گردو 101: تغذیه و مزایا


گردو می تواند یک غذای پیچیده باشد – خوشمزه و سالم است ، اما کالری بالایی نیز دارد. برای خواندن همه چیز در مورد خوردن گردو ، مزایای احتمالی و نحوه استفاده از آنها در برنامه غذایی سالم خود ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حقایق تغذیه آجیل

کوین وو ، متخصص غذای Beachbody می گوید: «گردو کالری بالایی دارد. “بنابراین شما نمی خواهید در خوردن آنها زیاده روی کنید. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند در برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن گنجانده شوند.

وو توصیه می کند اگر مزه ساده آنها را دوست ندارید – مانند این شکلات توت سیاه شکلاتی – یا آن را خام و بدون نمک بخرید و ادویه های مورد علاقه خود را اضافه کنید.

به طور کلی گردو حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین چربی ها و پروتئین های مفید است.

در اینجا اطلاعاتی درباره تغذیه گردو آورده شده است.

گردو بدون پوسته در یک کاسه فلزی

ارزش غذایی گردو

گردو خام ، 1 اونس ، حدود 14 نصف

کالری 185
سفید 4.31
چاق 18.5 سال
کربوهیدرات ها 3.88
فیبر 1.9 سال
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که اطلاعات تغذیه ای گردو را مرور کرده ایم ، به راحتی می توانید با این آجیل های پرکالری افراط کنید ، اما افزودن روزانه آنها به رژیم غذایی به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید.

به گفته وو ، مصرف روزانه گردو بستگی به اهداف رژیم غذایی شما و سایر منابع چربی شما در طول روز دارد.

او می گوید: “به طور کلی ، بیش از یک یا دو قاشق غذاخوری در هر وعده غذا نخورید.” “به خاطر داشته باشید که اگر سعی می کنید میزان سدیم خود را به طور روزانه کنترل کنید ، بهترین نمک است ، زیرا نسخه های شور نیز در مصرف کلی سدیم شما نقش دارند.”

سعی کنید چند عدد گردو را به یک غذای کم چرب مانند سالاد جدید و آجیل کبابی اضافه کنید.

1. گردو حاوی چربی “خوب” و اسیدهای چرب امگا 3 است

زن در حال خوردن غذای مدیترانه ای

علیرغم این واقعیت که گردو سرشار از چربی است ، حاوی انواع زیادی چربی خوب – اسیدهای چرب اشباع نشده است.

طبق مطالعه ای که در مورد تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب انجام شده است ، رژیم غذایی با گردو می تواند کلسترول کل و کلسترول LDL “بد” را کاهش دهد که می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.

گردو همچنین سرشار از α- لینولنیک اسید ، اسید چرب امگا 3 است که می تواند برای سلامتی مفید باشد.

2. گردو حاوی ترکیباتی مشابه آنتی اکسیدان ها است

بر اساس یک مطالعه در سال 2020 ، گردو حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش اثرات منفی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور پزشکی و متخصص تغذیه می گوید ، گردو اغلب به عنوان غذاهای مغزی شناخته می شود ، زیرا نشان داده شده است که به طور بالقوه مزایای شناختی در افراد مسن دارد و آنها را به یک افزودنی عالی برای هر رژیم غذایی تبدیل می کند.

هنکس دوست دارد در یک خرما Medjula یک گردو را برای یک میان وعده خوشمزه بپیچد یا یک توپ انرژی خانگی را در گردوی خرد شده بپیچد تا یک غذای ترد به دست آورد.

اگر می خواهید میزان سبزیجات را افزایش دهید ، آنها را در سالادی با توت فرنگی و اسفناج بریزید تا جلد تردتری داشته باشد.

3. گردو حاوی مواد معدنی است

گردو حاوی مس است – چیزی که بدن شما نمی تواند به تنهایی بسازد ، اما به آن نیاز دارد.

هنگامی که مس مصرف می کنید ، با آهن برای سالم نگه داشتن سلول های خونی و عروق خونی کار می کند و جذب آهن را برای شادابی استخوان ها افزایش می دهد.

4. گردو باعث سیری می شود

دستور تهیه بلوند سیب

اگر این مزایای بالقوه دیگر خوردن گردو جذاب به نظر برسد ، در اینجا می توانید هر روز به آن توجه کنید.

آیا احساس می کنید درست قبل از شام در حال مرگ هستید یا ساعت 3 بعدازظهر در حال افول هستید؟

خبر خوب: طبق یک مطالعه کوچک ، گردو می تواند به شما در احساس سیری کمک کند.

بنابراین کمی پارافیت ماست صبحگاهی بپاشید یا یک مشت گردو برای میان وعده های فوق العاده پردازش شده در دستگاه خودکار اداری انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر با دستور العمل هایی وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارند:

گردو توت فرنگی و جو دوسر

بلوند سیب را با گردو نپزید

فنجان جو دوسر پخته شده با کشمش و گردو

آیا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد متخصصان تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و دریابید که چه مدت با دو برنامه تغذیه ای سالم تغذیه می کنید: 2B Mindset و Portion Fix.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *