شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، و در اینجا به چند مورد اشاره می شود:

نوشیدنی ترمیمی اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین برای حداکثر بازیابی و کارآیی نیاز دارد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در فعالیتهای سنگین هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات در 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

مرمت

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار بیشتر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی دفعه بعد کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی در ورزش روزانه را درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم اینکه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از تمرین یک میان وعده “ایده آل” است. خطا!

بیایید امروز یک دقیقه وقت بگذاریم تا مقدار دقیق آن را بررسی کنیم (این اطلاعات از خبرنامه شیر شکلاتی است که من از وب سایت سازنده تهیه کردم):

برای بررسی اجمالی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میچان ، روزانه 26 گرم قند اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (این مقدار کمی بیشتر از مقدار پروتئین در تخم مرغ است !!) و تازه دریافت می کنید. این اتفاق می افتد اگر شما فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این مقدار بخورید ، میزان شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) ممکن است با وجود شیر گاو مختل شود. در نتیجه ، شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما می گویم ، هر شکلاتی یا هر چیزی که در آن باشد می خرم. مشکل این است که به لطف شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “ایده آل” و “سالم” برای تمرین در نظر گرفته می شود. از شما می خواهم که به این نوشیدنی نگاه کنید و فکر کنید که این یک غذای خوشمزه است که باید کم مصرف شود و برای مناسبت های خاص رها شود و بعد از هر تمرین یا بازی به کودک داده نشود.

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی در وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید روی کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در زمینه تبلیغات کمک کند!

دوست دارم بشنوم که بعد از تمرین چه می خورید.

غذاها یا میان وعده های خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *