تمرینات منظم برای بزرگسالان سالمند | تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، حفظ سبک زندگی فعال مزایای زیادی دارد. مطالعات نشان می دهد که ورزش کردن برای سالمندان از تعادل متعادل برخوردار است و خطر بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و آلزایمر را کاهش می دهد. نکته مهم این است که شما یک نوع تمرین دلخواه خود را پیدا کنید تا بیشتر به آن پایبند باشید.

میزان شدت ورزش شما بیش از سن شما به میزان تجربه شما بستگی دارد. اگر نسبتاً تنبل هستید ، احتمالاً هنوز برای کلاسهای آموزش متقابل آماده نیستید. در عوض ، ممکن است بخواهید فعالیتهای زیر را با تأثیر کم شروع کنید ، فقط با ورزش معمول ایده آل برای سالمندان شروع کنید:

پیاده روی

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به راحتی پیاده روی باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. یک مطالعه مشهور هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که پیاده روی به ویژه برای افراد مسن مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجا که آب و هوا اغلب خیلی گرم یا خیلی سرد است تا بتوانیم راحت با هم معاشرت کنیم ، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می دهند به باشگاه ورزشی بپیوندند تا بتوانند قدم بزنند.

تمرینات تعادلی و قدرتی

در اینجا چند تمرین ساده وجود دارد که می توانید به طور منظم در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را تقویت کنید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • ماه مارس از جایی به مکان دیگر برگزار می شود
  • در حالی که صندلی را نگه داشته اید روی یک پا بایستید
  • فشارهای دیواری
  • باید رول کنم
  • ایستاده روی انتهای شما

کلاسهای ورزشی که برای سالمندان طراحی شده است

اگرچه پیاده روی و تمرینات ساده تعادل را می توان در هر مکانی انجام داد ، اما شرکت در کلاس ورزشی برای افراد مسن یک راه عالی برای سازگاری با روال ورزشی شما است و در عین حال همه چیز را به حداقل می رسانید.

ارائه کلاس های ارشد معمولاً شامل کلاس های تمرین آب و همچنین نسخه های “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب مانند “زومبا” است. برخی از کلاسهای ارشد را می توان در حالت نشسته انجام داد ، بنابراین تقریباً برای همه چیزی وجود دارد.

وقتی عادت به تمرینات ورزشی کم عادت کردید ، ممکن است تصمیم بگیرید که کارها را جلو ببرید و کلاسهای شدیدتری را در برنامه خود قرار دهید.

علاوه بر کلاس های “جمعیت بزرگسال” و بسیاری از برنامه های هیجان انگیز دیگر ، ما کلاس های کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کامدن ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاسها در هر یک از مکانهای ما در South Jersey ، امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *