رانندگان تاکسی از NYC درخواست می کنند تا معافیت بدهی بهتری ارائه دهد


کمیسیون تاکسی و لیموزین روز جمعه از برنامه جدید تسکین بدهی خود برای رانندگان دفاع کرد و مدعی شد که قبلاً میلیون ها کتاب را حذف کرده است. اما در جلسه شورای شهر ، رانندگان گفتند شرایطی که وام دهندگان ارائه می دهند همچنان آنها را با کمتر از حداقل دستمزد کار می کند.

برنامه امداد تاکسی مادلین شهر برای کمک به رانندگان برای بازسازی وام های خود با شرایط مطلوب تر تنظیم شده است. این شهر 20،000 20،000 به وام دهندگان برای کاهش معوقات رانندگان ارائه می دهد و سپس ، 000،000،000 دیگر به رانندگانی که پرداخت ماهانه آنها از 1،10000 بیشتر است ، ارائه می دهد.

طی یک دهه گذشته ، صنعت تاکسی به دروازه ای برای شرکت های اجاره خودروهای اجاره ای مانند Uber و Lift تبدیل شده است. رانندگان این “عروسک های الکترونیکی” جدید به خیابان ها سرازیر شدند و قیمت مدال زرد تاکسی از قله 1.2 میلیون دلاری خود در سال 2014 به حدود 100000 دلار امروز کاهش یافت.

هشت راننده تاکسی در سال 2018 جان خود را از دست دادند ، بسیاری از آنها دلیل بار سنگین بدهی را عنوان کردند.

در مجموع ، 13،587 مدال وجود دارد که به کابین های زرد رنگ اجازه می دهد سنگ تگرگ را بردارند. تخمین زده می شود که حدود نیمی از آنها صاحب مدال های متعدد هستند و برنامه وام فقط به مالکان پنج یا کمتر مدال اجازه می دهد که درخواست دهند. در حالی که نمی تواند کل بدهی رانندگان را تخمین بزند ، شهر تخمین می زند که یک میلیون پوند بدهی دارد.

TLC همچنین تصور می کند که 65 میلیون دلار اختصاص داده شده برای این برنامه برای هر راننده ای که به کمک نیاز دارد کافی است.

اما رانندگان تاکسی زرد در چند هفته گذشته در خارج از ساختمان شهرداری تظاهرات کرده و خواستار معامله بهتر از شهر شده اند. این برنامه که انتظار می رود به 2250 راننده وام دهد ، ماه گذشته اجرایی شد و این هفته تأیید نهایی شورای شهر را دریافت کرد.

معترضان از شهر می خواهند تا بدهی رانندگان تاکسی را تسویه کند

Bhairavi Desai ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، در تظاهرات در مقابل ساختمان شهرداری در سپتامبر 2021 سخنرانی می کند

پیکان

رئیس کمیته حمل و نقل ، یادانیس رودریگز ، خاطرنشان کرد که TLC قبل از ادامه طرح “در مشارکت شورا شکست خورده است”. با این حال ، او پیشنهاد نکرد که آن را متوقف کند.

TLC روز جمعه اعلام کرد که در حال حاضر 1000 متقاضی این برنامه را ارزیابی کرده و به 90 راننده کمک کرده است تا بدهی های خود را کاهش دهند و کل بدهی 14 میلیون نفر را حذف کنند.

آلوئسی هردیا جارموسوک ، کمیسیون کمیسیون تاکسیرانی و لیموزین گفت: “کاهش این بدهی برای بهبود سلامت و طول عمر صنعت تاکسی زرد بسیار مهم است.”

اما اعتراض شدید توسط گروهی که نماینده هزاران راننده تاکسی هستند ، اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، از شهر می خواهد که پیشنهاد بهتری به رانندگان ارائه دهد. این گروه ادعا می کند که حتی با وام تجدید ساختار می توان تا 2000 دلار وام مسکن به رانندگان داد که کمتر از حداقل دستمزد آنها را دریافت می کند. آنها از شهر درخواست می کنند که پرداخت های ماهانه را به 800 800 در ماه محدود کند.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک (NYTWA) ، روز جمعه گفت: “این یک پل ورشکستگی است.” “به شهر با بودجه سالانه 96 96 میلیارد دلار 6 میلیارد پوند کمک Quid داده شد … شهر پول گرفت ، آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که مزایای بیشتری برای رانندگان روی میز داشته باشد.”

گروه او می خواهد این شهر ضامن همه وام های مربوط به مدلین باشد ، که به گفته وی به وام دهندگان کمک می کند حتی نرخ کمتری ارائه دهند.

و چشم انداز او جمع آوری نیرو و حامیان در دولت فدرال بوده است.

یک هیئت کنگره نیویورک ، از جمله سناتور شومر و نماینده الکساندریا اوکاسیو کارت ، در مورد NYTWA نظر سنجی کردند. وی در نامه ای به شهردار دو بلاسیو نوشت که برنامه وی “نتوانسته است” به هدف کاهش بدهی رانندگان برسد. و در حالی که مشکل در دوران مدیریت او آغاز نشد ، “شهر وظیفه اخلاقی دارد که به این بی عدالتی رسیدگی کند.”

این شهر روز جمعه گفت که اگر به عنوان پشتیبان همه وام های مدالیون عمل کند ، مسئولیت مالیاتی مالیات دهندگان نخواهد بود.

شرکت خصوصی Marblegate ، که صدها وام مدالیون زیر آب خریداری کرده بود ، تأیید نکرد که آیا در برنامه جدید خود با این شهر همکاری می کند یا خیر ، اما سخنگوی شرکت گفت که تا مارس گذشته 140 مورد افزایش یافته است. بدهی میلیون دلاری 800 بخشیده شد مدال ها

وقتی سواری ها در بدترین اپیدمی های همه گیر در سال 2020 سقوط کرد ، TLC خاطرنشان می کند که وسایل کابین های زرد رنگ رو به افزایش است. رانندگان 30 تا 40 سفر در هر شیفت را مشاهده می کنند ، در حالی که 18 ماه قبل حدود 11 در هر شیفت بود.

“هردیا جرموزوک” کمیسیونر گفت: “ما برای صاحبان ردیف نه تنها برای امرار معاش ، بلکه برای صرفه جویی در هزینه ها و اجتناب از بار بدهی های بی سابقه ، موقعیت بسیار خوبی داریم.”

اما بسیاری از رانندگان با گریه شهادت دادند که اینطور نیست.

Chime Giatso در سال 2009 یک مدال خرید. او گفت که همه چیز خوب بود تا سال 2014 ، زمانی که برنامه های مسافرتی مانند Uber و Lift بازار تاکسی را راضی کردند و شهر تا سال 2018 خودروهای جدید را ممنوع اعلام کرد. او از TLC درخواست کرد تا پیشنهادات بهتری را برای رانندگانی مانند او ارائه دهد.

او گفت: “TLC ما را به رودخانه هادسون انداخت.” “لطفا ، شما باید ما را از رودخانه هادسون نجات دهید. نه راننده قبلاً خودکشی کرده اند ، حالا فکر می کنم نوبت من است. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *