لاغری / رژیم غذایی صحیح در دوران یائسگی



گروه اجتماعی ایسکانیوز خاطرنشان می تدریجی کدام ممکن است یائسگی فاصله ای اجتناب کرده اند اقامت عالی زن است کدام ممکن است قاعدگی او متوقف شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید او تولید دیگری در موقعیت به کودک دار شدن نیست. این دوران معمولا بین 45 به همان اندازه 55 سالگی رخ می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید علائم ناخوشایندی دارد.

برای کاهش این علائم ناخوشایند می توان اجتناب کرده اند رژیم غذایی خاصی پیروی کرد. برای این منظور باید اجتناب کرده اند برخی وعده های غذایی خودداری کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی تولید دیگری را متنوع کرد. اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است یائسگی همراه خود افزایش سن را انتخاب کنید و انتخاب کنید حاصل شده آن افزایش وزن در کنار است، خواستن به تنظیم تا حد زیادی رژیم غذایی موجود است.

شکسته نشده مطلب

لاغری/ بهتر از غذاهایی کدام ممکن است برای هیکل چربی می سوزند کدامند؟

افزایش وزن همراه خود افزایش سن افزایش خواهد یافت را انتخاب کنید و انتخاب کنید در صورت عدم مدیریت، خطر مشکلات تنفسی، مشکلات قلبی، دیابت نوع 2 را انتخاب کنید و انتخاب کنید طیف گسترده ای از بیشتر سرطان ها افزایش خواهد یافت.

یائسگی تنظیم می تدریجی

استروژن زیرین در نتیجه افزایش وزن در دوران یائسگی تبدیل می شود.

در کل یائسگی، درجه استروژن به طور پیوسته مقیاس را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید الگوی ورود به خون خالص استروژن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروژسترون را مختل می تدریجی. سطوح زیرین استروژن تأثیر عقب کشیدن بر متابولیسم دارد کدام ممکن است زمینه را برای افزایش وزن لوازم.

این تنظیمات بر درجه کلسترول خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه هضم کربوهیدرات ها تأثیر می گذارد. بیشتر اوقات دختران در این دوران اجتناب کرده اند اقامت علائم ناخوشایندی معادل گرگرفتگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسائل خواب را تخصص می کنند کدام ممکن است خواب ناکافی یکی اجتناب کرده اند توضیحات افزایش وزن است.

تنظیمات هورمونی {در این} دوران باعث کاهش تراکم استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش احتمال شکستگی استخوان همراه خود کمترین تصادف تبدیل می شود. جدا از این، همراه خود افزایش سن دختران، از دوام به انسولین از آنها تحمیل تبدیل می شود کدام ممکن است افت پوند را برای او یا او سخت می تدریجی.

با این حال همراه خود تحمیل تغییراتی در رژیم غذایی می توان این مشکلات را به همان اندازه حد زیادی اجتناب کرده اند بین برد را انتخاب کنید و انتخاب کنید علائم یائسگی را کاهش هر دو تسکین داد.

راه های جلوگیری اجتناب کرده اند افزایش وزن در دوران یائسگی

در دوران یائسگی رژیم یائسگی فوق العاده صحیح است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است توانایی هیکل را بازگرداند.

خانم ها {در این} دوران باید قوانین مدیریت وزن را رعایت کنند به همان اندازه دچار {اضافه وزن} نشوند. برای امتحان کردن این، آنها نیاز دارند دستورالعمل های زیر را دنبال کنند.

تجمع چربی در فراگیر معده در نتیجه مشکلات متابولیک تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید این دلیل است کاهش بلعیدن کربوهیدرات حیاتی است.

برای کاهش حساسیت به انسولین اجتناب کرده اند رژیم غذایی غنی اجتناب کرده اند فیبر معادل دانه کتان بیشترین استفاده را ببرید.

برای افزایش توانایی جسمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور گروه های عضلانی ضعیف، تمرینات قدرتی را در این سیستم روزانه شخصی بگنجانید. جدا از بازی های قدرتی، اجتناب کرده اند بازی های قلبی نیز بیشترین استفاده را ببرید به همان اندازه وزن اضافه نکنید. بازی مشترک به عضله سازی {کمک می کند}، انرژی سوزی را افزایش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت وزن را برای شما ممکن است سرراست تر می تدریجی.

ساعت شب ها به مقیاس کافی بخوابید به همان اندازه همراه خود انجام تمرینات آرام سازی ذهن، هورمون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشتهای شخصی را مدیریت کنید.

{برای حفظ} وزن حال شخصی، باید میزان انرژی دریافتی شخصی را 200 واحد نسبت به دهه در گذشته اجتناب کرده اند اقامت شخصی کاهش دهید. برای اینکه میزان انرژی دریافتی اجتناب کرده اند وعده های غذایی را کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری میزان غذای روزانه شخصی را کم نکنید، باید به استاندارد غذای شخصی ملاحظه کنید.

{در این} مدت باید تا حد زیادی اجتناب کرده اند میوه ها، سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات استفاده شود. عالی رژیم غذایی وگان را محدوده کنید عالی رژیم وگان مفید تر اجتناب کرده اند عالی رژیم غذایی است. حبوبات، آجیل، سویا، ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات کم چرب محدوده های خوبی برای این رژیم هستند.

بلعیدن گوشت بنفش را انتخاب کنید و انتخاب کنید سفید را کاهش دهید. روغن‌های سالمی معادل روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن‌های طبیعی را متنوع چربی‌هایی معادل کره را انتخاب کنید و انتخاب کنید قیمه کنید.

نوشیدنی های پرکالری را اجتناب کرده اند رژیم غذایی شخصی بردن کنید.

نماد داده شده است کدام ممکن است برخی وعده های غذایی به تسکین هر دو کاهش علائم یائسگی معادل گرگرفتگی، خواب ناکافی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش تراکم استخوان کمک می کنند. این رژیم برای ادغام کردن غذاهایی است کدام ممکن است در زیر به صورت به صورت جداگانه حاضر شده است.

میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات صحیح برای رژیم یائسگی

بلعیدن سبزیجات در رژیم غذایی بعد اجتناب کرده اند یائسگی باعث افت پوند تبدیل می شود.

میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات سرشار اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان ها هستند. تحقیق نماد می دهد دختران یائسه ای کدام ممکن است در رژیم غذایی شخصی میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات زیادی بلعیدن می کنند، 19 نسبت کمتر کشف نشده گرگرفتگی یائسگی هستند.

انگیزه این امر افت پوند به دلیل بلعیدن غذاهای طبیعی است. مصرف کردن کلم بروکلی نوع استروژن مرتبط همراه خود بیشتر سرطان ها سینه را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقدار استروژنی را کدام ممکن است نتایج محافظتی در مخالفت با بیشتر سرطان ها سینه دارد، افزایش می دهد.

بلعیدن توت تیره نیز {در این} دوران فوق العاده کارآمد است. بلعیدن عصاره هسته انگور علائم احتقان را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به افزایش استاندارد خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناامیدی {کمک می کند}.

غلات مناسب برای رژیم یائسگی صحیح هستند

بلعیدن غلات مناسب در رژیم غذایی بعد اجتناب کرده اند یائسگی خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها را کاهش می دهد

غلات مناسب سرشار اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی معادل فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین های گروه B معادل نیاسین، تیامین، ریبوفلاوین را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید پانتوتنیک هستند. بلعیدن غلات مناسب خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

تحقیق نماد می دهد {افرادی که} روزانه سه وعده هر دو تا حد زیادی اجتناب کرده اند غلات غنی شده می خورند، 20 به همان اندازه 30 نسبت کمتر اجتناب کرده اند {افرادی که} کربوهیدرات های تصفیه شده بیشتری بلعیدن می کنند، به دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری قلبی مبتلا می شوند.

لبنیات صحیح برای یائسگی

بلعیدن لبنیات در رژیم یائسگی استاندارد خواب را افزایش می بخشد

همراه خود ملاحظه به اینکه همراه خود افزایش وزن در یائسگی، تراکم استخوان مقیاس را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیب پذیر شکستگی می شوند، بلعیدن غذاهای تشکیل کلسیم پیشنهاد تبدیل می شود. شیر، ماست را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک تشکیل کلسیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین‌های D را انتخاب کنید و انتخاب کنید K هستند کدام ممکن است برای سلامت استخوان‌ها حیاتی هستند.

بلعیدن لبنیات نیز استاندارد خواب را افزایش می بخشد. این چرخ دنده تشکیل اسید آمینه گلیسین هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث خواب بهتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر می شوند. اسید آمینه گلیسین تا حد زیادی در شیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک کشف شد تبدیل می شود.

علاوه بر این نماد داده شده است کدام ممکن است مصرف کردن لبنیات خطر یائسگی نابهنگام را کاهش می دهد.

چربی های مفید معادل اسیدهای چرب امگا 3 هر دو غذاهای تشکیل تقویت می کند های امگا 3 می توانند خطر گرگرفتگی یائسگی را کاهش دهند.

در واقع این اعلام کردن خواستن به بازرسی تا حد زیادی دارد. غذاهایی کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا 3 هستند عبارتند اجتناب کرده اند ماهی های چرب معادل ماکارونی، سالمون، دانه کتان، دانه چیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید کنف.

غذاهای تشکیل پروتئین برای رژیم یائسگی صحیح هستند

سطوح زیرین استروژن باعث کاهش توده عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید توانایی استخوان تبدیل می شود. متعاقباً استفاده اجتناب کرده اند غذاهای غنی اجتناب کرده اند پروتئین در دوران یائسگی پیشنهاد تبدیل می شود.

می توان اجتناب کرده اند حبوبات، تخم مرغ، ماهی، گوشت بنفش را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات برای تامین پروتئین می خواست هیکل استفاده کرد.

جدا از کاهش علائم عقب کشیدن یائسگی، مصرف کردن برخی وعده های غذایی ممکن است علائم گرگرفتگی، افزایش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشکال در خواب را نیز کاهش دهد.

کافئین باعث بدتر کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدتر کردن گرگرفتگی تبدیل می شود. اجتناب اجتناب کرده اند کافئین به همان اندازه حد زیادی به کاهش این مثال {کمک می کند}.

بلعیدن کافئین نیز بر استاندارد خواب تاثیر عقب کشیدن دارد. برای از گرفتن خوابی خوشایند {در این} دوران باید اجتناب کرده اند بلعیدن کافئین خودداری کرد.

قند خون بالا، از دوام به انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سندرم متابولیک همراه خود افزایش خطر گرگرفتگی در دختران یائسه نسبتاً گفته می شود. غذاهای شیرین باعث افزایش درجه قند خون می شوند. پیشنهاد تبدیل می شود {در این} دوران اجتناب کرده اند بلعیدن غذاهای فرآوری شده معادل نان سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده قندی .

نمک برای یائسگی صحیح نیست

بلعیدن تا حد زیادی نمک به طور مستقیم همراه خود کاهش تراکم استخوان در دوران یائسگی گفته می شود. پس اجتناب کرده اند یائسگی، {به دلیل} کاهش درجه استروژن، خطر ابتلا به {فشار خون بالا} افزایش خواهد یافت.

استرس جدا از افزایش خطر بیماری قلبی، هورمون کورتیزول را افزایش می دهد کدام ممکن است مستقیما همراه خود افزایش چربی معده گفته می شود. یکی اجتناب کرده اند راه های پیشنهاد شده برای کاهش استرس، انجام یوگا است.

جدا از این، بلعیدن 300 میلی خوب و دنج پیکنوژنول هر دو عصاره منافذ و پوست درخت کاج ممکن است به همان اندازه حد زیادی به کاهش استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید علائم یائسگی کمک تدریجی.

معامله با شناختی رفتاری شاخه ای اجتناب کرده اند روان درمانی است کدام ممکن است به حل مشکلاتی معادل بی خوابی {کمک می کند}. این معامله با ممکن است برای زنانی کدام ممکن است علائم سطوح زیرین استروژن را دارند فوق العاده مفید باشد.

طب سوزنی یکی اجتناب کرده اند فرآیند های درمانی است کدام ممکن است ممکن است {در این} دوران فوق العاده مفید باشد. طبق عالی تحقیق، طب سوزنی به کاهش گرگرفتگی به همان اندازه 33 نسبت در این دوران {کمک می کند}. طبق تحقیقات تولید دیگری {در این} زمینه، طب سوزنی باعث افزایش درجه استروژن در هیکل تبدیل می شود کدام ممکن است علائم یائسگی را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به افزایش استاندارد خواب {کمک می کند}.

انتهای پیام/