بوئینگ از خطوط هوایی ژاپن بلند می شود


راس لگت، رئیس بازاریابی مسیر، روابط بین‌الملل و اتحاد، گفت که شرکت هواپیمایی ژاپنی خانواده‌های بوئینگ 787 و ایرباس A321neo را به عنوان جایگزین‌های احتمالی برای ناوگان بوئینگ 767 و مدل‌های ایرباس A220 و J2 در منطقه در نظر می‌گیرد.

وی افزود: “ما ناوگان نسبتاً بزرگی از 787 داریم، بنابراین A321 جایگزین خواهد شد، اگرچه هنوز تصمیم نهایی در این مورد نگرفته‌ایم.”

بر اساس گزارش سایت هواپیمایی ژاپن، 31767 هواپیما در ناوگان این کشور وجود دارد که 18 فروند هواپیمای امبرائر E-170 و 14 فروند E-190 هستند.

لگته گفت که این شرکت هواپیمایی توانایی های داخلی خود را در ماه می به 100 درصد سطح قبل از همه گیری بازگرداند. با این حال، تقاضا در مقایسه با سال 2019 بین 85 تا 95 درصد بود.

وی ادامه داد: در بازار بین المللی با تعطیلی عملی چین، کره جنوبی و تایوان و ژاپن که تعداد ورودی های روزانه را محدود کرده است، ظرفیت حدود 65 درصد از سطح قبل از اپیدمی است.

جونیچیرو میاگاوا، معاون اجرایی Al Nippon Airways (ANA) و مسئول اتحادیه های کارگری و روابط بین الملل، گفت که تقاضای داخلی در هلدینگ های رقیب ANA حدود 80 درصد از سطوح قبل از همه گیری بود.