بهتر از ویتامین های غذایی برای خواب آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید معامله با بی خوابی



به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، معمولاً ضعیف ویتامین ممکن است باعث اختلال در خواب شود، به این تکنیک کدام ممکن است باید داروها مغذی بیشتری را وارد هیکل شخصی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی آرامش کنید.

تا حد زیادی بیاموزید:

ویتامین سی.

فواید ویتامین C برای سیستم امنیت فوق العاده بیش از حد است، با این حال خواه یا نه می دانستید کدام ممکن است این ویتامین برای خواب نیز فوق العاده حیاتی است؟ عالی بررسی در سال 2014 نماد داد {افرادی که} مرحله ویتامین C کمتری دارند، تا حد زیادی در ساعت شب بیدار می شبیه. این دلیل است باید ویتامین C را کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند میوه هاست وارد هیکل شخصی کنید.

آه

آهن به سوئیچ اکسیژن {در سراسر} هیکل {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً؛ نداشتن آن باعث تبدیل می شود بافت خستگی کنید. اسفناج سبزی سرشار اجتناب کرده اند آهن است. ضعیف آهن ممکن است مشکلاتی شبیه سندرم پای استرس را تحمیل تنبل کدام ممکن است باعث تبدیل می شود اشخاص حقیقی بافت ناراحتی کنند از اگر آهن وارد هیکل شود این اشکال برطرف تبدیل می شود. اگر کم خونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضعیف آهن دارید، قابل دستیابی است خواستن به خوردن تقویت می کند داشته باشید.

منیزیم

منیزیم عالی ماده معدنی حیاتی است کدام ممکن است تاثیر قابل توجهی بر ساخت ملاتونین هر دو هورمون خواب دارد، فشار عضلانی را تسکین می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تبدیل می شود خواب بهتری داشته باشید. مهمتر اجتناب کرده اند همه این کدام ممکن است سیستم عصبی را آرام می تنبل. بعد از همه اگر نارسایی کلیه دارید هر دو ضربان قلبتان فوق العاده تنبل است، نباید اجتناب کرده اند تقویت می کند های منیزیم بیشترین استفاده را ببرید. به عنوان جایگزین، اجتناب کرده اند غذاهای سرشار اجتناب کرده اند منیزیم شبیه سبزیجات برگ بی تجربه، کدو تنبل، دانه های کنجد را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل اوقات خوبی داشته باشید.

ویتامین B12

ویتامین B12 اعصاب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلول های خونی را مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به هیکل نشاط کافی می دهد. می توانید اجتناب کرده اند این ویتامین برای تعمیر خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعمیر مشکلات خواب بیشترین استفاده را ببرید.

ال-تریپتوفان

ال-تریپتوفان عالی اسید آمینه حیاتی است کدام ممکن است هیکل اجتناب کرده اند آن برای مونتاژ پروتئین استفاده می تنبل. این ویتامین برای ترشح سروتونین، عالی سوئیچ دهنده عصبی کدام ممکن است سلول های مفید را {برای حفظ} الگوی خواب صحیح ساخت می تنبل، حیاتی است. این دلیل است باید آن را اجتناب کرده اند رژیم غذایی شخصی بدست آمده کنید.

ملاتونین

ساعت شب ها؛ هیکل هورمونی به تماس گرفتن ملاتونین ساخت می تنبل کدام ممکن است ریتم در یک روز واحد زمانی هیکل را در صبح را انتخاب کنید و انتخاب کنید عصر ترتیب می تنبل. تحقیقات نماد می دهد کدام ممکن است خوردن تقویت می کند های ملاتونین ممکن است خواب را ترتیب کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چهره را انصافاً تنبل. بیشتر است این ویتامین را عالی ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب خوردن کنید.

ویتامین دی.

تحقیقات ارتباط بین سطوح زیرین ویتامین D را انتخاب کنید و انتخاب کنید استاندارد زیرین خواب را نماد می دهد. آنجا. می توانید همراه خود اجازه دکتر خوردن ویتامین D را آغاز کنید هر دو آن را در زیر آفتاب آفتاب بررسی کنید. این ویتامین را بدست آمده کنید. کنترل کنید در خوردن این ویتامین زیاده روی نکنید. از خوردن بیش اجتناب کرده اند حد ویتامین D ممکن است در نتیجه یبوست، حالت تهوع، استفراغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید سنگ کلیه شود.

کلسیم

تحقیق نماد می دهد کدام ممکن است ضعیف کلسیم چرخه خواب را مختل می تنبل. خواهید کرد باید کنترل کنید کدام ممکن است مرحله کلسیم در هیکل کاهش نیافته را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل نشود. متعاقباً باید اجتناب کرده اند لبنیات به مقیاس کافی استفاده کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در مواقع لزوم می توانید اجتناب کرده اند تقویت می کند های کلسیم نیز بیشترین استفاده را ببرید.

امگا 3

یکی اجتناب کرده اند اجزای چربی های مفید است کدام ممکن است فواید زیادی برای روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذهن دارد. تحقیقات نماد می دهد کدام ممکن است تقویت می کند های امگا 3 نیز به خواب بیشتر کمک می کنند. ماهی های چرب شبیه سالمون سرشار اجتناب کرده اند امگا 3 هستند.

انتهای پیام/