رژیم درمانی دکتر آنوشه برای افراد شاغل مناسب است


بسیاری از کارگران در ساعات کار به غذای خود توجه نمی کنند. در بیشتر موارد ، یکی از وعده های غذایی حذف می شود یا در زمان غیر معمول خورده می شود. به عنوان مثال ، صبحانه در زمان غیر معمول با همکاران خورده می شود یا ناهار حذف می شود. پس از اتمام کار در دفتر و هنگامی که فرد به خانه برمی گردد ، عصرها ناهار می خورد. پرخوری در یک وعده غذایی اتفاق می افتد ، همچنین ناهار نمی خورد و غذا نمی خورد.یک میان وعده عصرگاهی می تواند باعث پرخوری فرد در عصر یا شب شود. عدم تحرک پس از بازگشت به خانه و زمان کافی برای هضم غذای خورده شده باعث چاقی و سایر عوارض می شود.

مطالعات نشان داده است که کارگران وقت کمتری برای ناهار دارند. اکثر کارکنان و مدیران ناهار را فراموش می کنند یا زمان کافی برای خوردن آن ندارند. همه باید مطابق آنچه انجام می دهند رژیم غذایی مناسب داشته باشند و مهمتر از همه – این است که به طور منظم غذا بخورند و از اختلالات خوردن اجتناب کنند. به طور طبیعی ، افراد کم تحرک و کسانی که پشت میز نشسته اند ، زیرا کالری کمتری مصرف می کنند ، باید میزان انرژی مصرفی روزانه خود را کاهش دهند. آنها همچنین باید از غذاهای پرکالری ، چرب و شیرین که به مقدار زیاد در ادارات و شرکت ها مصرف می شود ، خودداری کنند. میوه و سبزیجات بیشتری بخورید اگرچه به بدن کمک می کند کالری کمتری بسوزاند ، اما حرکت گوارشی را بهبود می بخشد و از یبوست به دلیل نشستن زیاد و کم تحرکی جلوگیری می کند. نوشیدن آب کافی و ورزش روزانه نیز برای کارکنان بسیار مهم است.

کسانی که فعالیت بدنی دارند و فعالیت بدنی بیشتری دارند باید با توجه به آنچه انجام می دهند کالری بیشتری دریافت کنند و بهتر است این میزان کالری دریافتی متعادل و از همه گروه های غذایی باشد که دارای انرژی کافی ، تمام مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی باشد. برای تامین بدن. خوردن محصولات لبنی و دریافت مقدار کافی ویتامین D برای استحکام و سلامت استخوان بسیار مهم است.

برای کسانی که شب و شب کار می کنند ، تعادل رژیم غذایی به دلیل نقض ساعت بیولوژیکی مختل می شود. اگر این افراد نمی توانند نظم معمول سه وعده غذایی را در روز حفظ کنند ، باید ظرفها را به زمانهای C ، B و A تقسیم کرده و بر این اساس نظم جدیدی ایجاد کنند.

به طور کلی کارگران باید از غذاهای چرب و شیرین اجتناب کنند ، میوه و سبزیجات بیشتری بخورند ، به آرامی غذا بخورند تا از سوء هاضمه جلوگیری شود و از پرخوری جلوگیری شود و حداقل 30 دقیقه برای این کار وقت بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *