بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر رنگ برگها ، می دانیم که پاییز در راه است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه ما در پاییز مانند فوتبال و هالووین – و غیره ، غذاهای بسیار خوشمزه! در حالی که ماههای سردتر ممکن است به عنوان یک فصل میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما ضرری ندارد. در حقیقت ، غذاهای خوشمزه زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید حتی در فصل تعطیلات از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، نیازی به ناباروری یا رژیم غذایی نیست!

غذاهای فصل پاییز

هنگامی که زمان تابستان شروع به کاهش می کند ، طبیعت غذاهای خوب زیادی را برای شما در اختیار ما قرار می دهد ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! در حالی که این فصل بیشتر به خاطر کدو تنبل دوست داشتنی اش مشهور است ، غذاهای مفید پاییزی فراتر از این کدو معروف است.

از کدو سبز تا سبزیجات ، تعداد زیادی وجود دارد جستجو پشتیبانی می کند غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی
  • اسکواش
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، کلم و سیاه
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی بیشتری وجود دارد (و خوشمزه تر از همیشه)!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش ، من خبری از گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر نداشتم. مردم غذای تازه را می خوردند – در طول سال گزینه های زیادی در دسترس نبود!

این روزها اما به دلیل تکنولوژی و حمل و نقل ، بیشتر وعده های غذایی در تمام طول سال در دسترس است. در حالی که دسترسی نامحدود می تواند مناسب باشد ، به یاد داشته باشید: خوردن فصلی می تواند مفیدتر باشد.

وقتی فصل خوشمزه است

برای شروع ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی آن به اندازه گلدهی طبیعی در باغ یا مزرعه خوب نیست. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی که از انگور تهیه می کنید در اواسط زمستان فکر کنید. به احتمال زیاد گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی خواهد بود.

رد پای کوچک کربن

غذاهای فصلی نیز برای محیط زیست مفید هستند. اگر غذایی به صورت محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما راه پیدا کند! و ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و ردپای کربن بزرگتر است. همه در حمایت از جاه طلبی های خارج از فصل شما! همچنین ، غذای فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مغذی تر

اگر می خواهید بیشترین فواید را داشته باشید ، خوردن فصلی عاقلانه است. هنگامی که غذای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما تحویل داده می شود ، زمان بیشتری برای کاهش مواد مغذی در طول حمل و نقل وجود دارد. قرار دادن بیشتر در معرض آفتاب به ترکیب (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و اگر گزینه محلی فصلی را انتخاب کنید ، مواد مغذی کمتری دریافت خواهید کرد.

5 غذای پاییزی برتر برای کاهش وزن

با توجه به مزایای فوق ، به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر باشند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی آسان تر خواهد بود!

با برکت غذاهای پاییزی فصلی ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این وجود ، در اینجا بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن آمده است که باید در این فصل به بشقاب شما راه پیدا کنند!

کدو تنبل

وقتی صحبت از رژیم های کاهش وزن می شود ، دیدن کدوها در بالای لیست ما نباید تعجب آور باشد. اگرچه طعم دانه کدو تنبل نیست ، اما آیا می دانید که به اندازه طعم آن مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است از کاهش وزن حمایت کنید با ایجاد احساس بی نقص برای مدت طولانی. برای بسیاری از افراد ، افزایش رضایت به معنی کاهش میل به قند و دریافت کالری کمتر در طول روز است.

و ، از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب (در واقع بیش از 90) ساخته شده است ، همچنین به طور طبیعی کالری کمی دارد!

برای کاهش وزن ، از کدو تنبل به عنوان غذای پاییزی لذت ببرید ، آن را به اسموتی کنسرو شده یا غذاهای پخته شده اضافه کنید ، یا سعی کنید آن را در غذاهای خوشمزه که بسیار خوشمزه هستند بپزید.

گل کلم

گل کلم یک غذای محبوب دوستدار کاهش وزن است ، بنابراین به طور طبیعی ، در لیست ما گنجانده شده است. اگرچه این گیاهخوار چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات در اطراف است ، در بحث تغذیه و کاهش وزن نیز قدرتمند است.

ممکن است گل کلم را به عنوان یک غذای اصلی در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده به عنوان جایگزینی برای غلات کامل و سایر غذاهای غنی از کالری دیده باشید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم حاوی مواد مغذی خوب مانند فیبر برای شما است ، به علاوه کالری کمی دارد و واقعاً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای عالی برای افزودن به دستور العمل های مناسب برای کاهش وزن پاییزی است. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در ورقه های کلم بوفالو بپزید
  • بلغور یخ زده را اضافه کنید تا به جای میوه ، غلظت قند کمی داشته باشد!

به مقداری نیاز دارید؟ آنها را امتحان کنید پنج روش استفاده از کلم که احتمالاً هنوز آن را امتحان نکرده اید!

شکل

اگر در حین کاهش وزن به دنبال چیزی سرگرم کننده هستید ، برای سیر کردن شیرینی خود به انجیر اعتماد کنید. این میوه های پاییزی مملو از فیبر ارضا کننده و کالری کم است.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید ، یا آنها را به تنهایی برای یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای سرد به معنی دستور العمل های راحت غنی از غذاهای دوستانه برای کاهش وزن است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ مانند گل کلم ، سبزی همه کاره ای است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از غذاها ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام یکسانی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین هستند ، قارچ ها بهترین غذای پاییزی برای برنامه غذایی سالم هستند!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

احتمالاً نام پروبیوتیک ها را شنیده اید ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که برای سلامتی مفید هستند! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذایی که می خوریم دریافت می کنیم و منبع عالی آن کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم ممکن است به اهداف کاهش وزن کمک کند و زمانی که از فیبر پری بیوتیک کافی استفاده شود ، می توان یک میکروبیوتای سالم را حفظ کرد. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم غذای پاییزی مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

در عین حال ، آنها از سطح انرژی ما با محتوای غنی آهن ما حمایت می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان حدود 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را با مقداری روغن زیتون و سیر در یک پخت سبزیجات تفت داده شده مخلوط کنید ، یا سعی کنید روی یک کاسه سالاد گرم برشته کنید.

غذاهای خوشمزه پاییزی فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

استفاده از محصولات پاییزی می تواند به شما در احساس پاییز کمک کند و همزمان اهداف کاهش وزن خود را پشتیبانی کند. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در رژیم غذایی شما می تواند تغذیه شما را به روشی کم کالری ، غنی از فیبر و خوشمزه افزایش دهد. غذا خوردن فصلی با کمی اطلاعات ساده است و گنجاندن این ورزش در عادات سالم شما مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز خشک کنید و با شادی غذا بخورید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *