رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی دقیق منجر به کاهش سریع وزن بدون گرسنگی شدید می شود. از بین همه دوزها ، مهم است که رژیم را با دقت و بدون هیچ گونه تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، نه تنها به سلامتی ، بلکه به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی و نکات تغذیه ای می تواند تأثیر زیادی بر رژیم کاهش وزن داشته باشد و باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را نشان می دهیم که می تواند وزن را از 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را از 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

برای ناهار توصیه می شود مقداری اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ، ابتدا از مقداری سالاد با آب لیموترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و همچنین باعث چاقی در اطراف معده شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورقه سوسیس مرغ استفاده کنید.

سالاد ، لیمو ترش و کدو بورانی را برای شام مانند روز اول استفاده کنید.

چند گل رز

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

هنگام ناهار ، ابتدا مقداری سالاد بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود آن را به آرامی بخورید و غذای خوب بجوید ، باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیموترش به عنوان شام سرو کنید.

روز چهارم

برای صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، یک تکه نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس کمی بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج.

برای شام ، ابتدا بورانی اسفناج بخورید. توصیه می شود صبح زود شام بخورید و یک ساعت بعد از شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

صبحانه را مانند روز چهارم آماده کنید و لذت ببرید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق غذاخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود از غذاهای سرخ شده در این رژیم اجتناب کنید تا با حفظ سلامت غذا به راحتی بتوان به کاهش وزن دست یافت.

برای شام ، ابتدا یک سالاد سالاد با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

صبحانه این روز را مانند سومین روز رژیم لاغری تهیه و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز قبل را انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را همانند شب قبل آماده کنید و بخورید (روز پنجم).

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بخورید.

برای ناهار به ترتیب از سالاد ، ورق سوسیس و نان باگت اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

مانند روز سوم ناهار بخورید و آب لیمو تازه را در آن مخلوط کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد سالاد را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید مقدار زیادی میوه مصرف کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد را با آب لیمو تازه فشرده بنوشید و سپس نیمی از سینه مرغ را ترجیحاً با گریل کباب کنید.

برای شام ، یک سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیموترش تازه مرکبات تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

برای صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، یک تکه نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس کمی بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، مقداری هویج رسیده رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از یک قاشق غذاخوری ماهی پخته با کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید.

سالاد و سالاد کرفس برای شام استفاده می شود و در نهایت ، کدو بورانی مطلوب است.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان 2 چای خرما میل کنید.

ناهار عدس و 1 هویج رسیده بخورید.

برای شام ، شام را آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری شامل یک رژیم غذایی 12 روزه است و به عنوان رژیم مراقبت 3 روزه توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس به طور کلی از غذا استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که از پرخوری باید اجتناب شود و همه گروه های غذایی باید کم مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن تنها 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید دوباره به مدت 3 روز رژیم غذایی نگه دارید.

رژیم نگهداری از رژیم لاغری کانادا

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا سالاد سالاد را با گوجه فرنگی و آب لیموترش تازه سرو کنید و سپس از مقداری بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. 2 ساعت بعد از شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

صبحانه فقط یک فنجان چای با نان تست و یک تکه عسل میل کنید.

5 تکه سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ و چند ساعت بعد از یک میوه.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

قبل از ناهار ، سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. 2 ساعت بعد از شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *