روال سازی امیدهای توانایی برای نهاد دانشگاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید الهیات شکنجه


عباس (حنیف) النعیمی الجورشری، گروه شناس را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضو گروه تحلیلی عدالت نیوز، در یادداشتی به بهانه مختصر کردن موهای داده ها آموزان در یک واحد دانشگاه نوشت:

فیلم مختصر با این حال گویا است: داده ها آموزان در حیاط دانشگاه صف می کشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید معلم/سرپرست دانشگاه موهایشان را مختصر می تدریجی. این عکس در تحریک کردن بازگشایی مدارس / فروردین 1401 گرفته شده است کدام ممکن است باعث اعتراضات فشرده ای در وب های اجتماعی شد. در پایان این وزارتخانه اصل تعیین را انتخاب کنید و انتخاب کنید معامله با به بی ارزش را صادر کرد. با این حال به نظر می رسد مانند است کدام ممکن است ما همراه خود موضوع پیچیده تری نسبت به فارادی برخورد با هستیم. کدام ممکن است در موضوعات زیر قابل بحث است:

1. دانشگاه شناخته شده به عنوان یکی اجتناب کرده اند موسسات آموزشی غول پیکر در دنیای جدید رئوس مطالب شده است. رویکرد ساختاری نهاد دانشگاه نماد دهنده تغییرات رفتاری این نهاد در توافق همراه خود سایر نهادها است. آنها مجموعه ای اجتناب کرده اند ایده ها را نمایند کدام ممکن است می توان آن را بخش کامل اختیار نامید. به عبارت تولید دیگری، نهاد توانایی شناخته شده به عنوان خوب بخش هستی شناختی اجتناب کرده اند نهادهایی تشکیل تبدیل می شود کدام ممکن است آن را رئوس مطالب می کنند. دانشگاه شناخته شده به عنوان یکی اجتناب کرده اند ارکان این منطقه چادر شخصی را سرفراز . تعهد دانشگاه {در این} زمینه روال سازی اقتدار است. این روال سازی جستجو در تطبیق قطعا ارزش آن را دارد های تحمیل شده توسط بخش توانایی است. هدف داده ها آموزان اینجا است کدام ممکن است نسلی به عصر تولید دیگری حامل قطعا ارزش آن را دارد های غالب شوند. به همین دلیل، این روال سازی جستجو در سوئیچ بخشها اجتناب کرده اند طریق “گذر زمان” است. این میدان باید بر مقدمه ذهنیت از ما باشد کدام ممکن است گروه را صاحب توانایی می دانند. افزایش گروه در نتیجه افزایش میدان انرژی تبدیل می شود. چه قدرتی در همه زمان ها می خواست: سلطه!

2. مراقبت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنبیه محصول مجموعه سخنرانی های فوکو اجتناب کرده اند 1973-1974 در فرانسه را انتخاب کنید و انتخاب کنید برزیل است را انتخاب کنید و انتخاب کنید در سال 1975 در Care and Punishment چاپ شده شد. تولد خوب زندانی اندیشه بی نظیر تحقیقات فوکو اینجا است کدام ممکن است در فرآیند‌های مراقبتی پیشامدرن، شکنجه جسمی به طرز وحشیانه‌ای رایج بود، با این حال اجتناب کرده اند قرن هجدهم، مجازات‌های روانی ظریف متنوع این راه‌ها شده است. زندان ها، مدارس را انتخاب کنید و انتخاب کنید موسسات روانی چنین سیستمی را برای تحمیل بسیاری از اینها مجازات جدید تحمیل کردند.

دانشگاه سعی دارد همراه خود استفاده اجتناب کرده اند استراتژی های خاص مبانی خاصی را بر روانشناسی داده ها آموز تحمیل تدریجی. رفتارهای خوشایند، الهام بخش ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفتارهای خطرناک مورد سرزنش قرار می گیرند. این توبیخ را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنبیه هدف آخرین یعنی روال سازی قطعا ارزش آن را دارد ها را دنبال می تدریجی. این قطعا ارزش آن را دارد‌ها توسط گفتمان مسلط تعیین کنید می‌گیرند را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانشگاه اهرمی برای ممکن کردن آنهاست. گفتمان غالب شبیه به پیشنهاد های مرجع برای زمینیان است. مقدمه «انسان مطیع» را باید پرورش داد. این کارکردی است کدام ممکن است توسط مؤسسه آموزشی امروز کمک خواهد کرد که شما گفتمان پیشنهاد شده با توجه به پوشش، سنت را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانشناسی {انجام شده} است. این گروه برای ادغام کردن شکنجه های ظریفی است کدام ممکن است اجتناب کرده اند طریق روان بر شخص اعمال تبدیل می شود به همان اندازه به روال سازی توانایی پی ببرند.

3. تعیین مقدار های دانشگاه ممکن است نماد دهنده عملکرد های عرفی، مذهبی، سیاسی، قومی، زبانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مالی باشد. اگر قطعا ارزش آن را دارد‌ها همراه خود ملکوت متعالی مرتبط باشند، {در این} صورت خوب قلمرو الهیاتی را نماد می‌دهند. اگر نیازها به زبان کلامی ترتیب شود، ماهیت قطعا ارزش آن را دارد نیز به امر مقدس منتقل تبدیل می شود. در واقع گستردگی این بازدید را انتخاب کنید و انتخاب کنید محله آن همراه خود هسته مقدس جای بحث دارد. این پیوند بین عرف را انتخاب کنید و انتخاب کنید امر مقدس است. دانشگاه خوب نهاد اجتماعی در دنیای جدید همراه خود ماهیت عرفی است کدام ممکن است جستجو در تحمیل مکانی جدید است کدام ممکن است اجتناب کرده اند کارکردهای تقدیس پیروی می تدریجی. خوب میدان جدید تحمیل کنید کدام ممکن است در آن میدان مقدس ستاره روشن شود. با این حال فضا پایین را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسمان خاص است. این فضا محل اصطکاک نیز {خواهد بود}. ابزار الهام بخش را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنبیه شناخته شده به عنوان امور زمینی برای تحمیل آسمان آخرین استفاده تبدیل می شود. این معنی چندین درجه دارد. همراه خود این جاری، مکانیسم مشابه است. به همین دلیل هرگونه سرپیچی عرفی اجتناب کرده اند قطعا ارزش آن را دارد های مستحب در دانشگاه تخلف اجتناب کرده اند امر کاملاً تلقی شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید مورد توبیخ است. مانکن مو هر دو لباس هایی کدام ممکن است شناخته شده هستند. {در این} مرحله معرفتی است کدام ممکن است الهیات شکنجه تعیین کنید خواهد گرفت. شکنجه به شبیه به معنای ظریف روانی معادل گذاشتن پا روی پایین را انتخاب کنید و انتخاب کنید توجه در آسمان. او قصد دارد اجتناب کرده اند عرف به مقدسات عروج تدریجی. همراه خود این جاری، چنین فراری اجتناب کرده اند مدخل الوهیت شکنجه شکست خواهد خورد.

4. چون آن است دلیل گرفت، جایگاه دانشگاه شناخته شده به عنوان خوب نهاد آموزشی، موقعیتی ساختاری است کدام ممکن است معرف کارکردهای خاصی است. این کارکردها همراه خود ملاحظه به نیازهای نهاد توانایی طراحی شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو ایده بر اینجا است کدام ممکن است چنین ترتیب صورت گرفته است. به همین دلیل، کاهش چنین الگوی تنبیهی به حرکت شخص خاص معلم/سرپرست قابل توجیه هر دو کمک نیست. برای افزایش این درک تعدادی از نکته حیاتی است:

آ. در وارونگی معرفتی، تمایز در زاویه ما به انسان جدید است. شهروند هر دو خدمتکار؟ خواه یا نه خواهید کرد حقوق فطری دارید هر دو حقوق مشروط مستحب؟! این 2
نحوه درک منحصر به فرد است. در همین جا 2 «ایده منحصر به فرد اجتناب کرده اند جهان را انتخاب کنید و انتخاب کنید انسان» موجود است.
همراه خود رویکرد اول، 9 روان داده ها آموز را انتخاب کنید و انتخاب کنید 9 روان شخص عکس را نمی توان در محافظت عکس مورد حمله قرار داد. با این حال رویکرد دوم به شخصی اجازه می دهد به همان اندازه شکنجه پنهان را هر روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساختاری انجام دهد. این مجوز اجتناب کرده اند مکان می آید؟ یکی اجتناب کرده اند سیگنال های قطعا ارزش آن را دارد مطلوبی است کدام ممکن است او برای کار شخصی قائل است. آن یک است شخص ساختاری نیست.

ب. مسئله خشونت نیز مبتلا این روش شناختی است. معلم/میانجی، در کنار همراه خود داده ها‌آموز، 2 نوع مختلف «مبتلا» هستند کدام ممکن است برای نخست نگه از گرفتن سقف شخصی خواستن به میدان انرژی دارند. این راه {برای زنده ماندن} به هر 2 خواستن دارد. قربانیان شخصی را اجتناب کرده اند هر 2 طرف محدوده می تدریجی، به همین دلیل نامیدن رسانه “ظالم” را انتخاب کنید و انتخاب کنید رئوس مطالب دانشمند “مظلوم” {نمی تواند} از واقعی باشد. هر 2 مبتلا رویکرد دوم برای درک حقوق بشر هستند. مسئله خشونت در ممکن کدام ممکن است انجام می دهد نیز هدف شکنجه است!

س نکته تقویت می کند اینجا است کدام ممکن است حرکت مکتبی را نباید در یک واحد فرمول ایستا تحلیل کرد. رویه را انتخاب کنید و انتخاب کنید کار کردن خوب مؤسسه آموزشی برای ارتکاب هر دو انکار خشونت در جاری اصلاح است از ساختار در نوسانات حقوق بشر را انتخاب کنید و انتخاب کنید حقوق مشروط اصلاح می تدریجی. اختلاط در گذشته تاریخی حال {وجود ندارد}. این {به دلیل} ناهماهنگی های مفهومی است کدام ممکن است شخصی ساختار اجتناب کرده اند آن مبارزه کردن می برد.

تی. جدا از این، فشار دنیای آنلاین ما را انتخاب کنید و انتخاب کنید جامعه های اجتماعی نکته مثبتی است کدام ممکن است اجتناب کرده اند افزایش خشونت می کاهد. دنیای خشونت را به عقب می راند. او اجتناب کرده اند او انتقاد می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تبدیل می شود سیستم خودش را اصلاح تدریجی. این کارکرد سازنده بخش کلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید گروه مدنی است کدام ممکن است اجتناب کرده اند طریق استانداردهای جدید حقوق بشر را انتخاب کنید و انتخاب کنید داده ها به خشونت قطعا ارزش آن را دارد می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را رد می تدریجی.

در خاتمه می توان ذکر شد کدام ممکن است حرکت مختصر کردن مو را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنبیه معادل سال های تحصیلی قبلی را نمی توان به فردیت تقلیل داد، اما علاوه بر این نیازمند درک ساختاری است. تولید دیگری اینکه این ساختارها در اتصال همراه خود بخش اختیار حرکت می کنند. سپهری کدام ممکن است سعی در پیوند عرفی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقدس دارد. این ابزار کار، درخواست شده است هر دو نامطلوب، الهیات شکنجه را بازتولید می تدریجی. حقوق بشر را انکار می کنند. قربانیان هر 2 طرف خشونت روانی. این مسائل در یک واحد طیف قابل دانستن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید 9 خوب مکانیسم جذاب را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی حیله و تزویر را انتخاب کنید و انتخاب کنید یکنواخت! از نهاد دانشگاه در ایران اجتناب کرده اند شبیه به تضادهای ساختاری بخش توانایی مبارزه کردن می برد.

انتهای پیام