تابلو کامپوزیت تابلو تبلیغاتی اقتصادی و کاربردی


گزارش تبلیغات

آیا تا به حال کسب و کار خود را تبلیغ کرده اید؟ به نظر شما کدام تبلیغات موثرتر است و مخاطب را بیشتر جذب می کند؟ چقدر با روش های جدید تبلیغات آشنایی دارید؟ کاربرد پانل های کامپوزیت چیست و در چه کارهایی استفاده می شود؟ و ده ها و صدها سوال دیگر.

این سوالات تنها بخشی از سوالات و نیازهای اساسی برای تبلیغات موثر و گسترش کسب و کار است. به لطف پیشرفت تکنولوژی و توسعه روش های تبلیغاتی، شاهد استفاده از راهکارهای مدرن و متنوع هستیم. در این میان پانل کامپوزیت به دلیل کارایی بهینه و استحکام بالا انقلابی عظیم در ساخت تابلو ایجاد کرده است و بسیاری از فروشگاه ها، مراکز خرید، فست فودها، اماکن ورزشی و … این روش را برای تبلیغات و جذب مشتری انتخاب می کنند. مشتریان do با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و ویژگی های بهینه برد کامپوزیت، قصد داریم تا شما را با جزئیات بیشتری با این روش ساخت بیلبورد در کشور آشنا کنیم.

برد کامپوزیت چیست؟

یکی از راه های کاربردی و آسان برای ساخت بیلبورد، بیلبورد ترکیبی نام دارد. بدین ترتیب که با استفاده از نوعی آلومینیوم به نام کامپوزیت، پشتیبان برای حروف برجسته تهیه می شود و سپس هر حروف بر حسب نوع آگهی که ممکن است نام فروشگاه یا موسسه ای را در بر گیرد، روی آن قرار می گیرد. در واقع از تابلوهای کامپوزیت در تبلیغات به عنوان پایه حروف سه بعدی استفاده می شود و حروفی مانند حروف استیل، حروف خلاء، حروف پلاستیکی نئون، حروف سلنیومی و مواردی از این قبیل اغلب بر روی آنها نصب می شود و همین امر تابلوی زیبایی می دهد. اثر . البته باید گفت که این روش تبلیغاتی مدرن کاربردهای مختلفی دارد و علاوه بر تبلیغات در فروشگاه ها و مراکز خرید می توان آن را بر روی بیلبوردهای سطح شهر نیز نصب کرد.

همانطور که قبلاً گفتیم، ماده اصلی پانل کامپوزیت آلومینیوم است. بر این اساس با تمام شرایط آب و هوایی سازگار بوده و عمر مفید بالایی دارد. بنابراین مصرف کنندگان می توانند از این نوع بیلبورد برای انجام پروژه های مختلف تبلیغاتی بدون نگرانی از دوام و عملکرد استفاده کنند.

مزایای استفاده از پانل های کامپوزیت

تخته های کامپوزیت به دلیل ساختار منحصر به فرد، طرز کار و چینش خاص حروف برجسته، مزایای بسیاری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • ساخت نسبتا سبک و کاهش وزن سازه های تبلیغاتی در ارتفاع بالای درب فروشگاه
  • مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و عوامل محیطی؛ این ویژگی باعث شده تا در مناطقی با آب و هوای مرطوب و مرطوب زنگ نزند و پوسیده نشود و ظاهر زیبای خود را همیشه حفظ کند. البته لازم به ذکر است که مقاومت سایشی این ماده برای گرما نیز بسیار بالاست.
  • عمر طولانی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی و بیلبوردها.
  • شکل پذیری و پلاستیسیته بالا مناسب برای نمای ساختمان های مدرن.
  • تنوع رنگ و ظاهر بسیار شیک و جذاب; پنل های کامپوزیت ساختار زیباتری نسبت به پنل های معمولی دارند و توجه بینندگان را به خود جلب می کنند. به عبارت دیگر می توان گفت این طیف از مزایای تابلوهای کامپوزیت باعث افزایش استفاده از این روش تبلیغاتی در کشور در سال های اخیر شده است.
  • ایجاد پوشش دور حروف و جلوگیری از ورود آب و رطوبت به تخته.
  • نصب سریع و آسان.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه؛ برد کامپوزیت بر خلاف نظر بسیاری از افراد علاوه بر استحکام، دوام و کارایی، هزینه ساخت و نصب پایینی نیز دارد و استفاده از این روش تا حدود زیادی در هزینه های تبلیغاتی صرفه جویی می کند.

انواع پانل های کامپوزیت

به طور کلی پنل های کامپوزیت بسته به تنوع رنگ، آلیاژ و نیاز مصرف کننده انواع مختلفی دارند و در نقاط مختلف شهرها شاهد استفاده از مدل های مختلف هستیم. در این راستا مدل های اصلی ساخت تابلو به روش کامپوزیت به شرح زیر است:

  • پانل های کامپوزیت با طرح سنگ
  • تخته کامپوزیت با الگوی دانه چوب
  • پانل کامپوزیت با قالب و قالب آجری
  • پانل های کامپوزیت در رنگ های مختلف مات و براق

خاطرنشان می شود که در مدل های ساخت تابلو به روش کامپوزیت از نقشه های مختلفی برای نوشتن کلمات روی تابلو استفاده می شود. به همین دلیل علاوه بر ساختار منحصر به فرد و برجسته، زیبایی بیلبوردها و محیط را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این بسته به نوع بیلبورد، اندازه، تعداد حروف و همچنین نحوه طراحی و چیدمان کلمات، قیمت بیلبورد کامپوزیت نیز تغییر می کند، بنابراین برای خرید و نصب این نوع بیلبورد، شما باید به این نکات توجه ویژه ای شود و متناسب با آن، محصول مورد نظر را تهیه و با رعایت نکات ایمنی و مقررات لازم در محل نصب کرد.

قیمت تابلوهای کامپوزیت

در زمینه تبلیغات و ساخت تابلوهای مختلف اولویت با قیمت تهیه و نصب می باشد. بنابراین مصرف کنندگان قبل از انجام هر کاری باید با در نظر گرفتن اهداف تبلیغاتی، نوع کسب و کار و شرایط اقتصادی مناسب ترین روش ساخت تابلو را انتخاب و استفاده کنند. این قانون هزینه طراحی، ساخت و نصب سپرهای کامپوزیت را مستثنی نمی کند و بسته به اندازه سپر، تعداد حروف و کلمات، برند کامپوزیت استفاده شده و … قیمت های متفاوتی برای این محصول در نظر گرفته می شود. در فروشگاه. علاوه بر این، ضخامت کامپوزیت و نانولایه ها نیز هزینه پانل های کامپوزیت را تا حد زیادی افزایش یا کاهش می دهد.

از سوی دیگر، نوسانات نرخ ارز و شرایط نابسامان اقتصادی و بازار باعث تغییر آنی قیمت آلیاژهای به کار رفته در پانل و همچنین سلنیوم، نئون و حروف فولادی شد و پانل های کامپوزیت در نظر گرفته شد. بنابراین پیشنهاد می کنیم پس از راه اندازی کسب و کار خود جای تابلوی مورد نظر خود را بسنجید و بر اساس آن تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید. در این صورت می توانید یک تخمین کلی از هزینه مواد اولیه و محصولات نهایی برای ساخت تابلو داشته باشید و هزینه های تبلیغات را تا حد زیادی کنترل کنید.

اخرین حرف

پانل های کامپوزیت یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی در کشور می باشد که با توجه به مزیت های منحصر به فرد خود تا کنون عملکرد خوبی داشته است. بدین ترتیب در بسیاری از مراکز شاهد استفاده از این نوع تابلوها هستیم. همچنین می توانید طرح بیلبوردهای کامپوزیت را با در نظر گرفتن تمامی جوانب از جمله نوع کار، اندازه اتاق، سلیقه و امکانات مالی انتخاب کرده و از مزایای آن نهایت بهره را ببرید. در این زمینه شرکت ها و موسسات مختلفی اقدام به طراحی، ساخت و نصب انواع تابلوهای کامپوزیت با حروف استیل، نئون و هلیوم کرده اند. همچنین می توانید با استفاده از تجربه، قدرت و دانش این مجموعه ها از یک بیلبورد جذاب و باکیفیت و متناسب با نوع کسب و کار خود بهره مند شوید.

برای مثال می توانید با مراجعه به سایت novinlight.com با متخصصان گروه تبلیغاتی نوین لایت چت کنید و از قیمت انواع بیلبورد مانند سلنیوم، استیل، لایت باکس و بیلبورد کامپوزیت اطلاعات لازم را کسب کنید.