علائم هیدراتاسیون تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، آنجاست. تابستان.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان ها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. مهم است که بدن خود را در هر شرایط آب و هوایی حفظ کنید ، اما به ویژه در گرمای روز که عرق کردن زیاد طول نمی کشد. بنابراین ، بهترین چیز چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما از اهمیت هیدراته ماندن ، چه داغ باشد چه نباشیم آگاهیم ، اما این اصل خود را تکرار می کند. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

هیدراتاسیون به منظور رفع تشنگی شما است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. همانطور که یک رودخانه از چشم اندازهای خشک حمایت می کند ، آب به بدن ما در تامین مواد مغذی کلیدی ، حرکت اجسام در سیستم ما و محافظت از اندام های حیاتی ما کمک می کند.

حال در نظر بگیرید که هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن خود را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ آب و هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند شما را بی آب کند. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به آرامی بنوشید ، از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه خودداری کنید. این نوشیدنی ها ممکن است عالی به نظر برسند ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کنند. در واقع ، برخی از نوشیدنی ها قندها و نمک ها را از بافت ها حذف می کنند. فقط آب ، آب معمولی

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ ما آن را دریافت می کنیم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، آهک ، انواع توت ها یا خیار تقویت کنید – طعم تازه بدون شیرین و نگهدارنده.

  2. از غذاهای حاوی آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای کمک به هیدراته نگه داشتن بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایع را دوباره پر کنید.
    چه در حال تمرین هستید و چه در حال بازی ، مهم است که قبل از شروع فعالیت نوشیدن را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن بدنسازی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایعات و الکترولیت های بدن شما را قبل از جذب تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

ورزش کردن یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی اگر در تهویه مطبوع هستید. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن شما مایعات لازم برای عملکرد صحیح را ندارد. با علائم آن آشنا شوید تا بتوانید بلافاصله از آن کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • ادرار نکنید

اگر هر کدام از این علائم را تجربه کردید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را دوباره تامین کنید. در صورت جدی بودن ، لطفاً با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – و ما شما را در سالن بدنسازی خود در Corpus Christi خواهیم دید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *