سال نو برای سلامتی بهتر


سال جدید همیشه مفاهیم جدیدی را به همراه دارد و تمایل داریم که خودمان را بهتر کنیم. چه کمی تکان بخورید یا دچار تزلزل شوید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که به شما اعتقاد داریم. پرش به یک روال یا رژیم جدید همیشه آسان نیست ، اما شما آن را دریافت کرده اید. برای بهبود خود چند عادت لازم است و شما قبلاً این مراحل را در اوایل امسال انجام داده اید. با بسته شدن اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم ، راه در پیش است! شما تازه شروع می کنید.

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودث و به همان اندازه که در سال های اخیر بر غذاها و حتی فرهنگ عامه ما غلبه کرده است ، گلوتن همیشه در اطراف ما بوده است. چیزی که به تازگی آشکار شده است تأثیرات آن بر روی افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، است. ما می خواستیم در این ماه شیرجه عمیق تری به گلوتن بزنیم تا به شما اطلاع دهیم که چیست و چگونه با آن مقابله کنیم.

گلوتن چیست؟

گندم گلوتن (گندم ، توت ، دورم ، زمرد ، سمولینا ، املا ، فارینا ، فرهام ، گراهام ، کاموتا خراسان گندم و اینکورن) ، چاودار ، جو و تریتیکاله – نام مشترک پروتئین موجود در تلاقی گندم و چاودار. “* در واقع ، گلوتن به حفظ شکل غذا کمک می کند. به عنوان چسب برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم عمل می کند (دریافت کنید؟ چسب / گلوتن؟) این یک خبر عالی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

FC 1 15 گلوتن

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت سرگرم کننده است. اگرچه گلوتن عمدتا در گندم و برخی از موارد دیگری که در بالا ذکر شد یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگهداری غذاهای دیگر مانند:

  • سوپ
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات جایگزین های سالم – جو دو سر نیز می تواند به گلوتن آلوده شود که می تواند برای افرادی که به آن حساسیت دارند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش شدید به گلوتن دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افرادی که سلیاک دارند به گلوتن متفاوت پاسخ می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • نفخ و گاز.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. کاملاً محتمل است که آلرژی به گندم ، جو و غیره به جای گلوتن باشد. اگر مشکوک به آلرژی هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا مطمئن شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد موثری کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

با این حال ، شما هاروارد نیستید. هر کس متفاوت است و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، بهتر است خودتان بفهمید چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک هستید و حساسیت ندارید اما متوجه شده اید که رژیم غذایی محدود به گلوتن به شما احساس خوبی می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجا که سال نو است ، ما می خواستیم بیرون برویم و بیش از یک سبک مختلف ورزش را پیشنهاد دهیم. این ماه ما بر روی عادات سالم کمی تمرکز کرده ایم که می توانید اتخاذ کنید تا بتوانید شروع خوبی داشته باشید و در طول سال به کار خود ادامه دهید.

عادات سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید پس از بالا رفتن از چند پله یا قدم زدن سریع به صندوق پستی و سپس بازگشت به خانه ، خس خس سینه خود را پنهان کنید؟ این ممکن است به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما باشد. نشان داده شده است که فعالیت های قلبی عروقی با افزایش اکسیژن بیشتر به بدن ، آزادسازی انرژی را افزایش می دهد. این به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه ها و هر هدف تناسب اندام دیگری پیروز شوید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر کاردیوی دیگر می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را تقویت کنید (آیا تا به حال نام دونده را با صدای بلند شنیده اید؟)
  • به خواب شما کمک کند
  • و بیشتر!

عادات سالم 2: تمرین با وزنه

برای دریافت مزایای فوق العاده وزنه های آزاد ، نیازی به آموزش برای Strongman® ندارید. در واقع ، هنگامی که توده نازک تری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید این پوندهای مشکل دار را از دست بدهید یا از دست بدهید ، تمرین با وزنه یک افزودنی عالی برای روال تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود تمیز، می توانید تمرکز بیشتری بر تمرین خود داشته باشید.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • انعطاف پذیری و تعادل را بهبود می بخشد
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادات سالم 3: کلاس ها

کلاسهای تناسب اندام عالی هستند زیرا سلیقه همه را برآورده می کنند. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، شما یک کلاس گروهی خواهید داشت که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که در حین ورزش انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و چون ما از قوانین سختگیرانه ای برای حفظ شما پیروی می کنیم بی خطر، می توانید با آرامش خاطر در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • پاسخگو باشید
  • دوست شدن
  • مسافت بیشتری را طی کنید – یا نمایندگی کنید

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین در fitnessconnection.com/classes از ما دیدن کنید تا مجموعه ای از کلاسهای ما را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا خانه بگذرانید بررسی کنید.

عادات سالم 4: ماشین های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید خود را خجالت زده یا شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای تیم اتصال تناسب اندام بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما یک بزرگتر هرچه فاصله اجتماعی بین ماشین ها بیشتر باشد ، می توانید تناسب اندام و سلامت بیشتری داشته باشید.

دستگاه های بدنسازی ما علاوه بر نشان دادن ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

اعضای برجسته

ما هر ماه دوست داریم یک عضو خاص را فریاد بزنیم که شکل یک شیوه ارتباطی تناسب اندام را به خود می گیرد و به ما انگیزه می دهد تا قوی بمانیم. اگر برای اولین بار است که به سالن بدنسازی می آیید ، از ryredcon_bryceb’s Bryce دیدن کنید تا نمونه هایی از دینامیت در مورد عضله سازی و استفاده از ماشین های ما را انجام دهید.

کپی FC JAN Redcon Bryceb

این جیم بادی پویا یک مشتاق مشتاق است که همیشه به جنبه های روشن نگاه می کند و هرگز یک روز پا را از دست نمی دهد. او از به اشتراک گذاشتن توصیه های تجاری و لبخند زدن لذت می برد – با حس مد ورزشی او.

برای نکات ماشین و به اشتراک گذاری الهامات خود ، بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر شدن به سفر تناسب اندام است.

از آنجا که شما یک دوست را با خود به باشگاه می آورید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمی عالی است:

  • استفاده از کارت رایگان 5 روزه
  • برنامه کلاسها را ببینید
  • FC ਪਹੁੰਚ رسیدن به خانه
  • ثبت نام کن

برنامه را امروز بارگیری کنید!

تو زشت هستی

2021 اینجاست! ما در سال جدید پیشرفت کاملی داشته ایم و امیدواریم شما این مفاهیم را تکان دهید. فراموش نکنید که کمی برای خود وقت بگذارید و روی چیزهایی که واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، شما بهتر است قدم های کوچکی بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیز ، ایمن ، بزرگ و آماده برای توقف و ادامه تمرین است. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *