طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


پاییز فرا رسیده و سبزیجات سبز عالی هم همینطور!

دریافت محصولات به صورت محلی و در طول فصل اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در کنار جدیدترین و خوشمزه ترین آنها خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره و سبز مانند فصل رشد سردتر. به چارت ، اسفناج و کلم سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، به جذب آهن و متابولیسم پروتئین کمک می کند. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای رادیکال های آزاد سم زدایی می کنند ، ذراتی فرار هستند که توسط فعالیت آنزیمی طبیعی تولید می شوند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال موز تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C نیاز روزانه را تامین می کند. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا سرخ کرد. یک لمس پیچیده و جذاب به سوپ ها و پایهای سیاه می افزاید. اعضای خانواده کاسنی مانند آندف یا سیب زمینی سرخ کرده را می توان به سالاد اضافه کرد. اما مراقب باشید ، سبزی کاسنی تلخ است ، بنابراین به جای آن به فویل شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل خود را ذخیره می کنید ، مطمئن شوید که سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و عمومی هفتگی خود را بررسی کرده و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول خود فراتر رفته اید.

و اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات شگفت انگیز پاییزی سالمی هستند که می توانند نیمی از بشقاب شما را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *