کایروپراکتیک در خانه 101: قسمت اول


وقتی می خواهید به تنهایی روی دردهای خود کار کنید از کجا شروع می کنید؟

این شروع یک مجموعه 3 قسمتی در مورد نحوه درمان درد بدن و اختلال عملکرد با یک رویکرد بسیار ساده است. همه چیز به موقعیت بستگی دارد!

وضعیت بدن به موقعیت فضایی سر، شانه، باسن/لگن، زانو و مچ پا در کنار و پشت بدن شما مربوط می شود. نمای عقب رابطه بین اعضای بدن و صفحه افقی، در این مورد زمین است. سطح شانه ها، سر و باسن هم سطح هستند. از پهلو، ارتباط بین اعضای بدن با یکدیگر هم راستا است. اگر یک خط عمودی در کنار بدن بکشیم، باید نواحی گوش، شانه، لگن و مچ پا را از وسط قطع کند. هر دو حالت صحیح نامیده می شوند.

هنگامی که یک ناهماهنگی در وضعیت کامل/صحیح وجود دارد، جبرانی در بدن ایجاد می‌کند که می‌تواند منجر به مشکلاتی در عضلات، تاندون‌ها، رباط‌ها، مفاصل و اعصاب شود.

موقعیت:

بیایید نگاهی به وضعیت شما بیندازیم. بافت همان چیزی است که بدن شما از پهلو و پشت به نظر می رسد. در اینجا برخی از موقعیت هایی که ممکن است در موقعیت خود دیده باشید آورده شده است:

همیشه به شکل آبی نگاه کنید، یا وضعیت صحیح. این بهترین حالتی است که ستون فقرات شما باید باشد. اگر انحنای قوی در جهت خاصی دارید، این چیزی است که واقعاً می خواهید به آن بپردازید. همچنین بدانید، صاف بودن ستون فقرات نیز می تواند مشکل ساز باشد.

چگونه این اتفاق افتاد؟

وضعیت بدن ما ترکیبی از الگوهایی است که به دلیل نحوه زندگی و استفاده روزانه از بدن خود در یک دوره زمانی معین در بدن خود قرار داده ایم. اگر یک وضعیت بد آشکار باشد، اگر با آن برخورد نشود، مشکلات طولانی مدت ممکن است رخ دهد. فتق دیسک های بین مهره ای، دژنراسیون مفاصل و عضلاتی که شل نمی شوند. اغلب این ترکیبی از تحرک ضعیف مفاصل، عضلات سفت، و ثبات ضعیف رباط است. اکثر مردم بر روی عضلات تمرکز می کنند – شما مجبور نیستید! استخوان ها و رباط ها به اندازه ماهیچه ها مهم هستند.

فرآیند ارزیابی

به طور کلی، بهتر است با یکی از دوستان یا اعضای خانواده کار کنید. اگر این امکان وجود ندارد، دوربین را روی گوشی هوشمند خود تنظیم کنید و از خود عکس بگیرید.

اگر احساس راحتی می کنید، بهتر است خودتان را با شلوارک و تاپ یا حتی بهتر از آن، یک سوتین ورزشی یا اصلاً بدون پیراهن نگاه کنید. حتماً آنچه را که قابل مشاهده است برای ارجاع به تصاویر بالا یادداشت کنید.

وضعیت پشت:

موقعیت شیب/سراز پشت سرتان را می بینید که به یک طرف خم شده یا آن طرف؟ از پهلو، سرتان به سمت جلو متمایل است یا گوش هایتان روی خط وسط شانه قرار دارند؟

ارتفاع شانه: آیا از پشت یک شانه بالاتر از دیگری به نظر می رسد و آیا واقعاً خشن است؟ اگر ناهموار باشد، احتمالاً در یک طرف عضله سفت دارید. این می تواند گردن را نیز تحت تاثیر قرار دهد! این در مقاله بعدی توضیح داده خواهد شد. از پهلو، به نظر می رسد شانه های شما به سمت جلو گرد است؟ شانه های رو به جلو، موقعیت سر را به جلو تشویق می کند.

ارتفاع لگن: در حالی که ایستاده اید، دست های خود را روی استخوان های لگن قرار دهید. وقتی از پهلو به خود نگاه می کنید، قد هر دست یکسان است؟ اگر خاموش باشد، این نشان دهنده نقص در عملکرد عضلات، مفاصل یا هر دو است. این همچنین می تواند منجر به نابرابری طول پا شود که در مقاله بعدی در مورد آن صحبت خواهم کرد.

موقعیت از کنار

اگر می توانید، یک رشته وزنه را در انتهای آن از سقف یا بالای درب آویزان کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، باید یک ریسمان آویزان را تصور کنید.

بایستید و نخ را در وسط مچ پا در یک طرف قرار دهید. به آنچه در جلو یا پشت خط است توجه کنید. این ممکن است به این صورت باشد که سر شما به سمت جلو و وسط پشت شما در پشت خط قرار دارد یا باسن شما در جلوی خط قرار دارد. همچنین ممکن است شانه های شما جلوتر از خط باشد که نشان دهنده شانه های گرد شماست.

اکنون برگردید و از آنچه نوشتید استفاده کنید تا مشخص کنید کدام موقعیت برای شما مناسب است.

آن را بنویسید.

اکنون می توانید بالا بروید و به یکی از کهن الگوهای انسانی در بالا اشاره کنید. این را در نظر داشته باشید و در مقاله بعدی در مورد ماهیچه ها و گروه های مفصلی صحبت خواهم کرد که برای شروع اصلاح آنها نیاز به کشش و تحرک دارند! اگر بتوانید وضعیت بهتری داشته باشید، اغلب به بدنی سالم تر و بدون درد اضافه می شود.

شما را در مقاله بعدی می بینیم!

یادداشت جانبی کوچک: تعداد افرادی که از این طرف به سمت دیگر انحنای خفیف ستون فقرات دارند، بیشتر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. این بدان معنا نیست که شما اسکولیوز دارید. یا شما می توانید! هرچه زودتر به یک پزشک سلامت بدن برسید، سریعتر می توانید آن را تشخیص دهید و تغییرات شدیدی در آن ایجاد کنید، قبل از اینکه با افزایش سن به مشکل تبدیل شود.

درخواست قرار ملاقات

دکتر کوی روسکوفسکی کایروپراککتور Wash DC

Coy Roskowski، DC، “Dr. Coy” یک متخصص کایروپراکتیک بسیار ماهر در منطقه واشنگتن دی سی که در دردهای مزمن در گردن، شانه پشت، زانو و مچ دست تخصص دارد. آسیب های ورزشی و عملکرد. سندرم تونل کارپال و TMJ. او از چندین تکنیک برای رسیدگی به یک مشکل اساسی درد استفاده می کند، از جمله حرکت شناسی کاربردی (AK)، تکنیک قلب پس سری (SOT)، تکنیک انتشار فعال (ART)، و فعال کننده در عمل کایروپراکتیک خود در National Integrated Health Associates، NIHA.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر