محدوده کالری فقط بر اساس BMI: تغذیه


سلام به همگی ،

من در حال ایجاد یک برنامه کلی برای کاهش وزن + افزایش عضلات هستم. من می خواهم بدانم مقادیر مربوط به محدوده BMI زیر چقدر باید باشد.

وزن ناکافی (زیر 18.5) –

عادی (18.5-24.9)-1600-1800 کیلو کالری (دستور العمل ها در حال حاضر بر اساس این BMI مدل شده اند)

اضافه وزن (25-29.9):

چاقی 1 (بیش از 30):

مشتریان سن ، وزن و قد خود را وارد می کنند ، و من فقط از BMI استفاده می کنم ، من می خواهم چنین رژیم هایی را برای آنها تهیه کنم تا کمی کسری داشته باشند – 1 پوند در هفته. برنامه های تغذیه متعادل خواهد بود و من با تیمی از 5 پزشک RD کار می کنم ، اما همه آنها ارزش های متفاوتی در طیف وسیعی دارند. یکی از آنها برای افراد دارای اضافه وزن و چاقی واقعاً تعداد کالری را به 2000 رساند و این نگران کننده است زیرا من نمی خواهم مشتریانم وزن اضافه کنند و آن را کاهش ندهند.

من همچنین تمریناتی را ارائه خواهم داد و آنها 5-6 روز در هفته اجرا می شوند و بستگی به سطح آن دارد. ما منتظر مشارکتهای ارزشمند همه شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *