کرن بری – بسته بندی شده پر از فواید

زغال اخته برای کسانی که آن را می خورند دارای فواید زیادی است. به همه ما (به ویژه زنان) گفته می شود که بیشتر آب کرن بری بنوشند. بنابراین دقیقاً چه چیزی در مورد آنها بسیار خاص است و چه چیزی آنها را برای ما مفید می کند؟ در زیر فهرستی از ده دلیل وجود دارد که همه ما باید کرن بری را به بخشی از رژیم غذایی روزانه خود تبدیل کنیم.

  1. کرن بری کالری کمی دارد و یک وعده 100 گرمی از آن تقریباً 46 کالری دارد.
  2. زغال اخته حاوی موادی به نام آنتی اکسیدان های پلی فنل یا آنتوپلی فنول ها است. این احتمالاً می تواند خواص ضد پیری و همچنین خواص آنتی اکسیدانی داشته باشد.
  3. چرا آنتی اکسیدان ها مهم هستند؟ خوب، آنها می توانند به مبارزه با بیماری های خاص، علائم بیماری قلبی و مشکلات فشار خون و شرایط پیری کمک کنند.
  4. کرن بری خام حاوی مقدار متوسطی ویتامین C است، زیرا یک وعده 100 گرمی از آن تقریباً 16 درصد از نیاز روزانه ما به ویتامین C را دارد. دانستن این موضوع خوب است زیرا ویتامین C به سیستم ایمنی ما کمک می کند، به حفظ سلامت لثه ها و مویرگ ها و همچنین کمک به تشکیل کلاژن کمک می کند، که برای بافت ها، پوست و تاندون های بدن ما مفید است.
  5. 95 درصد از کل کرن بری ها به محصولاتی مانند سس، نوشیدنی های آبمیوه و تنقلات فوری خشک شده شیرین تبدیل می شوند. فقط 5 درصد به صورت تازه به مصرف کننده فروخته می شود. مشکل این است که آنها معمولاً تیزتر از آن هستند که خام مصرف شوند زیرا هم تلخ و هم ترش هستند.
  6. تانن های کرن بری همچنین دارای خواص ضد لخته شدن و همچنین توانایی کاهش عفونت های دستگاه ادراری مانند سیستیت هستند.
  7. متأسفانه، اکثر مواقع کرن بری به عنوان سس کرن بری، همراه با بوقلمون، معمولاً در بریتانیا در کریسمس یا در طول شام های شکرگزاری کانادا و آمریکا مصرف می شود!
  8. آب زغال اخته معمولاً به صورت آب خالص یا مخلوط با آب میوه های دیگر فروخته می شود. اگزالات بالایی دارد. مطالعات اخیر نشان داده است که این ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه کمک کند.
  9. آب زغال اخته عاری از رنگ های مصنوعی است و همچنین برای جلوگیری از رشد باکتری ها مفید است، با این حال در مقایسه با سایر نوشیدنی های غیرالکلی کاملا اسیدی است – بنابراین به طور بالقوه می تواند مینای دندان را در مدت زمان طولانی حل کند.
  10. این توت‌های قرمز کوچک همچنین حاوی مواد معدنی مختلفی هستند – از جمله کلسیم، منیزیم، منگنز، سدیم، فسفر و پتاسیم. این مواد معدنی به ما در حفظ استخوان های سالم، تعادل آب و متابولیسم کمک می کنند.

زغال اخته بسیار همه کاره است، زیرا می توان از آن به صورت خام، پخته شده در پای یا ژله یا مربا استفاده کرد، بنابراین ارزش افزودن آن به رژیم غذایی روزانه خود را به هر شکلی دارد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر