سوال از زمان صحیح مصرف مکمل های پروتئینی: تغذیه


من به تازگی عمیقاً وارد تمرینات قدرتی شده ام و به دنبال م effectiveثرترین روش برای دیدن نتایج هستم. من معمولاً یک شیک پروتئینی (دو قاشق غذاخوری یا 60 گرم پروتئین بعد از تمرین) همراه با کراتین و غذا مصرف می کنم. من می خواستم بدانم آیا یک تکان پروتئین با 60 گرم پروتئین مفیدتر است یا بهتر است دو شیک با 30 گرم قطعه توزیع شده در طول روز مصرف شود؟ من همیشه شنیده ام که بدن می تواند مقدار زیادی پروتئین را به طور همزمان جذب کند. (من قصد دارم یک کوکتل بعد از تمرین صبح و سپس یک عصر هنگام شام بخورم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *