وکلا و وکلا در تلاش هستند تا پروژه خط هوایی Laguardia را متوقف کنند


بسیاری از قانونگذاران نیویورک از فرماندار کتی هوچول می خواهند خطوط هوایی فرودگاه لاگاردیا به ارزش 2.1 میلیارد پوند را لغو کند.

هوچول روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از اداره بندر نیویورک و نیوجرسی ، آژانس ای که او حداقل بخشی از آن را تحت کنترل دارد ، خواست تا گزینه های جایگزین را بررسی کند.

هوکول در بیانیه ای گفت: “من از اداره بندر خواستم تا راه حل های جایگزین حمل و نقل عمومی را به طور کامل برای کاهش تردد خودروها و افزایش ارتباط با فرودگاه لاگاردیا بررسی کند.” نیویورک. من متعهد هستم که به سرعت برای بازسازی زیرساخت های خود و ایجاد مشاغل برای قرن 21 کار خواهم کرد – نه فقط در LaGuardia ، بلکه در تمام فرودگاه های ما و همه محورهای حمل و نقل نیویورک. “

ایستاده خارج از یک سالن ضیافت در کرونا ، کوئینز ، مشرف به خلیج جامائیکا و فرودگاه ، مسیر هوایی چه خواهد بود؟ انگیزه برای انجام کارهای بیشتر از آنچه فکر می کنید. مانند خدمات اتوبوس یا قایق ، یا گسترش خطوط مترو به فرودگاه: آنها می خواهند به طور عادلانه خط هوایی را بکشند.

راموس گفت: “من از احساسات فرماندار قدردانی می کنم ، اما این همه چیز است.” “ما به فرماندار هوچول نیاز داریم تا پروژه را با هم متوقف کند.”

راموس با اشاره به پاکسازی مداوم باران های طوفان ایدا ، چالش های دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و مسائل طولانی مدت گرسنگی در منطقه خود ، گفت: “المهرست شرقی نمی تواند از خط هوایی بخورد.”

مسیر هوایی پیشنهادی پروژه های بندر نیویورک و نیوجرسی ، راه آهن لانگ آیلند و 7 ایستگاه راه آهن در متس ویلتس پوینت را با خط هوایی جدید متصل می کند. فرماندار سابق کوئومو ، که اولین بار این پروژه را در سال 2015 پیشنهاد کرد ، مفتخر بود که 30 دقیقه سواری LIRR از میدتاون تا لاگارد دارد ، که به تسهیل تردد وسایل نقلیه بین فرودگاه و منهتن کمک می کند.

نقشه Port Authority نشان می دهد که چگونه مردم می توانند از ایستگاه پن منهتن و گرند سنترال به Wilts Point برسند و از Wilts Point ، مردم می توانند با قطار به لاگواردیا بروند.  اداره بندر برآورد می کند که زمان سفر 16 دقیقه از میدتاون و سپس 6 دقیقه از Wilts Point تا فرودگاه است و قطارهای هوایی هر چهار دقیقه یکبار حرکت می کنند.

نمونه ای از مسیر هوایی

پیکان

نمونه ای از مسیر هوایی

اداره بندر

این طرح یک دوره جامع نظرات عمومی و بررسی فدرال را پشت سر گذاشت و در ژوئیه تأیید نهایی از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد. چند هفته بعد ، کوئومو به دلیل اتهامات آزار جنسی استعفا داد.

در صورت ساخته شدن ، خط هوایی در امتداد تور ساحلی که از Willetts Point به فرودگاه Laguardia حرکت می کند ، حرکت می کند. دوشنبه اخیر ، صدای کریکت ، غواصی و فرود در آنجا شنیده می شود. کارگران ساختمانی با اسکوتر روی جاده زوم کردند. و کلودیا شلنبرگ ، ساکن قدیمی المهرست شرقی ، به طور مرتب از وی دیدن می کرد. او گفت که با پروژه خط هوایی مخالف است.

وی گفت: “من واقعاً فکر می کنم که بافت منطقه را خراب می کند.”

آب نما بوکولیک

جایی که خط هوایی اجرا می شود

پیکان

جایی که خط هوایی اجرا می شود

استفن ناسون / WNYC

و این اولین بار نیست که سیاستمداران سعی می کنند این پروژه را بکشند. الکساندریا اوکاسیو کارت ، نماینده ، پرچم را در اوایل سال 2020 بالا برد که چرا FAA به جایگزین های دیگری برای هواپیماهای گران قیمت توجه نکرده است.

در اوایل سال جاری ، گروه نگهبان Riverkeeper اسناد و مدارکی را از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد که نشان می داد اداره بندر ترجیح می دهد خطوط هوایی را بیشتر و ارزان تر انتخاب کند که به افراد بیشتری اجازه می دهد از فرودگاه به فرودگاه رفت و آمد کنند. به عنوان گزینه های اتوبوس یا قایق.

در اوایل سپتامبر ، FAA توسط Riverkeeper ، گروه محلی Deatmars Boulevard Block Association و Guardians of Flushing Bay شکایت کردند و مدعی شدند که از 45 جایگزین ارائه شده ، FAA آنها را جدی گرفته است.

مایکل دولونگ ، وکیل ارشد Riverkeeper ، می گوید: “آنچه ما فکر می کنیم استفاده جانبدارانه از معیارها برای حذف سایر گزینه ها است ، هیچ تجزیه و تحلیل بی طرفانه ترافیکی وجود نداشت. “هدف ما این است که ببینیم این بهترین پروژه برای مردم نیویورک است ، مردم را از اتومبیل خارج کرده و آنها را در حمل و نقل عمومی به فرودگاه سوار کنید. و یکی که کمترین تأثیر ممکن را بر جوامع محلی و محیط زیست دارد. ”

به عنوان بخشی از شکایت ، نگهبان رودخانه و سایر گروه ها درخواست توقف یا درخواست FAA برای متوقف کردن پروژه تا زمان بررسی دقیق سایر گزینه های حمل و نقل کردند.

FAA در بیانیه ای اعلام کرد که از مقامات بندری اطلاعات می خواهد که آیا تعلیق بر پروژه تأثیر می گذارد یا خیر.

هنگامی که از وی خواسته شد در مورد پروژه و تماس های لغو شکایت اظهار نظر کند ، سخنگوی پانیانجی هفته گذشته نظراتی از مدیر اجرایی ریک کاتون که از پروژه دفاع می کرد ارسال کرد.

ارائه پیشنهاد هوایی Laguardia

پیکان

ارائه پیشنهاد هوایی Laguardia

دفتر فرماندار آداب اندرو سی کومو

“پیش از این ، پروژه مورد بررسی کامل و مستقل از سوی اداره هوانوردی فدرال قرار گرفته بود. این پروژه را تأیید کرده و به طور خاص همه گزینه ها را تجزیه و تحلیل کرده است. ” “در مورد پروژه ، این یک پروژه زیرساخت سبز است. این یک پروژه حمل و نقل عمومی راه آهن سبز است. شش تا 10 میلیون مسافر طول می کشد ، آنها را از اتومبیل خود خارج می کند و ازدحام در جاده های منتهی به فرودگاه را کاهش می دهد. “

گروه دیده بان Reinvent Albany می گوید این پروژه آنطور که طرفدارانش ادعا می کنند سبز نیست. با استفاده از اسناد خود اداره بندر ، گروه تنها 2 میلیون کاربر در سال – در مقایسه با برآورد آژانس 4.7 میلیون – که با فرودگاه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، حمل و نقل یا پارک اکثر اتومبیل ها یا سوار شدن به هواپیما وارد فرودگاه می شوند ، دریافت می کند.

Pankaj Bhattara مالک مشترک نمایشگاه جهانی Marina and Banquet Hall است ، که به نظر می رسد جایی است که خط هوایی در آن قرار خواهد گرفت. باتارا نگران است که ساخت و ساز به رستوران که در محل دفن زباله ساخته شده است آسیب برساند. او گفت: “این جاده ما را غرق می کند.” “این چیزی نیست که به کسی در کوئینز کمک کند ، شهر نیویورک را فراموش کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *