گزارش: کمتر از نیمی از جاده های باز نیویورک فعال هستند


در حال حاضر بیش از 14 ماه است که شهردار بیل دی بلاسیو از طرح خیابان های باز خود رونمایی کرده است ، که هدف آن ایجاد فضای بیشتری برای پیاده روی و دوچرخه سواران است تا در روزهای اولیه شیوع بیماری با خیال راحت گسترش یابند. از آن زمان ، این برنامه در بسیاری از شاخه های موفق ، از جمله رستوران های باز و فرهنگ باز رونق یافته است ، و شورای شهر قانونی را تصویب کرده است که از شهر می خواهد خیابان های باز را به برنامه ای دائمی تبدیل کرده و به افراد کم برخوردار کمک کند. برای کسانی که به آنها نیاز دارند گسترش دهید. بیشترین.

اما گزارش جدیدی از Transportation Alternatives (TA) معتقد است که اگرچه این برنامه محبوب و راه مثبتی برای بهبود زندگی در شهر است ، “تفاوت های قابل توجهی در برنامه ریزی و عملکرد برنامه وجود دارد”.

این گروه صدها نقشه بردار داوطلب را برای بازدید از هر خیابان باز شهر حداقل تابستان امسال فرستاد و دریافتند که از 274 جاده باز فهرست شده توسط وزارت حمل و نقل (DOT) ، تنها 46 درصد – یا در مجموع 126 – راهها در واقع عملکردی بودند. وی یک خیابان باز فعال را به عنوان یکی از خیابانهای باز توصیف کرد که حداقل یک نقشه بردار “در طول ساعتها و روزهای ذکر شده توسط DOT موانع را در خیابان مشاهده کرد.” بر اساس گزارش آنها ، هیچ مانع یا مانعی برای ورود و رانندگی خودروها در اکثر خیابانها در ساعات برنامه ریزی شده وجود نداشت.

این بدان معناست که تنها 24 مایل راه باز در سراسر شهر وجود دارد ، بسیار کمتر از 100 مایل de Blessio هدف شهر هنگام شروع برنامه بود ، و بسیار کمتر از تعداد پیک خیابانهای باز که شهر تابستان گذشته به آن رسید. بود. مسافتی کمتر از 70 مایل.

DOT ، که اخیراً یک فرایند مشارکت عمومی را برای بهبود طراحی و تنظیم چیدمان دائمی غذا در فضای باز آغاز کرد ، اعداد را مورد اعتراض قرار داد: آنها گفتند که در حال حاضر 47 مایل به طور رسمی در شهر باز شده است.

ست استاین ، سخنگوی DOT می گوید: “راه های باز یک واکنش اضطراری به این همه گیری بود و ما اکنون اقدامات لازم را برای پایدارتر و پایدارتر شدن این برنامه در دراز مدت انجام می دهیم.” منابعی برای دائمی شدن خیابان های باز و دوست داشتنی شما. ”

استاین افزود که آژانس برای حمایت از خیابانهای باز با جوامع بدون پیشنهاد یا گروههای محلی تماس می گیرد.

یک سخنگوی دیگر افزود که او عملکرد نظرسنجی TA را زیر سال می برد: “ما به طور فعال و مکرر وضعیت راههای باز خود را بررسی می کنیم و معتقدیم که بسیاری از این خیابانها ، در واقع ، عملکردی هستند.” هنوز هم وجود دارد. آلانا مورالس ، سخنگوی DOT گفت. در یک تور انفرادی. “در گزارش محاسبه نشده است.”

یک خیابان باز

گزارش TA همچنین نشان می دهد که اکثر راه های باز نشده در برانکس ، کوئینز و بروکلین بوده است. در برانکس ، آنها دریافتند که 84 درصد از خیابانهای باز فهرست شده در عمل وجود نداشت. در کوئینز و بروکلین ، آنها دریافتند که 69 و 60 درصد از خیابانهای باز ذکر شده ، عملیاتی نیستند.

آنها همچنین دریافتند که از هر پنج نیویورکی تنها یک نفر در فاصله کمی از یک خیابان باز فعال زندگی می کند و توزیع ناهموار جاده های باز بین ثروتمندان و فقرا وجود دارد. هیچ یک از شش ناحیه هیئت مدیره شهرهای محلی دارای راههای باز فعال نیستند (هیچ کدام در منهتن نیستند) و بعنوان کم جمعیت ترین منطقه در فاصله کمی از پارک مشخص شده اند.

کوری اپستین ، سخنگوی TA امروز به Gothmist گفت: “خیابان ها می توانند راهی برای درمان و کمک به غلبه بر همه بحران های شهر باشند و جاده های باز باید در مرکز قرار گیرند.” “ما عاشق خیابان های باز هستیم ، می خواهیم آنها موفق باشند. مگر اینکه کسی داده ها را ردیابی کند ، ما نمی توانیم برنامه را بهبود بخشیم. ما اکنون همه چیز را در آنجا قرار می دهیم.”

گزارش جدید درست یک سال پس از گزارش پیشرفت برنامه درمورد حمل و نقل جایگزین ارائه می شود. در تابستان سال 2020 ، تنها چند ماه پس از لازم الاجرا بودن خیابان های باز ، گروه استدلال کرد که برنامه دو بلاسیو “فاقد” است.[ed] چشم انداز و آرزو “و در واقع” شبکه ای جدا از جزایر فضای عمومی با چالش های مدیریت بود. “

اپشتاین می گوید: “اخلاق داستان این است که ما عملکرد خیابان های باز را می دانیم ، اما آنها باید در بسیاری از زمینه های دیگر کار کنند.” “ما داده های کاری و قوانین آنها را داریم که می تواند به آنها در کار کمک کند ، اما ماه ها و ماه ها است که اقدامات و وعده های ناموفق از سوی شهردار انجام شده است. این گزارش نشان می دهد که بیشتر نباید تأخیر داشته باشد ، و چرا در حال گسترش است و این مهم است برای بهبود خیابان های باز “

این گزارش شامل چند نمونه از راه های بهبود زندگی شهری خیابان های باز است: صدمات دوچرخه سواران در خیابان باز 17 درصد کاهش یافته است ، در حالی که طی سال گذشته 20 درصد در سطح شهر افزایش یافته است. تصادفات رانندگان و عابران پیاده بیشتر در جاده های باز رخ می دهد تا کل شهر. و همانطور که دی بلاسیو می گوید ، بیش از 100000 شغل در صنعت رستوران داری به دلیل فرصت های خارج از غذاخوری باقی مانده است ، تنها 38/0 درصد از فضای خیابان توسط خیابان های باز استفاده می شود.

نظرسنجی انجام شده توسط کالج Siena برای TA نشان داد که 63 درصد از رای دهندگان نیویورک از بسته شدن جاده ها برای افراد بیشتری حمایت می کنند ، از جمله بیش از 50 درصد صاحبان خودرو. نظرسنجی های انجام شده در اوایل سال جاری نشان داد که 81 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی می خواهند برادوی یک خیابان دائمی باز باشد.

از جمله توصیه های TA در مورد نحوه بهبود برنامه: ایجاد هر خیابان باز پایدار و باز 24/7 با زیرساخت بهتر و آزمایش و پشتیبانی ؛ تمام جاده های باز را حداقل تا نیم مایل گسترش دهید. کاهش پارکینگ در خیابان در جاده های باز برای جلوگیری از تلاش رانندگان برای ورود. هدف قرار دادن و اولویت بندی قربانیان برنامه ریزی نژادپرستانه ، آلودگی زیاد هوا و میزان بالای تصادفات رانندگی ؛ و یک خیابان بیرون از هر مدرسه نیویورک ببندید تا مدرسه باز شود.

شما می تونید گزارش کامل رو اینجا بخونید.

عکس یک خیابان باز در خیابان 36

یک خیابان باز در خیابان 36

پیکان

یک خیابان باز در خیابان 36

کاستاس لیمپروپلوس / CSM / Shutterstock

اپشتین افزود که اگرچه شهردار یک شورای مشورتی ترافیکی برای پیشنهاد ایده های “بهبود ترافیک” تشکیل داد ، اما د بلاسیو پس از 18 جلسه به توصیه های گروه عمل نکرد.

دو بلاسیو در سخنرانی خود در سال جاری در شهر گفت: “برابری و مشارکت در مرکز گسترش خیابان های باز خواهد بود” ، اما TA معتقد است که این اتفاق نیفتاده است. اپشتاین افزود: “ما انتظار داریم دولت بعدی بیشتر روی جاده ها و بهبود ما تمرکز کند و از قوانینی که به تازگی تصویب شده پیروی کند.”

اریک آدامز ، رئیس و کاندیدای شهرداری بروکلین ، که قبلاً از گوتمیست برای ادامه برنامه خیابان های باز در زمان شهردار شدنش ابراز حمایت کرده بود ، در بیانیه ای گفت که این برنامه یک “نجات مهم” در دوران همه گیری بود. اما جای بهبود وجود دارد.

آدامز گفت: “همانطور که این گزارش جدید روشن می کند ، توزیع برنامه بسیار ناهموار بوده است و دسترسی به یک خیابان باز در هر پنج منطقه سیاه و قهوه ای نیویورک بسیار بعید است.” “وقتی در نظر می گیریم که خیابان های شهر ما بعد از یورو چگونه باید باشد ، باید بهتر کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مزایای خیابان های باز به مردم نیویورک می رسد.” چه کسی بیشتر از همه به آنها نیاز دارد. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *