بیش از 40 ایده صبحانه سالم برای نوجوانان


آیا برای یک صبحانه سالم برای نوجوانان به ایده نیاز دارید؟ در اینجا 40 غذای بیشتر یا بیشتر برای الهام وجود دارد که شامل گزینه های زیادی از قبل است!

صبحانه برای صبحانه

صبحانه ممکن است غذای مورد علاقه نوجوان شما در روز نباشد ، به خصوص اگر در ساعت 6:30 صبح روز مدرسه بسته بندی و ترک خورده باشد.

اما نوجوان شما باید صبح خود را تغذیه کند ، بدون ذکر همه رشدهای بزرگ. بنابراین اگر آنها توسط ایده ها سوخته اند ، در اینجا برای شما الهام بخش است. و اگر آنها می گویند: “اما وقت ندارد!” ، ما به راحتی این کار را انجام می دهیم.

شما همچنین می توانید مانند: ایده های سالم ناهار برای نوجوانان

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایتبخش: پروتئین ، چربی و فیبر به صبحانه کمک می کند تا قدرت خود را حفظ کرده و آن را تا ناهار حفظ کند.
  • استخوان سازی: نوجوانان در این دوره شدید رشد و تغییر ، نیاز بیشتری به کلسیم دارند. منابعی مانند لبنیات و شیرهای غیر لبنی ، ماست ، غلات غنی شده با OJ ، غلات غنی شده و پنیر می توانند به آنها در تهیه آنچه نیاز دارند کمک کنند.
  • سریع و آسان: کودکان در روزهای هفته زمان زیادی ندارند ، بنابراین اگر آسان نباشد (یا بهتر – قابل حمل) ، ممکن است آن را نخورید. به فکر تهیه صبحانه به صورت عمده در آخر هفته باشید. در حالت ایده آل ، از نوجوان خود بخواهید به او کمک کند یا حتی ابتکار عمل را انجام دهد!
  • مواد مغذی ضروری: نوجوانان برای رشد و نمو اولیه نیاز به مواد مغذی دارند. در اینجا برخی از آنها که ممکن است از دست رفته باشند و برخی از غذاهای صبحانه که حاوی آنها هستند ، آمده است:
    • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا
    • سفید (دختران): ماست ، لوبیا ، کره آجیل
    • اسید فولیک (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، پرتقال ، موز
    • ویتامین B6 (دختران): پنیر ، نخود
    • ویتامین B12 (دختران): شیر ، ماست ، ماهی آزاد دودی
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، بادام هندی
    • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات کامل ، جو دوسر ، میوه ها و سبزیجات

ایده صبحانه گرم برای نوجوانان

تخم مرغ

  • کاپ کیک تخم مرغ یا ساندویچ با نان شیرینی (جلو بروید)
  • Burrito قبل از صبحانه: روی آن را با تخم مرغ هم زده و پنیر بپاشید ، محکم بغلتانید و در فویل بپیچید. توستر یا فر را از قبل گرم کنید. (جلو بروید)
  • تخم مرغ از قبل هم زده (جلو بروید)
  • تخم مرغ در سوراخ: وسط نان چرب شده با کره را سوراخ کرده ، در قابلمه ای بگذارید و تخم مرغ را در وسط بشکنید ، بچرخانید و بپزید تا تخم مرغ به آمادگی دلخواه برسد.

باقی مانده شام ​​، گرم: آنها را وارد کنید ظروف یکبار مصرف شیشه ای آنها را می توان در اجاق مایکروویو گرم کرد. (جلو بروید)

پنکیک + وافل

  • مخلوط خانگی برای پنکیک: آخر هفته یک دسته پنکیک درست کنید تا به مدت یک هفته در توستر یا مایکروویو گرم شوند. (جلو بروید)
  • پیش وافل ساخته شده از گندم کامل: با شربت یا بالای آن با روغن آجیل یا دانه بخورید و میوه های برش خورده را اضافه کنید. (جلو بروید)
4 صبحانه یک روز قبل برای یک صبحانه غنی از یک مادر واقعی
پودر وافل خانگی با کره آجیل

بلغور جو دوسر

  • بسته های قبلی بلغور جو دوسر: 1 فنجان جو دوسر سریع را در مخلوط کن خرد کنید تا پودر شود. پودر جو دوسر را با دو فنجان جو دوسر سریع ترکیب کنید. قسمت هایی از لیوان را در کیسه ها یا ظروف با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و مواد دلخواه خود مانند میوه های یخ زده خشک ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا پودر بادام زمینی قرار دهید. (جلو بروید)

پنکیک: برای کل هفته مهمانی بگیرید. روغن نوتلا یا روغن آجیل و میوه یا تخم مرغ را پر کنید. (جلو بروید)

کرپ گندم کامل

ایده صبحانه سرد برای نوجوانان

چگونه بفهمیم به چه کسی اعتماد کنیم؟
  • پوست موز: موز را از وسط نصف کرده و روی آن را با روغن آجیل و گرانولو چرب کنید
  • نان تست آووکادو (گزینه: تخم مرغ را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا ساندویچ
وسواس به نان تست آووکادو غذای یک مادر واقعی است
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (SunButter + Jelly)

کاپ کیک (جلو بروید)

کاپ کیک با شکر و دارچین
کاپ کیک با شکر و دارچین

نان سریع: برش ها را با مهره یا روغن دانه برای پروتئین اضافی چرب کنید. (جلو بروید)

نان تست مبارک!
  • نان تست ها: روی آن را با روغن آجیل یا دانه بمالید و روی آن را با توت فرنگی خرد شده یا موز بپوشانید
  • ماست کامل: ماست را در یک لایه با گرانول یا غلات و میوه ها در یک لیوان یا کاسه ، روی دانه های چیا برای فیبر اضافی پخش کنید.
  • پنیر + میوه
کاسه ماست با میوه + دانه

شب ها گوسفند: 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی و 1 فنجان شیر (لبنی یا غیر لبنی) را در یک ظرف کوچک سنگی ترکیب کنید. روی آن را بپوشانید و یک شب در یخچال بگذارید. صبح ها مجموعه ای از مواد پر کننده مانند میوه خرد شده ، یک قاشق روغن آجیل یا دانه یا یک قطره عسل یا شربت افرا را اضافه کنید. (جلو بروید)

ترکیب مسیر: با ترکیب آجیل ، دانه ها ، غلات کامل و میوه های خشک شده بخرید یا خودتان تهیه کنید.

میان وعده + توپ (جلو بروید)

تکه های جو دوسر بدون شکلات با آجیل
تنقلات بدون آجیل

غلات یا گرانولا با شیر یا ماست

7 نکته در مورد تغذیه نوجوانان و نوجوانان

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *