چگونه فضایی برای مدیتیشن در خانه خود ایجاد کنیم


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما یک راه حمایتی است تا شما را متمایل به توسعه تمرینات مدیتیشن روزانه کند.

از کاهش استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و تقویت سلامت عاطفی ، محدوده توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، آرامش ذهن و خواب ، لیست طولانی سلامتی مزایای مدیتیشن به طور مداوم در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین شیوه هایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید ، و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این عمل را توسعه دهند.

هنگامی که به تازگی شروع به کار کرده اید ، رسیدن به حالت مراقبه می تواند دشوار باشد ، به ویژه اگر محیط شما فضای آرام و آرام را فراهم نکند ، اما با چند مرحله ساده می توانید یک منطقه میانجیگری ایجاد کنید که از شما در ایجاد عادت حمایت می کند.

چه مواردی را باید در فضای مدیتیشن خود قرار دهید

تمام ، مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید انجام شود! مانند گذشته ، نیازی به اختصاص یک اتاق کامل یا یک فضای خاص برای مدیتیشن ندارید ، زیرا مدیتیشن را می توانید در طول روز به وفور پیدا کنید. من می دانم که همه ما رویای این را داریم که یک اتاق اضافی در آپارتمان ها یا خانه های خود اختصاص دهیم برای مدیتیشن ، این معمولاً صادق نیست و شما نیازی به اتاق خاصی ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما یک عادت هستیم و محیط ما بر رفتاری که ما انجام می دهیم تأثیر می گذارد ، بنابراین داشتن فضایی خاص برای تمرین شما ایده آل و مطلوب ترین است.

ناحیه میانجیگری شما می تواند یک گوشه ، یک گوشه ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا هر چیز دیگری که مناسب شماست! هنگامی که به مکانی فکر کردید ، این ابزارها را اضافه کنید تا به شما احساس فضایی دنج بدهد که هر روز منتظر آن هستید.

1. بالش راحت برای مدیتیشن

نشستن آرام می تواند یک چالش باشد ، به خصوص اگر تازه با ذهن آگاهی سفر خود را آغاز کرده اید و اگر یک مدیتیشن متمرکز هستید ، می دانید که راحت بودن چقدر اهمیت دارد. کلید یک مکان راحت برای نشستن است که به مدیتیشن شما اختصاص داده شده است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادویی را دوست دارم زیرا یک ماده گیاهی سبز و ارگانیک است و حاوی یک پودر گندم سیاه است که یک پایه قوی و راحت ایجاد می کند و با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مشتری دیرینه و تحسین کننده تشک آووکادو بوده ام زیرا آنها تلاش می کنند محصولاتی را تولید کنند که هم برای سلامتی شما ، هم برای کشاورزان و هم برای کره زمین ، با کیفیت و بهتر باشد ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. مجله

من نمی توانم یک مجله را به اندازه کافی توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در روش خوردن آگاهانه ام آموزش می دهم.

می توانید از مجله برای حمایت از شما به طرق مختلف استفاده کنید ، از مجلات غذایی شروع کنید (یعنی آنچه را که خوردید ، چه موقع ، چه احساسی دارید ، چگونه گرسنه شدید ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت احساسی هنگام غذا خوردن و غیره) به ، به یک دفتر خاطرات در مورد استرس به عنوان یک طرز فکر ، به یک دفتر خاطرات در مورد آنچه شما برای آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری با قلم و کاغذ به افزایش عملکرد شناختی و ذخیره اطلاعات به جای دیجیتال کمک می کند ، بنابراین روش قدیمی را امتحان کرده و با خود ثبت نام کنید.

پس از تمرین میانجیگری ، چند دقیقه وقت بگذارید و بنویسید و در مورد احساس خود در مورد تمرین و نیت خود در روز (یا روز بعد در صورت مدیتیشن در شب) فکر کنید. این تمرکز بعد از تمرین مدیتیشن به شما کمک می کند تا بیشتر با ذهن و بدن خود سازگار شوید و می تواند به عمق تمرین شما کمک کند.

3. کتابهای مراقبه برای حمایت

اگر در حال یادگیری مدیتیشن یا یادگیری شیوه های مختلف ذهن آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید و یافتن نکات و الهاماتی در مورد اینکه از کجا شروع کنید واقعاً می تواند مفید باشد.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از سفر ذهن شما حمایت کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده های جوی

اگر می خواهید منطقه مدیتیشن شما واقعاً خاص به نظر برسد و همچنین به شما کمک می کند تا به یک روحیه بسیار آرام برسید ، می توانید چند آمپر اضافه کنید. شروع به مدیتیشن ضروری نیست ، اما آنها می توانند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کنند و به شما در ایجاد ثبات کمک کنند.

عطرها

من دوست دارم که رایحه آرامش بخش من را به حالت روحی بیشتر و آرامش بیشتری برای مدیتیشن سوق دهد ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده با اسانس ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند برای شما مفید باشد. فقط به یاد داشته باشید که یک نوع غیر سمی بخرید

صدا

من همچنین دوست دارم به عنوان بخشی از تمرین خود ، یک کاسه آواز در کنارم داشته باشم. داشتن یک عنصر صدا یک راه عالی برای تعمیق تجربه من است ، من واقعاً دوست دارم یک جلسه مدیتیشن را با یک جلسه صدا شروع و به پایان برسانم.

طبیعت

اکنون من یک اتاق ویژه برای مراقبه در خانه دارم که دارای پنجره های فوق العاده ای است که مشرف به طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا مکانی آرامش بخش برای استراحت ایجاد کنم. چه پنجره ای داشته باشید ، می توانید در همان نزدیکی بنشینید یا چند گیاه جمع آوری کنید تا آنها را در نزدیکی خود نگه دارید ، اما نشان دهید که کمی طبیعت استرس را کاهش می دهد.

ایجاد فضای شخصی برای مدیتیشن

هر یک از فضاهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته کلیدی این است که خواهید فهمید که کدام محیط باعث می شود برای بهبود تمرین میانجیگری هر روز از این فضا دیدن کنید.

اکنون که ایده هایی در مورد مواردی که می توانید شامل آن شوید داشته باشید ، متعهد شوید که این هفته را برای مدیتیشن ایجاد کنید!

⭐ نتیجه گیری کلیدی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن آگاهانه منحصر به فرد یکی از بهترین اقدامات رایگان است که می توانید برای حفظ رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *