چرا قند رومیزی به اندازه شکر که قبل از تمرین کندتر جذب می شود خوب نیست؟ : غذا


اگر قند سفید تصفیه شده / سریع ترین نوع انرژی موجود است ، مانند گلوکز ، چرا از نظر انرژی بهتر از گلوکز حاصل از میوه های کامل یا کربوهیدراتهای ساده (که به نظر می رسد توصیه شده ترین غذاها هستند) نیست؟

فقط برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من پیشنهاد نمی کنم که 50 گرم شکر دومینو را قبل از بلند شدن به گلوی خود بیندازید ، اما فقط به این دلیل که به نظر می رسد “شهود” من به من چنین می گوید. با این وجود ، از نظر تئوریک (از نظریه های کوچکی که من می دانم) ، من نمی فهمم چرا ایده بدی است ، مثلاً اگر قصد دارید پاورلیفتینگ یا سوزاندن سریع انرژی را به محض شروع افزایش قند انجام دهید ، در این چسبندگی در چه بازه زمانی قطعاً همه چیز را تعیین می کند (سوال بعدی که می خواستم بپرسم).

یک پاسخ رایج که من به صورت آنلاین دریافت می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” – پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من می گویم بر اساس این ایده که کالری کالری است ، انرژی انرژی است ، و من درک می کنم که تغذیه برای عضله سازی مهم است ، اما چرا برای تولید انرژی مهم است؟

فرضیات نیز استقبال می شود. لطفاً فقط مشخص کنید که در حال گمانه زنی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *