کلاسهای یوگا در ساعت 10 برای تناسب اندام


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که در هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم ارتدکس است. امروزه در فرهنگ آمریکایی ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که می خواهند بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود تمرکز کنند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای افرادی که علاقه مند به پذیرش این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند مفید است.

یافتن سبک مناسب با توجه به نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز را برجسته می کنند.

این می تواند انواع مختلف یوگا را مرتب کند و سعی کند بفهمد چه چیزی را امتحان کند. همچنین می توانید انواع مختلف را امتحان کنید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. موارد زیر نه نوع رایج تمرین یوگا امروزه است.

یوگا

یوگا تمرکز اصلی بر فیزیولوژی و ثبات بدن شما است. کار تکیه گاه با بلوک ها و پتوهای یوگا می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. به طور کلی ، این نوع یوگا دقیق و مبتنی بر جزئیات است ، بنابراین مربیان سعی می کنند توضیح دهند که چگونه حرکات مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حالت های کلی یوگای لباس زیر زنانه آشنا نیستید ، بهتر است با کلاس های سطح مبتدی شروع کنید.

مداوم

هاتا یوگا بهترین تمرین یوگا برای اولین بار تمرین است. دست پایه و اساس یوگا با حرکت آهسته است. هر حالت برای تمرکز بر وضعیت جسمانی خود برای چند نفس حفظ می شود. از آنجا که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که می خواهند آشنایی راحتی با یوگا داشته باشند ، ایده آل است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین یوگا برای شما است. این یک مجموعه ویژه از دو تمرین ژست و تنفس است. پس از مدتی انجام این کار ، می دانید وقتی تشک خود را پهن می کنید باید چه کار کنید. حرکات هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین این یک شکل بسیار تقریبی یوگا محسوب می شود. دمای اتاق حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار شدید باشد ، عمدتا به دلیل گرما ، بنابراین در صورت نیاز آرام باشید و آب بدن خود را حفظ کنید.

قابل تنظیم

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مناسب باشد زیرا سریع است. اگر از تمرینات تناوبی با شدت بالا لذت می برید ، می توانید آن را امتحان کنید. این شامل ترکیب تنفس و حرکات به مجموعه ای از حالت های مداوم است که مدت زیادی دوام نمی آورد. وینیاسا می تواند بسیار شبیه رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت ژست را پخش می کنند.

مقوی

هدف اصلی یوگای ترمیمی آرامش و آرامش است. این حالت ها به مدت طولانی در تغییرات آهسته نگه داشته می شوند تا وارد سیستم عصبی بدن شما شوند و به شما در آرامش عمیق کمک کنند. بلوک ها اغلب به عنوان پشتیبان برای حمایت از قسمت های خاصی از بدن شما در شرایط خاص استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در روزهای بهبودی خود هستند عالی باشد.

اشتانگا یوگا

اگر روالهای چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، اشتانگا یوگا می تواند بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس شامل یک سری از شش حالت خاص است. شما تنفس و حرکت خود را در هر حالت ترکیب می کنید و در عین احساس سوزش عضلات داخلی ، یک جریان فوق العاده برای تقویت بدن ایجاد می کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که در مورد وضعیت تمرین صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر شامل این می شوند که شما به طور مستقل این دوره را طی کنید ، فقط در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

ظاهر یوگا کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این یک یوگای روحانی است که شامل تنفس دو به دو با تمرینات بدنی مکرر است. همچنین ، خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن بخشهای اساسی این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که اراده انرژی را آزاد می کند.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگای گرم در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگا داغ به یک دنباله شش حالته متصل نیست و می تواند ژست های بیشتری را به روش های مختلف درگیر کند. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر ژست عمیق تر عمل کنید و در صورت عدم احتیاط باعث کشش بیش از حد می شود. این کلاس باعث تعریق زیاد و چالش برانگیز شما می شود ، بنابراین حتماً در مراحل اولیه شروع کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین با تمرکز بر بافتهای عمیق دوقلو است. شما در درجه اول به بدن خود اجازه می دهید تا در حالت ایستادن قرار گیرد به جای اینکه در حالت ژست قرار بگیرید. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، انعطاف پذیری را فعال و بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این صورت ، ممکن است قبلاً فواید سلامتی آن را مشاهده کرده باشید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اینها تنها برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت شما ، درمان دردها و افسردگی ذهن و بدن است.

مهمترین گام این است که برنامه های ورزشی و تغییرات را در سبک زندگی خود از مدت ها قبل وارد کنیم. حتی پس از یک جلسه یوگا ، می توانید از نظر قوای ذهنی و جسمی خود احساس قوت کرده و احساس بهتری نسبت به سایر تمرینات ورزشی مشابه داشته باشید.

از نزدیکترین وب سایت ما دیدن کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که متناسب با نیازهای تناسب اندام شماست.

بیانیه مطبوعاتی توسط کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

چینی لیلند

تناسب اندام برای 10 + 1775-352-8663 1775

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *