ده غذای تابستانی عالی برای کاهش چربی

  1. سیب زمینی سرخ کرده شیرین – با استیک بدون چربی در یک روز گرم تابستان عالی است. یک سیب زمینی شیرین کوچک حدود 50 کالری دارد و سرشار از فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی است. هر وعده حدود دو گرم فیبر دارد. آنها همچنین سرشار از ویتامین های B، ویتامین C و پتاسیم هستند.
  2. ذرت داخل ظرف – برای کمک به مقابله با اعتیاد به چیپس، باید ذرت را برای یک میان وعده سالم‌تر انتخاب کنید. کالری کمی دارد و منبع خوبی از ویتامین B1 و فولات است.
  3. برگرهای ترکیه ای – هر وعده حدود 100 کالری دارد و سرشار از پروتئین تقویت کننده عضلات است. آن را در یک نان گندم کامل برای یک وعده غذایی گرم تابستانی مغذی میل کنید.
  4. اسکواش – این میوه شگفت‌انگیز را باید به رژیم کاهش چربی خود اضافه کنید، نه تنها به این دلیل که دارای مقداری آنتی اکسیدان است، بلکه با بوقلمون نیز عالی است. می تواند به مبارزه با سکته مغزی، بیماری قلبی و سرطان کمک کند.
  5. بلوبری – این یکی از قوی ترین میوه های این دسته است. زغال اخته وحشی یکی از غنی ترین منابع آنتی اکسیدان است که واقعا به بدن در برابر سرطان کمک می کند. به ازای هر فنجان بلوبری حدود پنج گرم فیبر وجود دارد. وقتی سعی می کنید چیزی برای خوردن در خمیر پنکیک خود برای صبحانه بیابید، انتخاب بدی نیست.
  6. هندوانه – هیچ چیز مانند خوردن یک تکه هندوانه خوب در یک روز گرم تابستان نیست. آیا می دانستید 90 درصد هندوانه را آب تشکیل می دهد؟ این یک راه بسیار خوشمزه برای هیدراته ماندن در روزهای طولانی تابستان است. همچنین منبع عالی ویتامین A و ویتامین C است. لیکوپن در میوه یافت می شود که به محافظت در برابر سرطان کمک می کند.
  7. طالبی – این میوه همچنین منبع بسیار خوبی از ویتامین A و ویتامین C است. تنها 56 کالری در هر وعده. بنابراین با افزودن این ماده به رژیم کاهش چربی خود مشکلی ندارید.
  8. اب – بدیهی است که این یک میوه نیست، اما ارزش آن را دارد که در این لیست داشته باشید. من باید مطمئن شوم که هشت لیوان خود را می خورید تا از کم آبی بدن خودداری کنید، به خصوص زمانی که هوا خیلی گرم است. آب بدن شما را تمیز می کند و به ازای هر فنجانی که می خورید هشت کالری چربی می سوزاند.
  9. مرغ – هیچ چیز مثل داشتن یک باربیکیو خوب در حیاط خلوت تابستان را نمی گوید. مرغ منبع کاملی از پروتئین است که هنگام پخت و پز در خارج از خانه می توانید همراه سبزیجات خود داشته باشید. کبابی یکی از سالم ترین راه ها برای خوردن مرغ است. این حاوی حدود 20 گرم پروتئین در هر وعده است و قطعا باید در رژیم کاهش چربی شما گنجانده شود.
  10. انگور قرمز – وقتی اینها را امتحان کنید نمی توانید مقاومت کنید. این میوه خوشمزه حدود 100 درصد نیاز روزانه شما به ویتامین C را دارد. با حدود 65 کالری در هر فنجان، منبع عالی آنتی اکسیدان ها و ویتامین A دریافت می کنید. با گنجاندن انگور قرمز در برنامه کاهش چربی خود، احساس انرژی و رضایت بیشتری خواهید داشت.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر