به حالت سالم برگردید ، به روال عادی برگردید


با شروع فصل بازگشت مدرسه به سلامت بازگردید؟ در اینجا برخی از روش هایی که ما روال عادی پاییز را درک می کنیم ، و تمرکز بر دستور العمل های سلامتی از Blue Apron. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به مدرسه

اکثر ما خاطرات خوبی از بازگشت به فصل مدرسه داریم. پس از یک تعطیلات طولانی تابستانی ، معمولاً پر از بستنی و مسافرت ، بی صبرانه منتظر بازگرداندن برنامه روزانه خود هستم! من فکر می کنم که حتی بیشتر از شب سال نو ، ماه سپتامبر واقعا احساس طراوت دارد – رطوبت هوا از بین می رود ، آشپزی در خانه عادی می شود و همه نسبت به تابستان سالم تر می شوند.

در اینجا چند روش وجود دارد که خوشحال می شوم آنها را بازیابی کنم:

پیاده تا مدرسه

بعد از گذراندن حداکثر 2 ساعت در ماشین ، رفت و آمد به کمپ ها ، نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! تا مدرسه مازن یک مایل و تا برزووا 10 دقیقه پیاده روی است ، بنابراین اگر آنها را هر دو جلو و عقب پیاده روی کنم ، 4 مایل پیاده روی می کنم.

مازن کوچک در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال مشترک برای من و توماس ، و یک ورزش جدید برای مازن! در پاییز ، او بیس بال را در لیگ مینور شروع می کند! او فوق العاده مشتاق بازی است و ما هیجان زده هستیم که او را در حال انجام کارهای جدیدی می بیند. توس هنوز پاییز امسال برای فوتبال کمی جوان است ، اما ما ورزش های زیادی را در حیاط خود انجام می دهیم تا آن را جبران کنیم 🙂

دست های ورزشی پایین تر در وسط

من می خواهم به لیست “بازدید مجدد از ورزشگاه” اضافه کنم ، اما ، متأسفانه ، این هنوز در کارت ها نیست.

شام خانوادگی

تابستان اینجا آنقدر آرام است که گاهی به بچه ها اجازه می دهیم کنار استخر غذا بخورند یا مسافرت می کنیم و شام می خوریم. خوشحالم که شام ​​خانوادگی را برگرداندم (و امیدوارم یک میز جدید برای شما که می دانید!). ما دور میز می گشتیم و نکات برجسته هر روزمان را می گفتیم – روال عادی که در تابستان به طور تصادفی از دست رفت. بیایید آن را پس بگیریم!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستور العمل های بهداشتی تازه راه اندازی شده نوشتم. دستور العمل های سلامتی با چند به روزرسانی دیگر سلامتی را بهبود می بخشد: آنها در حال حاضر به صورت چهار قسمت در دسترس هستند ، هر هفته گزینه های بیشتری و با برخی از گزینه های سفارشی متناسب با سبک غذا خوردن شما. می توانید دستورالعمل های امضا شده را با دستور العمل های سلامتی با منوی هفتگی خود مخلوط کرده و مطابقت دهید ، یا می توانید کل منوی سلامتی خود را درست کنید – انتخاب با شماست.

دستور العمل های سلامتی دارای غذاهای فوق العاده مغذی و مواد فوق ستاره با تأکید بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها است. آنها همچنین دارای مواد سبک تری هستند (به جای ماست سیب زمینی سرخ کرده به ماست یونانی فکر کنید). آنها صادقانه احساس می کنند چیزی است که من از ابتدا در آشپزخانه خودم ایجاد می کنم (منظورم این است که بسیار خوب است!).

دستور غذاهای سالم را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و در 5 جعبه اول 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین پیشنهادی که در طول سال داشتند)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ادویه اسپانیایی از ماهی آزاد و کینوا سبزیجات با افزودن خرما بادام
  • سبزیجات و کوسکوس با ادویه جات ترشی جات ، با شاورما ، با آروگولا و ماست لیمو سرخ شده
  • گوشت خوک کبابی و سس مایونوی کالابریایی با سالسای ورد و کدو سبز

دستور العمل های درمانی با پیش بند آبی و مواد تشکیل دهنده روی میز

ماهی قزل آلا اسپانیایی با کینوا گیاهی

ما این دستور غذا را برای ترکیب شیرین و تند طعم های آن دوست داشتیم. از ترکیب ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما خرد شده و فیله بادام ، طعم کاملی داشت. ماست چاشنی پایین بشقاب را بسیار دوست داشتم (چه پیشنهاد خلاقانه ای برای ارائه).

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی قزل آلا ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = یک پیروزی واقعی در غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من بیشتر سیر فشرده یا رنده شده را روی میکرو هواپیما دوست دارم تا خرد شده. و اگر ابتدا خرما را برای چند ثانیه در مایکروویو سرو کنید ، برداشتن سنگها و خرد کردن آنها بسیار ساده تر است!

شام سرو می شود

با ثبت نام ، دستور غذاهای سالم را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و تا 16 شام رایگان در پنج جعبه اول دریافت کنید تا آن را در اینجا امتحان کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *