میوه‌های ممنوعه برای اشخاص حقیقی دیابتی


به گزارش بهداشت نیوز، میوه‌هایی کدام ممکن است اجتناب کرده اند کمترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشترین میزان قند برخوردارند، {در این} گزارش مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

طیف گسترده ای از توت‌ها: این‌ها عموماً میوه‌هایی همراه خود زیرین‌ترین مرحله قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم چنین دارای بیشترین میزان آنتی اکسیدان‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده مغذی تولید دیگری هستند؛ لیمو نیز در زیرین‌ترین کلاس قرار دارند.

میوه‌های تابستانی: طالبی، هلو، نارنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید زردآلو در دومین کلاس قرار دارند.

میوه‌های زمستانی: سیب، گلابی، را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرکبات شیرین مثل پرتقال میزان قند متوسطی دارند. ( لیمو نیز تشکیل شکر پایینی است).

میوه‌های گرمسیری: آناناس، انار، انبه، موز، را انتخاب کنید و انتخاب کنید انجیر اخیر تشکیل شکر زیادی هستند (گوآوا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاپایا کم‌تر اجتناب کرده اند بقیه است).

میوه‌های خشک: خرما، کشمش، زردآلو، آلو سیاه، انجیر، را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع میوه‌های خشک تولید دیگری تشکیل شکر فوق العاده بالایی هستند.

علاوه بر این در اکوایران ببینید : گزاف گویی قیمت آرد همراه خود رمز قاچاق / حفاظت روزنامه مقامات را انتخاب کنید و انتخاب کنید انتقاد کیهان

میوه‌هایی همراه خود قند کم (میوه‌های همراه خود کربوهیدرات زیرین):

 

لیمو بی تجربه (۱.۱ خوب و دنج شکر در هر میوه) را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیمو زرد (۱.۵ خوب و دنج شکر در هر میوه) به سختی خورده می‌شوند؛ اصولاً به آب میوه تغییر می‌شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس شیرین می‌شوند، با این حال می‌توانید آب عالی به حداقل رساندن اجتناب کرده اند آن‌ها را همراه خود آب تمیز اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو آن‌ها را روی وعده های غذایی فشار دهید به همان اندازه چرخ دنده مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده غذایی شان را به غذایتان اضافه کنید.

ریواس: ۱.۳ خوب و دنج شکر در هر میوه؛ غیرقابل دستیابی است کدام ممکن است میوه شیرین نشده اش را پیدا کنید، پس در گذشته اجتناب کرده اند مصرفش برچسب آن را چک کنید، با این حال اگر خودتان آن را تهیه کنید، می‌توانید مقدار قند اضافی هر دو شیرین کننده مصنوعی را مدیریت کنید.

زردآلو: ۳.۲ خوب و دنج شکر در هر زردآلو کودک نوپا؛ ممکن است می‌توانید اجتناب کرده اند کل، منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید {همه آن}‌ها شادی کنید. مراقب زردآلو خشک شده باشید، وقتی آن‌ها خشک می‌شوند، کودک نوپا می‌شوند.

 

میوه‌هایی همراه خود زیرین‌ترین میزان قند:

 

کرن بری: ۴ خوب و دنج شکر به ازای هر فنجان. در حالی کدام ممکن است البته است تشکیل شکر فوق العاده نوعی است، با این حال معمولاً وقتی اخیر هر دو خشکش خورده می‌شود، شیرین شده، پس فوق العاده محتاطانه حرکت کنید.
تمشک: ۵ خوب و دنج شکر در هر فنجان. پاداش‌ای برای بسیاری که میوه‌های همراه خود قند کم می‌خواهند؛ این میوه را می‌توانید اخیر هر دو یخ زده بخورید. ممکن است می‌توانید آن‌ها را {در تابستان} اخیر بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو در تمام اندازه سال منجمد کنید.

کیوی: ۶ خوب و دنج شکر در هر کیوی. سبک ملایمی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید رنگ فوق العاده شکوه به سالاد میوه می‌دهند هم چنین ممکن است می‌توانید پوستش را نیز بخورید.

 

میوه‌های همراه خود مقدار قند کم رو به متوسط:

 

توت فرنگی: ۷ خوب و دنج شکر در هر فنجان؛ همراه خود کمی شکر اصولاً اجتناب کرده اند تمشک، این‌ها انواع‌های فوق العاده خوبی برای عالی اسنک، سالاد میوه، هر دو شناخته شده به عنوان عالی جز در یک واحد آب میوه، سس را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو دسر هستند.

انجیر: ۸ خوب و دنج شکر در هر میوه؛ اخیر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم می‌توان انجیر را خشک کرد کدام ممکن است کمی جذاب می‌شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید محاسبه میزان شکرش کمی روی حیله و تزویر می‌شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌تواند ۵-۱۲ خوب و دنج شکر در هر انجیر وجود داشته باشد.

گریپ فروت: ۸ خوب و دنج شکر در هر گریپ فروت. ممکن است می‌توانید گریپ فروت اخیر را به سالاد میوه اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو توسط خودم بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقدار قند هر دو شیرین کننده‌ای کدام ممکن است می‌خواهید اضافه کنید را ترتیب کنید.

 

میوه‌هایی همراه خود میزان قند متوسط:

 

گرمک: ۸ خوب و دنج شکر در هر میوه. این‌ها میوه‌ای برتر برای تمیز مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو تهیه سالاد میوه هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین‌ترین مرحله قند را در میوه‌های خربزه‌ای دارند.

نارنگی: ۹ خوب و دنج شکر در هر نارنگی متوسط. آن‌ها قند کمتری نسبت به پرتقال دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای سالاد میوه خوش ذوق هستند. آن‌ها علاوه بر این به سادگی در کنار همراه خود نهار را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنقلات نیز خورده می‌شوند.

شلیل: ۱۱.۳ خوب و دنج شکر در یک واحد شلیل کودک نوپا. این‌ها میوه‌هایی خوش مزه هستند کدام ممکن است وقتی رسیده باشند اجتناب کرده اند خوردنشان لذت خواهید برد.

پاپایا: ۱۲ خوب و دنج شکر در یک واحد پاپایا کودک نوپا. آن‌ها قند کمتری نسبت به تولید دیگری میوه‌های گرمسیری دارند.

پرتقال: ۱۲ خوب و دنج شکر در یک واحد پرتقال متوسط کدام ممکن است برای جدا وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنقلات، برتر هستند.

طالبی: ۱۳-۱۴ خوب و دنج شکر در هر طالبی. آن‌ها را می‌توان به سالاد میوه اضافه کرد هر دو خودشان را تنها خورد.

آلبالو: ۱۳ خوب و دنج شکر در هر فنجان آلبالو. {در تابستان} اجتناب کرده اند میوه اخیر اش لذت خواهید برد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر قندش را محدود می‌کنید، فوق العاده برتر {خواهد بود}.

هلو: ۱۳ خوب و دنج شکر در هر هلو متوسط. ممکن است می‌توانید تنها را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر دو در طیف گسترده ای از مختلفی اجتناب کرده اند دسرهای، اسموتی ها، را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس‌های مختلف اجتناب کرده اند آن‌ها شادی کنید.

بلوبری: ۱۵ خوب و دنج شکر در هر فنجان. آن‌ها اجتناب کرده اند لحاظ میزان شکر اصولاً اجتناب کرده اند توت‌های تولید دیگری هستند، با این حال غنی اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی می‌باشند.

 

میوه‌هایی همراه خود مرحله قند بالا:

 

آناناس: ۱۶ خوب و دنج شکر در هر بیت. آناناس عالی میوه استوایی است کدام ممکن است شکر زیادی دارد.

گلابی: ۱۷ خوب و دنج شکر در هر گلابی متوسط، این میوه زمستانی شکر زیادی دارد.

موز: ۱۷ خوب و دنج شکر در هر موز عظیم. آن‌ها شیرینی زیادی به وعده غذایی اضافه می‌کنند.

 

میزان قند میوه‌های تابستان:

 

هندوانه: ۱۸ خوب و دنج شکر در هر هندوانه. همراه خود اینکه این میوه بیش از حد شیرین نیست، با این حال قند بیشتری نسبت به بقیه دارد.

سیب: ۱۹ خوب و دنج شکر در یک واحد سیب کودک نوپا. آن‌ها را می‌توان به سادگی همراه خود وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنقلات بلعیدن کرد، با این حال شکر بیشتری اجتناب کرده اند نارنگی هر دو پرتقال دارند.

انار: ۳۹ خوب و دنج شکر برای هر انار. کل میوه از شکر دارد، با این حال اگر اجتناب کرده اند عالی میوه، ۱ اونس بردارید، تنها ۵ خوب و دنج کربوهیدرات {خواهید گرفت}.

گیلاس: ۱۸ خوب و دنج قند برای هر پیمانه گیلاس. گیلاس عالی میوه خوب است را انتخاب کنید و انتخاب کنید این آرم دهنده وجود قند در .

 

میزان بالای قند در کجا میوه‌ها است؟

 

انبه: ۴۶ خوب و دنج شکر در هر میوه. این میوه‌های شیرین گرمسیری از شکر دارند.

انگور: ۱۵ خوب و دنج شکر در هر فنجان؛ در حالی کدام ممکن است آن‌ها عالی میان وعده خوشایند هستند، اگر به بلعیدن شکرشان ظاهر شد کنید، باید میزان مصرفشان را کمی محدود کنید.

آلو سیاه (۶۶ خوب و دنج شکر در هر فنجان)، کشمش (۸۶ خوب و دنج شکر در هر فنجان) را انتخاب کنید و انتخاب کنید خرما (۹۳ خوب و دنج شکر در هر فنجان) میوه‌های خشک شده‌ای هستند کدام ممکن است شکر فوق العاده بالایی دارند.