سوالات در مورد خیساندن / جوانه زنی دانه و تغذیه آرد: تغذیه


سر من غرق در اطلاعات متناقض است تا لحظه ای که انتقال همه اینها با کلمات تا حدودی دشوار است.

من آموخته ام که مزیت اصلی خیساندن / جوانه زنی دانه ها کاهش عناصر (فیتات) است که به مواد مغذی و مواد معدنی (مانند آهن / روی / منیزیم) موجود در آن می چسبند و از جذب مناسب بدن جلوگیری می کند. به

با این حال ، شخصی به من یادآوری کرد که این نگران کننده نیست ، زیرا با گذشت زمان ، باکتری های روده با میزان مصرف فیتات ها سازگار می شوند و مشکل قبلی با گذشت زمان از بین می رود. وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجا که غذاهای غنی از فیتات ها حاوی فیبر هستند که باعث رشد خوب باکتری های روده می شود ، جذب مواد مغذی را افزایش می دهد و مصرف غذاهای غنی از آهن با ویتامین C (روش وی برای گفتن رژیم غذایی متنوع است) این باعث جذب عمومی غذا می شود. وی در پایان با ذکر این نکته که رژیم غذایی غنی از فیتات باعث جذب مواد مغذی می شود ، اما به هیچ یک از این الزامات اشاره نمی کند.

من همچنین دریافتم که 80 درصد مواد مغذی موجود در آرد در عرض 3 روز اکسیده می شوند. (دوباره ، بدون منبع) اگر چنین است ، اگر آرد تازه آسیاب شده ، بلافاصله در خمیر ورز داده شود و بماند / منجمد شود ، چه اتفاقی برای محتوای مواد مغذی می افتد؟

خسته کننده است ، اینطور نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *