چگونه از لذت بردن از هالووین مورد علاقه خود بدون احساس گناه لذت ببرید


ضربه ماه اکتبر و غیره ، هالووین در بین ما است. به نظر می رسد آب نبات و آب نبات در همه جا وجود دارد – و آماده مصرف است. چه تعداد زیادی شکلات با اندازه سرگرم کننده ، چه سس های ترش و شیرین ، چه غذاهایی مانند شیرینی ، شکر کمبودی ندارد و به جرات می توان گفت که دندان های شیرین ما وسوسه شده اند. اما اگر بر زندگی سالم تمرکز کرده اید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا در طول تعطیلات وسوسه می شوید و تکه ای از آب نبات مورد علاقه خود را می شکنید اشکالی ندارد. خبر خوب – می توانید. فوت و فن؟ غذاهای سالم هالووین.

بله ، وقتی روحیه تحت تأثیر قرار می گیرد ، تا زمانی که اندازه قسمت مناسب دیده شود ، می توانید کاملاً از آب نبات هالووین مورد علاقه خود لذت ببرید. یک تکه آب نبات کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل ، اهداف سلامتی شما را تعیین نمی کند. و در برخی موارد ، تسلیم شدن در هوس می تواند به شما کمک کند تا بعداً از سردرگمی زیاد جلوگیری کنید.

در ادامه بخوانید تا نکاتی را در مورد چگونگی لذت بردن از آب نبات و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه – و بدون سقوط قند – بیاموزید.

تنقلات و دسرهای سالم خریداری شده از فروشگاه

این فصل از ترفندها یا غذاهای لذیذ و سالم را بدون قدم گذاشتن در آشپزخانه سرو کنید. در اینجا تعدادی از سالم ترین خوراکی های هالووین که فروشگاه می تواند بخرد آورده شده است!

یک فنجان کره جاستین

پسر عموی سالم رزوس. کره بادام زمینی ، کره بادام یا کره بادام زمینی را امتحان کنید جام با گزینه های شکلات تیره و روشن!

Free2Bea فنجان کره آفتابگردان

و اگر یک فنجان شبیه ریس می خواهید که سالم و عاری از آجیل (و سایر عوامل حساسیت زا) باشد ، اینها را امتحان کنید!

شکلات تیره هو آشپزخانه

سرخپوش شکلات ساخته شده با مواد واقعی (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل خرد شده ، دانه ها و موارد دیگر).

از بسته تنوع مینی شکلات هالووین زندگی لذت ببرید

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این نوار 8 مورد اصلی فاقد مواد حساسیت زا هستند و بدون مواد ترسناک ساخته شده اند.

مینی میله های گرانولای زیبا ساخته شده است

9 آلرژن اصلی (مانند آجیل) به طور رایگان در هر دسر با سبزیجات پنهان شبیه گرانولا سرو می شود قطع کن!

شکلات تلخ باور نکردنی نارگیل

آنها را امتحان کنید درمان کوتاه تزریق شیرین به عنوان یک مبادله شیرین برای میله ها. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ و فاقد طعم و پرکننده های مصنوعی.

دسرهای هوشمند

فقط 3 گرم شکر و بدون مواد مصنوعی در هر کیسه امتحان کنید دسرهای هوشمند به عنوان یک مبادله سالم برای لثه های شیرین یا ترش.

پاپ کورن کمتر شیطانی

آنها را امتحان کنید چند بسته هالووین و ترفندها را با تنقلات خوشمزه و خوشمزه سرو کنید.

بدون ترفند: غذاهای ساده و سالم هالووین را می توانید در خانه انجام دهید

میوه مورد علاقه خود را برش دهید و آن را برای هالووین مناسب کنید

با ترکیب دو تکه شکلات “چشم” محافظت شده با گردو یا کره دانه ، تکه های چشم گوگلی درست کنید. با ماست ، کره گردو یا یک قطره شکلات از آن لذت ببرید!

پوست شکلات را خودتان درست کنید

آن را با یک لایه تار عنکبوت ترسناک ببندید!

تخم مرغ های پخته شده را به گلوله های تخم مرغ شیطان تبدیل کنید

برای یک میان وعده خوشمزه (و سرشار از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را برای پر کردن مخلوط کرده و روی آنها را با زیتون بپاشید.

سس کارامل گیاهی درست کنید

خرماهای خیس خورده و شکم پر را مستقیماً برای یک شیرینی تک ماده ای مخلوط کنید. با برش های سیب ، یک قطره کره آجیل و چیپس شکلات بدون لبنیات لذت ببرید!

سوتین مومیایی یا محصولات پخته درست کنید!

با مقداری کره نارگیل یا ماست ، غذاهای پخته شده مورد علاقه خود را اضافه کنید! همچنین می توانید دو عدد چیپس شکلات برای چشم ها اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

سیب زمینی ها را پوست گرفته و به نصف برش دهید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! در بستنی یخ زده یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را در کدو تنبل جایگزین کنید

فقط یک ساقه چوب کرفس را برش دهید و بچسبانید!

یک راهنمای نمونه برای توزیع آب نبات هالووین مورد علاقه خود

هنگامی که سعی می کنید آب نبات خواران را بخشی از رژیم غذایی سالم خود کنید ، نام بازی بخشی کنترل است. البته خوردن چند تکه M + M رنگارنگ در سلامت کلی شما تغییری ایجاد نمی کند. این واقعا در مورد تعادل است.

بنابراین ، وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر بیشتر؟ ما برخی از گزینه های بسیار محبوب را جمع آوری کردیم و اندازه قسمت های پیشنهادی هر یک را به اشتراک گذاشتیم. لذت بردن!

سایز سرگرم کننده Baby Ruth Bar

2 میله سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

نوار گربه کیت با اندازه سرگرم کننده

2 نوار اندازه سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twizler با اندازه سرگرم کننده

4 تکه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات ذرت آب نبات

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

اسکلت هایی با اندازه سرگرم کننده

2 کیسه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

تغییراتی در اندازه سرگرم کننده

2 میله تفریحی 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات Starburst

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

کودکان و نوجوانان خورشیدی در اندازه میان وعده

1 بسته (تقریباً یک قطعه) 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

جام ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

غذای ترد برنج

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن ذرت کارامل

A 1 zns. این سرویس 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین ارائه می دهد.

4 نکته پاداش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که آب نبات و غذاهای لذیذ در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهد. اما اگر خوردن کمی آب نبات شما را خوشحال می کند ، راه هایی برای سالم نگه داشتن آن بدون قربانی کردن اهداف خود وجود دارد! نکته اصلی کنترل اندازه قطعه است.

علاوه بر تمرکز بر اندازه مناسب ، در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه به کار ببرید. زیرا چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند سرگرمی هالووین داشته باشد؟

اجازه ندهید پیشرفت شما یک ویژگی باشد (یا درخشان)

بدانید که “یک روز خوردن بد” ماههای پیشرفتی را که در سفر سلامتی خود داشته اید خراب نمی کند. اگر شیرینی زیاد می خورید ، بدانید که فردا یک شروع تازه است و می توانید بعد از پایان تعطیلات ، روال عادی خود را شروع کنید.

میان وعده های غنی از پروتئین را پر کنید

قبل از شرکت در مهمانی ها یا ترفندهای هالووین یا رویدادهای درمانی ، غذاهای غنی از پروتئین و مقوی بخورید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به ناراحتی معده بگیرید.

از وسوسه های بعد از هالووین دوری کنید

پس از یک ترفند یا غذا ، شیرینی های باقیمانده را زیاد در خانه نگه ندارید. به دنبال سازمانی باشید که آب نبات به سربازان یا سرپناه ها اهدا می کند و از سلامت شما حمایت می کند.

شیرینی های قندی را جایگزین غذاهای سالم هالووین کنید

اگر در مهمانی هالووین میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک غذای پر از مواد مغذی برای تعادل همه غذاها به همراه داشته باشید.

مطالب مرتبط: چگونه یک تخته میان وعده خوب شرور هالووین درست کنیم

راهی سالم برای درمان خود در این هالووین

هالووین به عنوان یک تعطیلات پر از قند و پر از طعم شناخته می شود. برخلاف آنچه تصور می کنید ، نیازی به رفتن “بدون آب نبات” هنگام لذت بردن از تعطیلات نیست. حفظ وعده های اندازه ، بارگیری پروتئین ، اهدا آب نبات باقی مانده ، و معاوضه مغذی (خوشمزه) همه راه هایی برای ادامه سنت تعطیلات است که در سفر سلامتی خود دارید. پیشرفت را کاملاً خراب کنید.

بیشتر می خواهم دستور العمل های فوق العاده خوشمزه و غذاهای پخته سالم؟ ثبت نام برای Phyton Proبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *