دخانیات وگان keso keso Kep dip


میان وعده بعدی خود را با این کفیر گیاهی فوق العاده با آجیل بادام هندی تکمیل کنید!

در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست که ما در NS ، طرفداران بزرگ تنقلات ، اینجا هستیم. ما همچنین معتقدیم که بهترین میان وعده های سالم حاوی دستور العمل هایی هستند که نه تنها طعم خوبی دارند ، بلکه برخی جعبه های غذا را نیز بررسی می کنند. استفاده از مغزهای کاج خام و شیر بادام به این سس بادام هندی دودی پروتئین اضافی می بخشد.

یافتن جایگزین های لبنی همیشه آسان نیست. مخصوصاً وقتی صحبت از تقلید از بافت سس پنیر کاملا خامه ای می شود. در خانه ما ، ما شخصاً گزینه های متعدد فروشگاه را امتحان کردیم ، که بیشتر آنها با روغن اضافی و مواد نگهدارنده پر شده بود.

با افزودن چند قاشق غذاخوری مخمر خوراکی ، مقدار قابل توجهی ویتامین B دریافت می کنید ، در حالی که طعم کامل “پنیر” را اضافه می کنید. تغییر واقعی در بازی از دستور تهیه سرآشپز و نویسنده کنجی لوپز-آلت ناشی شد ، جایی که او از سیب زمینی برای بهبود بافت استفاده می کند. پس از پخت ، نشاسته های طبیعی سیب زمینی بدون استفاده از محصولات لبنی به این سس بافت “پنیری” صاف می دهند.

چرا دود بد keso -smokey یک گزینه میان وعده مغذی است

هر زمان که شما یک میان وعده تهیه می کنید ، ما همیشه از شما می خواهیم که حداقل 2 عنصر از سیستم ما “Basic Five” را وارد کنید.

سیستم “پنج برتر” ما راهی آسان برای دانستن این است که رژیم غذایی دلپذیر و متعادلی دارید و از پنج عنصر تشکیل شده است: پروتئین ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، چربی ها و عامل معطر.

با انتخاب دو مورد از آنها به علاوه فاکتور طعم ، همیشه یک میان وعده متعادل خواهید داشت که به شما انرژی مورد نیاز را می دهد و شما را تا وعده بعدی سیر نگه می دارد.

دو ماده اصلی موجود در این بادام هندی دودی ، بادام هندی هستند که منبع سالم چربی و پروتئین گیاهی هستند و سیب زمینی که کربوهیدراتهای نشاسته ای را تأمین می کند.

بادام هندی همچنین حاوی مواد معدنی مانند روی ، منگنز ، مس و سلنیوم است که همگی برای سیستم ایمنی بدن و سلامت کلی ما مهم هستند.

همراه با سبزیجات برای غوطه ور کردن ، این کلاه بادام هندی گزینه مناسبی برای میان وعده یا هنگام غذا است.

پنج عامل اصلی طعم چیست؟

اگر هنوز با جامعه NS و روش تغذیه آگاهانه آشنا نیستید ، سیستم G5 بخشی از نحوه آموزش رژیم متعادل است. این امر باعث می شود شما بتوانید غذای مورد نیاز خود را در اختیار بدن خود قرار دهید ، در حالی که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستید تا از غذای مورد علاقه خود بدون نگرانی در مورد غذا لذت ببرید.

پنج مورد اصلی شامل پنج ماده مغذی شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای و قندی و عامل طعم (که به ظروف شما طراوت ، طعم و لذت می بخشد) است.

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید این شما را با سیستم “پنج مورد برتر” آشنا می کند تا غذاهای متعادلی ایجاد کنید که می توانید این هفته برای پخت و پز یا پخت تازه استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *