چه فصلی است؟ “کیت غذای واقعی می خورد.”

کمی زندگی اخیراً با ماهی قزل آلا ، آفتاب و فصول!

هیییییییییییییی!

And look-a-boo !!

ما هفته گذشته از ساحل به یخچالی برگشتیم که شبیه این بود (و این بعد از آن بود که مجبور شدیم شیر فانک را بیرون بریزیم!). می دانید ، من همیشه می گویم که یخچال مجهز بسیار مهم است!

توجه: کشوی پایین با الکل – lol!

روز بعد با یک قاشق فوق العاده مستقیم از فریزر ناهار خوردم! این رشته فرنگی کدو سبز آنها با مغزهای کلم بروکلی بود و من طرفدار آن بودم!

و در اینجا آمد پیش بند آبی!

به محض لذت بردن از شام ، پیش بند آبی رسید! زمان بسیار خوبی برای وعده های غذایی ما در طول هفته است. *با حمایت “پیش بند آبی”

در منو: پستو ماهی قزل آلا با سبزیجات سرخ شده

این یک غذای تکراری است که دوباره سفارش دادم چون خیلی دوستش داشتم !! این سس پستو گنگ است!

چه فصلی است؟

این چاشنی ادویه در روزهای هفته است! روش کلاسیک پخت هر غذایی با پیش بند آبی با پیاز (!) ، سیر ، جعفری و فلفل قرمز. واقعاً می توانید آن را در بازار بخرید!

مرغ شیرین و تند با برنج و فلفل دلمه ای

این سس چیز دیگری است!

در پاییز امسال ، “پیشبند آبی” غذاهای زیادی برای سلامتی ، مکمل های منو ، شراب و جعبه هایی با موضوع تعطیلات دارد. برای اطلاع از عملکردهای سلامتی به این پست بازگردید: روال خود را به روز کنید.

وقت آن است که زندگی خود را ساده کرده و چند دستور العمل جدید خوشمزه را امتحان کنید! در چهار جعبه اول 110 دلار تخفیف بگیرید.

فصل ماهی قزل آلا با ماهی آزاد دودی برای ناهار ادامه می یابد

در نهایت ، یخچال را دوباره پر کردیم و برای ناهار ماهی قزل آلا دودی جمع کردیم! این یک بسته ماهی قزل آلا دودی است که روی آن پنیر خامه ای ، فلفل و ژالاپنو سرخ شده ترد است. و تزئین سالاد!

ماهی قزل آلا دودی 2 بردارید

من از بقیه سس پستو ماهی آزاد قزل آلا استفاده کردم – ظرف کاملاً آماده است!

همچنین در منوی ساندویچ: BLT! باغ ما هنوز باز است و توماس هر هفته بیکن آماده می کند تا ساندویچ در دست داشته باشد. یک چیز لازم است: سس مایونز اضافی.

PS آیا می دانستید که قهرمان آبجوسازی محلی ما یک آبجو آزمایشگاهی از دوک مایو دارد که کاملاً با BLT مطابقت دارد! متاسفانه من ناهار با آن نخوردم.

ترد پارمسان FTW

اخیراً ، مربای من سالادهایی است که روی آن چیپس پارمزان (از Trader Joe’s یا Costco) تهیه می شود. آن بادام ترافل!

صبحانه تند کدو تنبل

شما می دانم فصل کدو تنبل است! ماست + ادویه کدو تنبل Cheerios + روغن بادام + موز!

تخم مرغ گرم ، انگور سرد

صبحانه های گرم برگشتند. فصل تخم مرغ + بلغور جو دوسر نزدیک است!

چه چیزی برای پسران جدید است

این فصل فوتبال است…

و وقت بیس بال!

در Mazen همه چیز واقعاً خوب است !!

فصل گیج کننده

او عاشق پازل Lovevery جدید خود است!

و این راز ایالات متحده بسیار دشوار است – اما او می تواند این کار را انجام دهد!

سخت در کار

برای من ، فصل پیاده روی است!

من عاشق پیاده روی هستم و خوشحالم که گرما شکست !! من به پسر بچه های مدرسه رفتم. هر روز در ساحل قدم می زدم. و پیاده روی در جاده سبز بسیار آرام است.

و در نهایت….

این فصل بقا است !!!

خوب است که به عقب! فصل 41 ادامه دارد – تنظیم کنید !! بهترین نمایش تا کنون.

من و الن هنگام تهیه پیش نویس هیلاری در زوم از بستنی جنی لذت بردیم.

این نازترین سوپ و کاسه های کوچک از محل ما است! آنها ساخته شده اند و با پانورامای Always مطابقت دارند. ایده آل برای بستنی.