نیویورک می خواهد به شما در بهبود طراحی و مقررات غذاخوری در فضای باز کمک کند


تا کنون حدود 12000 رستوران در برنامه رستوران های باز شهر شرکت کرده اند ، این طرح ابتدایی برنامه خیابان های باز است که به رستوران ها و کافه ها اجازه می دهد از فضای خیابان برای صرف غذا در فضای باز استفاده کنند. در حالی که اکثر مردم نیویورک آشکارا تغییرات در چشم انداز شهری ما را پذیرفته اند ، یک نظرسنجی نشان داد که دو سوم نیویورکی ها معتقدند که شهر باید “خیابانهای خود را به روی اتومبیلها ببندد و درست است که آنها را برای عابران پیاده و رستورانها باز کرد”- بسیاری معتقدند هنوز فضای زیادی برای بهبود وجود دارد و با آماده شدن خیابانهای باز و شعب مختلف آن برای تبدیل شدن به بخشی دائمی از چشم انداز نیویورک ، شهر در حال کار بر روی همین موضوع است.

دپارتمان برنامه ریزی شهری (DCP) و دپارتمان حمل و نقل (DOT) این هفته اعلام کردند که یک فرایند مشارکت عمومی را برای بهبود طراحی و تنظیم چیدمان های پایدار در فضای باز آغاز می کنند.

هنک گاتمن ، کمیسر وظیفه می گوید: “رستوران های باز نه تنها به نجات صنعت رستوران های مشهور نیویورک در جهان کمک کردند ، بلکه نشان دادند که چگونه می توانیم نمای خیابان خود را به صورت پویا تجسم کنیم.” “توسعه دستورالعمل های طراحی تضمین می کند که این برنامه اضطراری می تواند به بخش دائمی شهر ما تبدیل شود ، با لنگرهای رستوران در جوامع ما تا برنامه ادامه یابد.”

در حالی که رستوران های باز تحت دستور اجرایی اضطراری توسط شهردار بیل دی بلاسیو در بحبوحه همه گیری در سال 2020 ساخته شد – شهردار می گوید این برنامه به نجات حدود 100000 شغل کمک کرده است – شهر و قانونگذار در حال حاضر در کارهای پیچیده تری مشغول هستند. دائمی شدن آن این شامل تغییر منطقه بندی متن است که بسیاری از رستوران ها از آن استقبال می کنند (در حال حاضر تحت بازبینی عمومی است) که محدودیت های جغرافیایی مکان کافه های پیاده رو را حذف می کند.

همانطور که توسط DOT بیان شده است ، از آنجا که ورودی عمومی از آنجا خواهد آمد ، به دنبال تعیین “نحوه ادغام این تنظیمات جدید در محیط پیچیده خیابان نیویورک” است. این ورودی در شش ماه آینده از طریق جداول جداگانه و جداگانه ارائه می شود – برنامه رویدادها در وب سایت DOT و NYC Engage be در پایان بهار 2022 منتشر می شود و دستورالعمل های طراحی جدید ارائه می شود.

یادانیس رودریگز ، عضو شورا ، رئیس کمیته حمل و نقل گفت: “موفقیت این برنامه ما را تشویق می کند تا به کاوش و گسترش ابتکاراتی که به مردم نیویورک کمک می کند خیابان های خود را بازگردانند ، ادامه دهیم.” به بحث در مورد چگونگی بهبود برنامه رستوران باز ادامه دهید. ما باید اطمینان حاصل کنیم که با مشاغل کوچک واقع در مناطق دور افتاده تماس می گیریم. “

بیشتر بخوانید: چگونه شهردار بعدی نیویورک برنامه مسیر باز ما را بهبود می بخشد؟

البته در حال حاضر مجموعه ای از قوانین برای غذا خوردن در فضای باز وجود دارد – باید مسیر مشخصی برای پیاده روی برای پیاده روی وجود داشته باشد ، هیچ سازه ای را نمی توان با پیچ و مهره پیاده رو کرد یا هیچ سازه ای نمی تواند درختان را بپوشاند یا نمی توانید لمس کنید. آتش سوزی مانع از شیرآلات یا علائم خیابان نمی شود ، برخی از مردم محلی از تأثیر ساختارهای خارجی بر سطح زندگی در محله های خود شکایت کرده اند و DOT می گوید قوانین جدید موارد بیشتری را شامل می شود. صندوق جدیدی برای قوانین و اجرای آن وجود خواهد داشت.

در مناطق اولیه ، شهر به دنبال بازخوردی درباره نحوه بهبود ارتباط ایمن بین مسافران ، رانندگان ، دوچرخه سواران و عابران پیاده است. آنها همچنین می خواهند انطباق ADA را افزایش داده و تعداد سکوها و سطح شیب دار را افزایش دهند.

آنها همچنین انواع سازه های مجاز را مجاز می دانند – در حال حاضر ، سوله ها می توانند سبک های مختلف را گسترش دهند ، انواع عناصر طراحی را اضافه کنند ، مفاصل ناامن مانند “عرشه سقف”. و برخی دیگر زیر چشم هستند. نگاهی به برخی از سازه های ناهار خوری در فضای باز برنده جایزه شهر می تواند راهی برای یکپارچه تر یا استانداردتر جلوه دادن آنها باشد.

اندرو ریگی ، مدیر اجرایی اتحادیه مهمان نوازی نیویورک می گوید ، در نهایت ، این مربوط به یافتن تعادل قوانین است که برای معابر شهری “استاندارد ، پایدار و قابل تغییر” خواهد بود. از آنجا که این چیزی نیست که هیچ کس در صنعت بخواهد آن را از دست بدهد: “من از نقطه نظر رستوران می دانم که بسیار محبوب است و بسیار مهم است.” “و برای اطلاع از افرادی که در پنج منطقه غذا می خورند ، بسیار محبوب است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *