سرگرمی تابستانی ایمن – نکاتی برای بچه های فعال – وبلاگ Mission Health


روزهای تابستانی به معنای زمان بیشتری در خارج از منزل برای لذت بردن از انواع فعالیت ها است. چه می شود اگر خانواده شما آن را دوست داشته باشندبازی پدر و دختر شنا، دوچرخه سواری، قایق سواری، پیاده روی، دویدن یا قدم زدن در پارک، اولویت دادن به ایمنی می تواند به جلوگیری از سفرهای ناخواسته به اورژانس کمک کند. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از وقفه در تفریح ​​خانوادگی تابستانی شما آورده شده است.

1. برای ایمنی آب به چشم‌هایتان تکیه کنید، نه گوش‌هایتان.
تنها چهار تا شش دقیقه طول می کشد تا یک کودک غرق شده در آب غرق شود یا دچار آسیب مغزی دائمی شود. هرگز چشمان خود را به روی کودکان در آب نبندید. کودکانی که اغلب غرق می شوند آنقدر خسته هستند که نمی توانند فریاد بزنند. برای ایمنی آب به چشم‌هایتان تکیه کنید، نه گوش‌هایتان.

نکات بیشتر:

  • شنا کردن را یاد بگیرید.
  • دروازه های ایمنی استخر را بسته نگه دارید.
  • با یک دوست شنا کنید.
  • همیشه از یک دستگاه شناور شخصی کماندار و مناسب برای همه ورزش های آبی استفاده کنید.
  • منابع حواس پرتی را به حداقل برسانید. استفاده از تلفن همراه و مصرف مشروبات الکلی، در کنار سایر عواملی که باعث حواس پرتی می شود، می تواند حواس را از دید کودکان منحرف کند و در بروز حوادث موثر باشد.

2. محافظت در برابر آفتاب سوختگی، کم آبی و بیماری گرما.
آفتاب و گرما می تواند بسیار خطرناک باشد. شما باید دائماً از خود در برابر آفتاب سوختگی، کم آبی بدن و بیماری گرما محافظت کنید. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش فقط به مدت 15 دقیقه می تواند باعث آفتاب سوختگی شود که ممکن است برای ساعت ها قرمز نشود. و فعالیت بدنی در دمای بالا می تواند به سرعت منجر به کم آبی بدن، راش گرما، گرمازدگی و گرمازدگی شود که یک اورژانس پزشکی جدی است.

نکات بیشتر:

  • از فعالیت های شدید در طول دوره های گرمای شدید خودداری کنید.
  • از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید و هر دو ساعت یکبار تمام پوستی که در معرض نور خورشید قرار گرفته اید را دوباره بمالید.
  • ضد آفتاب های UVA/UVB را انتخاب کنید که از دی اکسید تیتانیوم یا اکسید روی برای کودکان استفاده می کنند.
  • هر 15 دقیقه آب بنوشید و از نوشیدنی های کافئین دار یا الکلی خودداری کنید.
  • اگر مشکوک به گرمازدگی یا گرمازدگی فردی هستید، فوراً با 911 تماس بگیرید.

3. اگر کودک شما هر چیزی را با چرخ سوار می کند، اصرار کنید که از کلاه ایمنی استفاده کند.
صدمات ناشی از سقوط و تصادفات عابر پیاده در هنگام دوچرخه سواری، اسکیت برد، اسکوتر و ATV می تواند از خراش های بد و شکستگی اندام تا آسیب مغزی که عامل اصلی مرگ و میر و ناتوانی در کودکان و نوجوانان است، متغیر باشد. مرکز خدمات صدمات سر دریافت که استفاده از کلاه ایمنی می تواند از 85 درصد صدمات سر در تصادفات دوچرخه جلوگیری کند. اگر کودک شما هر چیزی را با چرخ سوار می کند، اصرار کنید که از کلاه ایمنی استفاده کند.

نکات بیشتر:

  • کلاه ایمنی باید استانداردهای کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPSC) را رعایت کند.
  • برای اسکیت بردها و اسکوترها، کلاه ایمنی مطابق با استاندارد ASTM F1492 بهترین محافظت را فراهم می کند. بسته بندی را از نظر استانداردهای ایمنی بررسی کنید.
  • همچنین سوارکاران باید همیشه از مچ و آرنج پد استفاده کنند.
  • کلاه ایمنی که ضربه خورده است را تعویض کنید. در طول یک حادثه دوم موثر نخواهد بود.

4. از دافع حشرات استفاده کنید و مراقب قدم های خود در خارج از منزل باشید.
نیش حشرات، نیش یا برس های حاوی پیچک سمی معمولا جزئی هستند، اما مراقب باشید. هر کسی در هر زمانی ممکن است یک واکنش آلرژیک ناگهانی داشته باشد. پشه ها در برخی مناطق همچنین می توانند ناقل ویروس نیل غربی باشند که در حدود یک نفر از هر پنج نفر باعث بیماری جدی می شود. اگرچه نادر است، گزش هر نوع حیوان وحشی نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد. در باغ یا حیاط خلوت خود از مواد دافع حشرات استفاده کنید و قدم های خود را در فضای باز نظارت کنید.

نکات بیشتر:

  • از دافع پشه حاوی DEET استفاده کنید و طبق دستور دوباره استفاده کنید.
  • از غروب تا سحر بیرون از خانه آستین بلند، شلوار و کفش بپوشید.
  • در صورت بروز واکنش آلرژیک، یک قلم اپی خودکار تزریق شده را در جعبه کمک های اولیه خود نگه دارید.
  • اگر کسی به طور ناگهانی دچار مشکل تنفسی یا تورم در اطراف نیش یا نیش شد، فوراً با 911 تماس بگیرید.

5. با احساس دمای دستگاه ابتدا از سوختگی استادیوم جلوگیری کنید.
حتی زمانی که هوا در بیرون گرم نیست، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC) دریافته است که سرسره های پلاستیکی، بانوج و مواد سطحی می توانند به اندازه ای گرم شوند که پوست کودک را بسوزانند. کودکان دو و کمتر از همه حساس ترند. قبل از اینکه به کودکان اجازه بازی بدهید، ابتدا با احساس دمای وسایل از سوختگی زمین بازی جلوگیری کنید.

نکات بیشتر:

  • کودکان باید شلوار و کفش بپوشند تا از تماس پوست برهنه با سطوح داغ جلوگیری شود.
  • بندهایی را که ممکن است به دستگاه بچسبد را از روی لباس جدا کنید.
  • دستگاه را از نظر نقاط یا لبه های تیز بررسی کنید تا از آن جلوگیری کنید.

در همه حال بر کودکان نظارت داشته باشید.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر