پروتکل 4 هفته ای روده و 4 هفته برای هر بدن


اگر با مشکلات معده سر و کار دارید ، تنها نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذایی که می خورید می تواند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارد.

فوق العاده مربی Beachbody و متخصص تغذیه Autumn Calabrese با مشکلات معده بیگانه نیست.

در طول سالها ، او با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد ، اما پس از آزمایش ها و خطاهای طولانی و همکاری نزدیک با پزشک ، سرانجام آموخت که “محرک” آنها را آشکار کند.

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی را که باعث حساسیت شما می شوند حذف کنید. ورزش را بدون تأثیر اضافه کنید.

پاییز با ترکیب تجربیات و دانش خود راهی برای حل مشکلات جسمی و روحی دشوار خود با دستگاه گوارش پیدا کرده است ، در حالی که به برنامه تمرینی که انجام آن آسان است و برای مفاصل آسان است پیوند داده است.

همه چیز از آنجا شروع می شود پروتکل روده 4 هفته ای -یک برنامه تغذیه ای جامع و منحصر به فرد که از برنامه حذف گام به گام پیروی می کند تا به شناسایی و جداسازی عوامل غذایی کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در شناسایی غذاهایی که بر هضم شما تأثیر می گذارند کمک کند و به شما ابزارهایی برای غلبه بر ناراحتی ارائه دهد.

از آنجا که تحقیقات نشان می دهد ورزش خفیف می تواند بر سلامت روده تأثیر مثبت داشته باشد ، پاییز نیز ایجاد کرده است 4 هفته برای هر بدن برای افزایش مزایا پروتکل روده 4 هفته ایبه

حتی اگر مشکلات روده ای را تجربه نکرده اید ، 4 هفته برای هر بدن می تواند به طور مستقل انجام شود و برای افرادی که می خواهند تأثیر مفاصل را به حداقل برسانند ایده آل است.

با یکدیگر، پروتکل 4 هفته ای روده و 4 هفته برای هر بدن می تواند به شما در ارائه ابزارهایی برای حفظ شیوه زندگی سالم روده و ایجاد رژیم متعادل و تناسب اندام مناسب شما کمک کند.

پروتکل روده 4 هفته ای

پروتکل روده 4 هفته ای چیست؟

پروتکل 4 هفته ای روده یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و جامع است که برای ارتقاء سلامت کلی روده با شناسایی و از بین بردن محرک های غذایی که اغلب عامل ناراحتی معده هستند طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری می توان داشت؟

اجازه ندهید کلمه “حذف” شما را بترساند-پاییز شما را با آموزش های گام به گام همراه می کند تا دقیقاً به شما نشان دهد که چه کار کنید ، چه موقع و چگونه این کار را انجام دهید تا محصولات احتمالی مشکل ساز را جدا کنید.

به مدت چهار هفته ، به شما نشان می دهد که چگونه 7 محصول سالم را حذف کنید تا بتوانید به آرامی اما به طور موثر حذف ، جایگزین و متعادل شوید.

چه کسی باید این برنامه را اجرا کند؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل 4 هفته ای روده استفاده کند.

آیا دستور العمل ها و توصیه هایی در مورد غذاهایی که باید بخورم دریافت خواهم کرد؟

البته! لیست محصولاتی را که به شما کمک می کند پیگیری کنید ، 8 فیلم با دستور العمل و PDF ، و همچنین نکات هفتگی در مورد ارتقاء و یادگیری دریافت خواهید کرد.

چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

پاییز Beachbody Optimize را برای آنزیم های گوارشی که به حفظ جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی کمک می کند ، ارائه می دهد. Beachbody احیای پیش و پروبیوتیک برای حمایت از فلور مفید روده و گیاه شناسی گیاهخوار- همه اینها روزانه به شما کمک می کند از پروتکل روده 4 هفته ای خود بیشترین بهره را ببرید.

این مکمل ها می توانند به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک کرده و به بدن در حفظ محیط مناسب برای فلور روده سالم کمک کنند. *

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین هایی که در بازار شما نیستند کمک کند.

آیا برای اجرای این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

خیر ، هر کسی می تواند وارد این برنامه شود ، اگرچه بر اساس ظرف است و با Portion Fix به خوبی کار می کند.

آیا در طول رژیم حذف باید ورزش کنم؟

مطالعات نشان می دهد که ورزش می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده داشته باشد ، و این بیش از 4 هفته پروتکل روده می تواند نتایج شما را بهبود بخشد ، اما لازم نیست.1

برای جلوگیری از فشار بیش از حد بدن ، پاییز یک برنامه تناسب اندام اختیاری بدون قرار گرفتن در معرض 4 هفته برای هر بدن ایجاد کرده است که می تواند به طور مستقل انجام شود یا با پروتکل 4 هفته ای روده ترکیب شود.

4 هفته برای هر بدن

چه نوع آموزش هایی توسط برنامه ارائه می شود؟

“4 هفته برای هر بدن”-همراه مناسب تناسب اندام پروتکل 4 هفته ای پاییز روده-بدون تأثیر ، که توالی و نتایج را برای کل بدن قابل دستیابی می کند.

اگرچه ورزش هنگام استفاده از برنامه حذف غذا توصیه می شود ، اما نباید آنقدر شدید باشد که در کار بدن شما برای کمک به روده شما اختلال ایجاد کند.

پاییز این تمرینات را به طرز ماهرانه ای در اطراف بارها و نه مشت ها طراحی کرده است تا با روش شما برای غلبه بر روده مطابقت داشته باشد.

شما در مجموع 16 تمرین-4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته-همه کمتر از 30 دقیقه (شامل گرم کردن و شارژ مجدد!) انجام می دهید.

همچنین 4 دوچرخه سواری داخلی دیگر وجود دارد که می تواند با تمرینات معمول شما ادغام شود.

تمرکز بر تمرینات غیرعادی (طولانی) است که از مزایای زمان زنده برای دستیابی به حداکثر نتایج استفاده می کند.

هر دقیقه متمرکز و م effectiveثر است – و برای تکمیل نتایجی که می توانید با پروتکل روده 4 هفته ای به دست آورید طراحی شده است.

4 هفته برای هر بدن کیست؟

4 هفته برای هر بدن – برای کسانی که بدنبال روش کنترل شده برای دستیابی به نتایج هستند – یک برنامه تناسب اندام ساده اما فوق العاده م thatثر که برای مفاصل آسان است.

به لطف آموزش ، حفظ هماهنگی با تمرینات ساده بدون ضربه ، که به قدرت کلی ، تحرک و سرزندگی شما کمک می کند ، آسان است ، بنابراین هر بدن می تواند نتیجه بگیرد.

به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید و یک توپ اصلی توصیه می شود.

چه زمانی می توانم به پروتکل 4 هفته ای روده و 4 هفته برای هر بدن دسترسی داشته باشم؟

هر دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

کالابرز پاییزی کیست؟

Autumn Calabrese ایجاد کننده 4 هفته برای هر بدن ، 9 هفته Freak control ، 21 روز اصلاح و سایر برنامه های تناسب اندام ، و همچنین 4 هفته برنامه های تغذیه پروتکل روده و سیستم کاهش وزن پیشرفته Portion Fix است.

نویسنده کتاب پرفروش مثل دیوانه ها وزن کم کنید ، حتی اگر زندگی دیوانه واری دارید و مجری برنامه آشپزی FIXATE ، او دارای مربی سلامت جامع دارای گواهینامه IIN و دارای گواهینامه NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

may ممکن است همه محصولات در بازار شما موجود نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *