400 نگاهی بیندازید و برنامه ریزی دقیق تری برای سال جدید داشته باشید و نتایج بهتری از گزارش های خود بگیرید.