ترکیبات ضد استرس برای تقویت قهوه صبحگاهی شما


چیزی در مورد قهوه صبح برای ما وجود دارد. صادقانه بگویم ، ما در خواب هر زانوی آسمانی به خواب می رویم! حتی می توان گفت که مسئول شروع برنامه روزانه ما است – به هر حال ، قهوه انگیزه ما برای بلند شدن از رختخواب است. نمایشی؟ شاید. اما حقیقت! بدیهی است که ما عشق زیادی را در جام خود قرار می دهیم. به این معنا که ما قهوه سالم را بررسی کرده ایم تا مزایای دمکرده روزانه خود ، از جمله ترکیبات کلیدی مبارزه کننده با استرس را برای ترکیب بهینه سازی کنیم.

در حالی که برخی از کافئین صبحگاهی حمایت می کنند ، یک فنجان قهوه صبح همیشه چیز بدی نیست (بیشتر در مورد آن در زیر). با تعویض های مناسب و افزودنی های مناسب (ما به شما نگاه می کنیم ، غذاهای کاهش دهنده استرس) ، فنجان صبحگاهی جوی در واقع می تواند بخشی سالم از مراسم صبحگاهی شما باشد. در اینجا چگونگی ترکیب آن برای استفاده با ترکیبات چهار بعدی مبارزه با استرس آمده است.

اما اول اینکه چقدر قهوه زیاد است؟

اما صبر کنید ، من فکر کردم فنجان قهوه صبحگاهی ما برای سلامتی ما مشکل ایجاد می کند؟ خوب ، مانند بیشتر چیزها ، این یک پاسخ همه جانبه نیست. در حالی که برخی از ما تشنج های ناشی از کافئین را تجربه می کنیم ، برخی دیگر انرژی ، انگیزه و حتی شادی را افزایش می دهند! نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که در جام شما چه می گذرد و هر چند وقت یکبار آن را دوباره پر می کنید.

بنابراین ، اگر احساس می کنید قهوه مکمل برنامه صبحگاهی شماست و آثار اضطراب را تجربه نمی کنید ، پس یک فنجان عرق نمی کند.

در حقیقت ، برخی تحقیقات نشان می دهد که قهوه نیز دارای مزایای چشمگیری است به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالابه ترفند اینجاست که مقدار کافئین را در حد متعادل نگه دارید و به بدن خود گوش دهید. همه نسبت به کافئین واکنش متفاوتی نشان می دهند ، بنابراین اگر قهوه در کنار شما زندگی نمی کند ، می توانید از مواد زیر برای مقابله با استرس در قهوه بدون چای ، چای یا حتی اسموتی ها به طور کامل استفاده کنید.

همچنین ، لیست ما را بررسی کنید جایگزینی برای کافئین که باعث افزایش انرژی می شود برای الهام بخش انرژی بیشتر بدون کافئین.

ترکیبات ضد استرس برای تقویت فنجان قهوه صبحگاهی شما

# 1 زردچوبه

اگرچه این ادویه فوق العاده به دلیل خواص ضد التهابی قوی شناخته شده است ، برخی از آنها جستجو کردن پیشنهاد می کند که کورکومین (یک ماده فعال در زردچوبه) همچنین می تواند گاهی اوقات برای احساس اضطراب مفید باشد. در واقع ، یک مطالعه کاهش نمرات اضطراب را در شرکت کنندگانی که کورکومین مصرف کرده بودند ، نشان داد!

نکات: فراهمی زیستی زردچوبه به خودی خود زیاد نیست ، اما ترکیب آن با فلفل سیاه کمک زیادی می کند (به لطف مخلوط پیپرین موجود در فلفل سیاه). بنابراین ، اگر می توانید A. را اداره کنید کوتاه لقمه به قهوه صبحانه شما اضافه می شود ، در نظر داشته باشید که کمی فلفل سیاه با کمی زردچوبه اضافه کنید. به خاطر داشته باشید ، برای دریافت مزایا فقط به 1/20 قاشق چایخوری نیاز دارید! به سختی می توانید طعم آن را بچشید.

شماره 2 ترس از پودر کاکائو

بله ، ما واقعاً هستیم دلایل سالم برای لذت بردن از شکلات! با این حال ، ما در مورد پودر پودر کاکائو ، خرده های کاکائو خام یا 70٪ یا شکلات تلخ (نه انواع شیرین) صحبت نمی کنیم.

مطالعات زیادی در مورد فواید کاکائو و موارد دیگر وجود دارد جستجو کردن پیشنهاد می کند که فلاونوئیدهای موجود در کاکائو دارای خواص تقویت کننده خلق و خو و حمایت شناختی هستند. بنابراین ، برای بالا بردن قهوه صبحگاهی خود ، یکی از عناصر مقابله با استرس است که قطعاً می توانیم سوار آن شویم. می توانید فنجان جو صبحانه خود را با مقداری پودر کاکائو بدون مخلوط به قهوه موکا تبدیل کنید ਡਰ فقط از ویسکی قهوه ، مخلوط کن یا همزن دستی استفاده کنید و مخلوط کنید (یام!).

شماره 3 Ashwagandha

در چند سال گذشته ، به نظر می رسد که ما بیشتر و بیشتر در مورد adaptogen ، به ویژه ashwagandha ، شنیده ایم.

آداپتوژن آنها گیاهانی هستند که تصور می شود به بدن در مدیریت استرس کمک می کنند و هر آداپتوژن عملکرد متفاوتی دارد. Ashwagandha بسیار محبوب شده است زیرا می توانید از آن به عنوان پودر برای افزودن به چیزهایی مانند اسموتی و بله ، فنجان قهوه صبح خود نیز استفاده کنید!

ما این ماده ضد استرس را دوست داریم زیرا مطالعات نشان داده اند که این سازگار ممکن است به ویژه مفید باشد. به کاهش استرس و اضطراب کمک می کندبه

اگر به دنبال یک نوشیدنی بدون کافئین برای شروع روز خود هستید ، این یک راه عالی برای متعادل کردن قهوه صبح شما است و همچنین می توانید از پودر Ashwagandha برای تهیه چای خامه ای خود استفاده کنید.

# 4 دارچین

من فکر می کنم همه ما می توانیم موافق باشیم ، دارچین و قهوه برای یکدیگر درست شده اند. منظورم طعم شیرین و گرم ادویه دارچین با طعم خاکی قهوه است … جادوی ناب!

و این ادویه نه تنها طعم فنجان صبحگاهی ما را افزایش می دهد ، بلکه فواید قهوه را برای سلامتی نیز افزایش می دهد. نشان داده شده است که دارچین حاوی یک استرس است خواص ضد التهابی و می تواند به حمایت از قند خون کمک کند متابولیسم، و حالت!

آن را به جای شکر ، قهوه یا اسپرسو روی فنجان قهوه خود بپاشید و یک لاته دارچینی گرم با انتخاب شیر بدون لبنیات تهیه کنید.

دستور قهوه پاداش: قهوه کدو تنبل سالم

این دستور FitOn PRO بهترین نوشیدنی با طعم کدو تنبل را می سازد. تنها با چند ماده تشکیل شده ، ما تضمین می کنیم که این نوشیدنی قهوه با طعم پاییز مقصد جدید گردشگری شما خواهد بود. آیا می خواهید این فنجان خوشمزه را حتی بهتر کنید؟ برخی از مواد ضد استرس ما را در بالا بپاشید تا شما را خنک ، آرام و با هر جرعه میل کنید.

قهوه کدو تنبل سالم

  • 2 قاشق چایخوری قهوه فوری
  • 2 قاشق چایخوری شکر نارگیل
  • 2 قاشق غذاخوری آب جوش
  • ½ قاشق پای کدو تنبل ماسالا + بیشتر برای سرویس
  • 1 ½ فنجان شیر جو دوسر
  • یخ (برای قهوه سرد)

دستورالعمل ها:

به سادگی قهوه ، شکر نارگیل ، آب جوش و ادویه پای کدو تنبل را به یک کاسه بزرگ مخلوط کن اضافه کنید و با همزن دستی یا همزن دستی ، آنقدر هم بزنید تا کف کند – این کار حدود 3 دقیقه طول می کشد. دور نگه دارید

برای یخ زده: در صورت تهیه یخ ، یخ را در یک لیوان سرو با شیر بریزید و قهوه زده شده را روی شیر بریزید و ادویه کدو اضافی بپاشید.

برای گرمایش: بلغور جو دوسر را به حرارت ملایم و متوسط ​​اضافه کرده و حرارت دهید تا داغ شود. داخل لیوان قهوه مورد علاقه خود بریزید و روی آن را با قهوه کدو تنبل مخلوط کنید. با ادویه های اضافی پای کدو تنبل بپاشید.

توجه داشته باشید: در صورت تمایل ، قهوه خامه ای را قبل از لذت بردن از شیر مخلوط کرده و یکی از مواد ضد استرس فوق را برای افزایش بیشتر اضافه کنید!

سایر هک ها برای تهیه قهوه صبحگاهی که بسیار سالم تر هستند

آن را بدون لبنیات تهیه کنید

با استفاده از یکی از این جایگزین های شیرین خوشمزه بدون لبنیات ، خامه سنگین را کنار گذاشته و بدون لبنیات کنید.

  • شیر نارگیل بدون چربی (بدون کنسرو)
  • شیر جو دوسر
  • شیر ماکادمیا

شکر تصفیه شده را کنار بگذارید

بسیاری از ما دوست داریم کمی شیرینی به فنجان قهوه صبحگاهی خود بیفزاییم ، اما علاوه بر استفاده از قند معمولی قدیمی ، راههای سالم تری نیز وجود دارد. در اینجا چند گزینه طبیعی عالی وجود دارد.

  • شربت افرا خالص (در قهوه بسیار خوشمزه است ، به ویژه در نوشیدنی های طعم دار پاییزی!)
  • عسل (شیر جو دوسر را دیر امتحان کنید و بعداً از ما تشکر کنید)
  • شکر نارگیل
  • استویا یا شیرین کننده میوه مونک برای گزینه کم کربوهیدرات

پروتئین را افزایش دهید

با افزودن یک پیمانه پودر پروتئین ، نوشیدنی صبحگاهی خود را غنی از پروتئین کنید! در حالی که Tiktok از دستور العمل های خوشمزه پروفی (پروتئین + قهوه) به ما الهام گرفته است ، ما مدتی است که از این هک استفاده می کنیم.

  • یک پیمانه کلاژن برای افزایش پروتئین بی مزه اضافه کنید. اگرچه با یک همزن ساده حل می شود ، اما مخلوط کردن آن قهوه شما را ارتقاء می دهد! برای درمان خامه ای دیگر ، قبل از مخلوط کردن ، یک قطره شیر جو دوسر یا نارگیل اضافه کنید.
  • به جای شیرین کننده ، پودر پروتئین گیاهی قرار دهید. سعی کنید 1 فنجان قهوه را با 1 قاشق مخلوط کنید پروتئین رول دارچینی JS Health X Phyton و شیر بدون لبنیات به انتخاب شما. یک اسپری از مواد فوق برای مقابله با استرس اضافه کنید و آن کودک را به یک نوشیدنی ضد استرس و غنی از پروتئین مخلوط کنید.

آن صبح را به سالم ترین قسمت مراسم صبح خود تبدیل کنید

قهوه به هیچ وجه بد نیست و برای برخی از ما ، یک فنجان در روز می تواند واقعاً چیز خوبی باشد. با این حال ، به جای پر کردن آن فنجان صبح با مقدار زیادی شکر و خامه سنگین ، سعی کنید آن را با این چهار ماده مقابله کننده با استرس به بخش سالم تری از مراسم صبحگاهی خود تبدیل کنید.

بهتر است به پادکست هیجان انگیز گوش دهید ، یک کتاب توسعه شخصی بخوانید ، یا روی ایوان خود بنشینید و قبل از وقوع فعالیت های روزانه چند نفس عمیق تمرین کنید. آنها را بنوشید.

به یاد داشته باشید که یک شیوه زندگی سالم و متعادل همیشه به این معنا نیست که ما باید چیزهایی را که از آن لذت می بریم از برنامه روزانه خود حذف کنیم (یعنی قهوه). با این حال ، ما می توانیم راههای سالمی برای ترکیب آنها در برنامه روزانه خود بیابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *